banner887
banner896
banner898
17 Mart 2019 Pazar 13:57
Yok artık EYT! "Mitinge katılım 2 MİLYON”
banner728
Kazanılmış hakları ellerinden alınan ve bu haklarını geri almak için güçlü bir mücadeleye girişen milyonlarca emeklilikte yaşa takılan vatandaş, 31 Mart yerel seçimleri öncesi hükümetin gündemine girebilmek ve sorunlarının çözümünü sağlamak amacıyla bugün son kozunu İstanbul Maltepe’de oynuyor. 1 milyon hedefiyle gerçekleştirilen mitingin hedefi aştığı söyleniyor. Emeklilikte Yaşa Takılanlar Sosyal Yardımlaşma Derneği Başkanı Gönül Boran Özüpak ile birlikte mitingi takip eden Kocaeli Temsilcisi Naim Avcı, mitinge katılan vatandaşların sayısının 2 milyona ulaştığını dile getirerek, “Şu an burada rekor kırılıyor. Tarihe geçecek bir miting gerçekleştiriyoruz. Demokratik hakkımızı kullanıyoruz. 3 gün gibi kısa bir sürede 2 milyon civarı insanı bu alana toplamak hiç kimseye nasip olmaz. Bu hiç kolay olmadı. Kocaeli Temsilciliği olarak biz ve 81 ildeki EYT’li arkadaşlarımız bunun için canla başla çalıştı. Gönül Hanım’ın çağrısına uydu. Bu miting tarihe geçecek bir miting” dedi.








Son Güncelleme: 17.03.2019 16:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yusuf yılmaz çelik 2019-03-24 14:05:33

Kanunlar çerçevesinde insanların hakkını aramasın da ne sakınca görüyor bazıları. Eytliler kırmadan, dökmeden, vatanına, bayrağına herkesten daha çok sahip çıkan kesimdir. Bu ülkede YSK nın işi temiz olmayanları aday yapmamak, adaylığına izin veriliyorsa AKP ye de CHP ye de, iyi, saadet te oyumu veririm. Bu ülkede iki parti yok padişahlık ta yok. Herkes nereye verirse verir kimseyi ilgilendirmez. Eyt yasası çıkarsa MHP AKP ye oy var çıkmazsa yok#eyt 34 54

Avatar
Eyt 2019-03-20 12:12:34

İslâm dünyasında suudiler ve akp liler olmasa inanın bu dünya daha yaşanır olur

Avatar
Drj 2019-03-19 00:03:55

Her 2 yılda bir millet vekili emekli ediyor bu millet 18 yaşında bir kız ak partili millet vekili oldu 20 yaşında emekli hemde 15 bin maaş la 80 yaşasa 60 yıl bedava para hakkımı helal etmiyorum böyle adaletsizliğe

Avatar
mert üstün @Ali H.Osmanoğlu 2019-03-18 22:58:38

Laf ola beri gele. Anlamamışsın bari sus da adam sansınlar.

Avatar
Kazim özmen 2019-03-18 18:56:24

Ellerinize sağlık ❤

Avatar
onparmak @Ali H.Osmanoğlu 2019-03-18 11:55:21

avrupada emekli olan dünyayı geziyor. Türkiye'de olan karnını zor doyuruyor. avrupa ile türkiye bir mi ki ? avrupayla karşılaştırıyorsun . avrupanın yanından bile gecemiyorsun.

Avatar
Adanalı 2019-03-18 10:44:45

Milletvekili 2 yilda emekli oluyor 15 bin tl maas aliyor. Bu adalette bizimkisi ne soruyorum..partlizanlar..

Avatar
? @Zafer kurt 2019-03-18 10:32:44

sizler nereden türediniz,oy vermesseniz vermyin ya bıktırdınız milleti en alaksız paylaşımların altına bile eyt yazıyorsunuz doymadınızmı paraya millet asgari ücretle çalışıyor

Avatar
Ozgur 2019-03-18 00:46:46

Eyt ye hayır..reis nee diyorsa o

Avatar
Eytli 2019-03-18 00:12:25

Akp den adına yakışır bir adalet göremedik. Bence akp ismini değiştirsin. Eytliler adaletli yönetim diyor.

Avatar
Ali H.Osmanoğlu 2019-03-17 23:45:38

Arkadaşlar EYT Konusu nasıl hak hukuk konusu oldu.SGK Mevcutda 12 Milyonun maaşını ödemesi için minimum 48 Milyon sigorta primi ödemesi gerekiyor. Sizin yaş konusunu doldurmadan emekli talebiniz neyin hakkı arkadaşlar. Bu ülkede 38 yaşında insanları emekli etdiler.Adam 78 yaşında halen Maaş Alıyor. Yirmi yıl pirim öde kırk yıl Maaş al. Bunun neresinde hak var hukuk var. Biraz insaf edin bu SGK nereden parabulacak size kırk sene Maaş ödeyecek. İMF den borç alıp size Maaş mı verecekler. Bırakın hamaseti biraz Vatanınız için hesap kitap yapın. Çok sevdiğiniz Avrupada insanlar kaç yaşında emekli oluyor inceleyin. Oyunu EYT için şantajaçevirenler ülke iflas etdiğinde dilenirsiniz başınız göğe erer.

