banner1019
banner980
13 Kasım 2019 Çarşamba 20:20
Yine Efetur…  Kadın  ve erkeği  yan yana  oturtmadılar!

Kentimizin en köklü firmalarından olan Efetur yıllar içerisinde rakipsiz kaldı. Şehirlerarası taşımacılıkta tek firma konumuna gelen şirket yine büyük bir sıkıntıyla gündeme geldi. Firmanın Karabük İzmit seferinde yan yana oturan kadın ve erkek yasak olduğu gerekçesiyle ayrıldı. Konuyu kadın yolcu gündeme taşıdı. Yolcu yaşadıklarını şu ifadelerle anlattı: “Bugün Karabük İzmit yolunda Efe turla yolculuk yapıyordum en arka koltuk cam kenarında oturuyorum. Koridor da oturan bir beyefendi priz olmadığı için yanıma oturmasında sakınca olup olmadığını sordu ve bende buyurun dedim. Koltuk boştu ama şoför kadın ve erkeğin yan yana oturmasının yasak olduğunu söyleyip beyefendiyi kaldırdı. Bu çok cinsiyetçi bir durumdur. Her erkek tacizci potansiyelinde görülmemelidir. 25 yaşlarında bir gençti tahminimce ve çok rencide olmuş hissettiğine eminim. Bu çok kötü ve kaba bir tutumdu. Kimse sizden pozitif ayrımcılık istemiyor. Eşitlik sağlasanız yeter. Bu ötekileştirme konusunda lütfen bir şeyler düşünün. Bir kadın olarak, erkeklere yüklenen bu kötü bakışı kınıyorum. Sizin gibi büyük bir firma nasıl olur da 21. yüzyılda böyle bir kural koyabilir.”

Son Güncelleme: 14.11.2019 08:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ömer 2019-11-18 19:53:05

Uğur Enç işine bak. Firma doğru olanı yapmış. Neyse şimdi hepiniz dağılın.

Avatar
Hakan 2019-11-18 07:54:43

Bravo efe tur.

Avatar
Hikmet 2019-11-17 18:06:04

Ev satılıp vatandaşlık veriliyorsa hiç iyi bir şey değil zaten biz türkler 80 milyonuz bir de yabancılarmı çiktı başımıza

Avatar
İlhan Aygün 2019-11-17 17:12:36

Çok traş ediyorsunuz çok.Kardeşim bi Alìşamadınız uçakta tanımadığınız bir kişiyle kadın yada erkek yan yana oturup saatlerce yolculuk yapıyorsunuz ses yok burda ses var görüntü var rezilliğin daniskası yapılıyor EFE TUR SİZE ON BEDEN BOL GELİR UĞRAŞMAYIN.

Avatar
Avcı 2019-11-16 12:55:31

Telefonu jarza takıp yerine itura bilirdi. Benim efe turla alakam yok. Bur ticari firma linç kanpanıyası niye. Zaten işler kesat neyin peşindeyiz.brakin mileyim ekmeğiyle oynamayin

Avatar
İzmitli 2019-11-15 07:49:36

Çok doğru hareket Efe turu tebrik ediyorum

Avatar
emre 2019-11-14 19:38:28

Teşekkürler efetur

Avatar
sayir @Adalı 2019-11-14 10:40:13

o sadece sizin yaşadığınız yerde değil tüm türkiye genelinde çıkar bu tür şeyler araştırılsa hak verirsiniz en çirkin kadına bile asılıyor bizim erkek milleti

Avatar
Maskara Yüzyıl 2019-11-14 10:29:00

21 değil isterse 29. yüzyıl olsun ahlak kuralları değişmez, değiştirilemez, değiştirilmesi dahi teklif edilemez,herkese lazım! Şeytan denilen bir illet var, hatırlatırım.

Avatar
esra 2019-11-14 08:35:58

Gayet yerinde bir uygulama. Eğer o erkek, kadına tacizde bulunsaydı bu sefer Efe Tur' da taciz diye başlık atar firmayı kötülerdiniz. Firmalara başka bir seçenek sunabilecek misiniz?

Avatar
Adalı 2019-11-14 08:19:37

Bence cok guzel bir uygulama. Ama birde kendi mudurlerini ikaz etsinlerde evli bayan personele sarkinti olmasinlar. Cocuk parklarinda bayan personellerinden tokat yemesinler.

Misafir Avatar
sayir 2019-11-14 10:40:13 @Adalı

o sadece sizin yaşadığınız yerde değil tüm türkiye genelinde çıkar bu tür şeyler araştırılsa hak verirsiniz en çirkin kadına bile asılıyor bizim erkek milleti

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz gökçe 2019-11-14 07:44:08

Bence gayet yerinde bir uygulama. Serbestlikten en fazla bayanlar rahatsız olur emin olun.

Avatar
İbrahim Demirci 2019-11-13 22:45:53

Kâmil koçta da bayan yanıkaldı bir tek diye binemedim ama nbana ve normal bi durum bence cinsiyet ayrımı olarak değil rahat olmak icin ve kafada soru işareti de kalmaz hiç değilse. şeytan gıdıklamaz adamı en iyisini yapmış efetur

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482