Misafir Avatar
mert üstün 2019-03-18 22:58:38 @Ali H.Osmanoğlu

Laf ola beri gele. Anlamamışsın bari sus da adam sansınlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
onparmak 2019-03-18 11:55:21 @Ali H.Osmanoğlu

avrupada emekli olan dünyayı geziyor. Türkiye'de olan karnını zor doyuruyor. avrupa ile türkiye bir mi ki ? avrupayla karşılaştırıyorsun . avrupanın yanından bile gecemiyorsun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
UMTAŞ 2019-03-17 22:51:46

Sizinle yola çıkılmaz, bende EYTliyim ama ülkenin bu zor gününde kendi ayağıma sıkmam. Varsın vermesin, çokmu önemli, işinize bakın,

Avatar
EYT'li 2019-03-17 20:41:35

EYT sandığa yansıyacak cumhur ittifakı şok yaşayacak.
Ders almanın zamanı geldi

Avatar
SAMİ DEMİR 2019-03-17 20:17:42

O İKİ milyon rakamla yazarsan bir sıfır fazla gibi..anca iki üç yüz bin derler.

Avatar
Ssbri tekin 2019-03-17 20:09:04

YA HERKES GİDENLERT 200 BİN 250 BİN DİYOR..ŞİMDİ NERDEN CIKTI BU İKİ MİLYON..DÜŞÜNÜN Bİ YA KOSKOCA KOCAELİNİ NUFUSU DAHA İKİ MİLYON DEĞİL..

Avatar
#EYT li 2019-03-17 20:04:36

Kendi vatandaşlarına 2. Sınıf muamelesi yapanlar
Allah sizi bildiği gibi yapsin

Avatar
Eyt magduru 2019-03-17 20:00:16

Eyt haktır gaspedilemez#eyt

Avatar
Dursun Özlü 2019-03-17 19:45:50

Saral inşAllah tahmin ettiğim kişi değilsindir eğer oydan sende eyt lisinki bu bizim mitingimiz sana da yarayacak çünkü çok iyi biliyorsun sende eyt lisin bu kadar partizanlık olmaz bizim davamız parti değil hak mucadelesi

Avatar
Gebze'li 2019-03-17 19:27:59

#eyt tokat ağır olacak bunun genel seçimide var unutma. Adındaki adalet kelimesinden UTAN!

Avatar
Hakan Aydın 2019-03-17 19:26:10

Siz önce eyt oluşumunuzun başına akp destekçisi olmayan birisini seçin. Adam bu işi akepeye oy devşirmeye uğraşıyor.

Avatar
Mustafa Demir 2019-03-17 18:56:57

Saral sen kaç yaşındasın nezaman emekli olacaksın ? Bak guzel kardeşim ben tam 50 yaşındayim 14 yaşımdan beri calışiyorum ise basladigimda 5000 gün prim ile 25 yil sonra seni emekli ediyoruz diyen devlet vardi oysa suanda 10.000 gün ve 31 yil oldu neden peki. İsin ozu hukuksuzca 99 yilinda 4447 sy yasanin geriye doğru isletilmesi yani kanunlar geriye dogru işlemez guzel kardesim misal idam yasasi gelse fetocu vatan hainleri ile apocu pkk li teroristler idam edilemiyor çünkü kanunlar geriye çalişmaz uzun lafin kisasi hukuksuzcaasi 99 dan önce ise giren herkes yaş yasasinin hukuksuzca geri işlemesi nedeniyle EYT lidir yani emeklilikte yaşa ve yasaya takilmiştir
Bu arada 6 miluon insan kademeli olarak eyt lidir aileleri ile birlikte neredeyse 20 25 milyon insan madur durumda bunlar gercekleri öğrendikce eyt ailesi buyuyor bugun 2 milyon insan istanbulda idi simdi sen dusun 2 milyon aile kac oy yapar vesselam kal saglicakla

Avatar
EYT li 2019-03-17 18:04:07

Sn saral sen daha kısa pantalon ile babnın elinden tutup yürürken,bizler bu ülkeye prim ödüyor ve ülkenin ekonomisine katkı sağlıyorduk,Bir düşün bakalım kimler bedava yaşıyor.

Avatar
zınnık @Saral 2019-03-17 17:45:48

Neyin bedavası hoca,15 yaşında msın sen?Bedava yaşayanlara gir sor hesabını sen,daha iyi bilirsin onları,avukatlığını yaptığına göre.Vatandaşın alacağı üç kuruşun hesabı size mı kaldı!

Avatar
Zafer kurt 2019-03-17 17:23:51

Saral senin gibi bedava konuşmaktan daha hak gördüğünüz kesin.sizin kafanız basmaz hakka hukuka biraz adalet üzerine kitap oku sonra bu israf ettiğin cümleleri tekrar yazarsın.

Misafir Avatar
? 2019-03-18 10:32:44 @Zafer kurt

sizler nereden türediniz,oy vermesseniz vermyin ya bıktırdınız milleti en alaksız paylaşımların altına bile eyt yazıyorsunuz doymadınızmı paraya millet asgari ücretle çalışıyor

Beğenmedim! (9)
Avatar
murat çiftçi #EYT 2019-03-17 17:11:42

biz prim ödiyelim siz suriyelilere dağıtın böyle bi dünya yok maymunun gözü açıldı madem bu işi çözemiyorsunuz çözeni buluruz sıkıntı yok

Avatar
Bayram keleş 2019-03-17 16:25:59

#EYT

Avatar
Saral 2019-03-17 16:16:16

bedava yasamayı kendiniz de hakmı görüyorsunuz??

Misafir Avatar
zınnık 2019-03-17 17:45:48 @Saral

Neyin bedavası hoca,15 yaşında msın sen?Bedava yaşayanlara gir sor hesabını sen,daha iyi bilirsin onları,avukatlığını yaptığına göre.Vatandaşın alacağı üç kuruşun hesabı size mı kaldı!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Memo 2019-03-17 15:59:18

ak partinin ukala teşkilatçıları ve yönetici sayesinde ak partiden soğudum yaşasın RTE inş seçim sonrası bütün teşkilatlara adam gibi adamlar gelecek

Avatar