banner887
banner896
banner898
04 Şubat 2019 Pazartesi 10:17
Yıllardır  işe gitmeden  maaş alıyor!
banner728

Kocaeli’de bir dönem kamuya ait olan SEKA Kağıt Fabrikası’nda ‘bankamatik çalışan’ olarak adlandırılan kimselerin varlığından söz edilirdi. SEKA kadrosunda olmasına rağmen işe gitmeyen ancak her aybaşı bankamatiklerden maaşlarını çeken bu kimseler kamuyu bir hayli zarara uğratmıştı. Bu olayın üzerinden yıllar geçti. Artık bankamatik çalışanlar sona erdi derken benzer bir haber Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nden geldi.

Hastanede veri hazırlama elemanı olarak çalışan Alper Özdemir’in yaklaşık 3 yıldır işe gitmeden maaş aldığı ortaya çıktı. İş arkadaşları Alper Özdemir’i 3 yılda sadece 10 defa gördüklerini belirterek hastane çalışanı değil, hasta yakını sandıklarını söyledi.

Söz konusu çalışan Alper Özdemir’in hastanede uzun süre müdür yardımcısı olarak görev yapan Kamil Tüylüoğlu tarafından korunduğu, defalarca şikâyet edilmesine karşın şikayetlerden bir sonuç alınamadığı iddia ediliyor.

Son Güncelleme: 04.02.2019 16:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ertaç 2019-02-07 11:18:47

bu kaçıncı haber bu ve bu haberler gibi nerde bu şehrin valisi il sağlık müdürü kocaelinin en büyük hastanelerinden biri olan derince eğitim ve araştırma hastanesinde her gün bi rezillik uçkur peşine düşenmi ararsın sözlü taciz olayımı ararsın işe gitmeden maaş alan personelmi ararsın bunların hepsine göz yuman idareci mi ararsın kocaeli basını hepsini yazıyo açın okuyun bu rezilliklere bir son vermesi ve hastanelerdeki siyaset tarafından bu makamlara getirilen liyakat sahibi olmayan şahıslara gereğini yapması adınasn valimiz hüseyin aksoyu göreve davet ediyorum

Avatar
Karış Karış 2019-02-05 11:16:51

YALANCININ MUMU YATSIYA KADAR YANDI......Hah hah haaaaa.

Avatar
Ayaz 2019-02-04 22:01:43

Bimer yada cimere bildirilsin bakalim onlar napcak belesciler

Avatar
Belediye 2019-02-04 16:13:24

Belediyeler de incelensin akşama kadar sigara çay yapıp ay sonu maaş alıyorlar. Hakkım haram olsun bizde 30 liralık su faturasına 100 tl ödüyoruz bu yatanların maaşını vermek için.

Avatar
kemal 2019-02-04 15:37:21

bunlardan başka şeylerde var arkasından hep kamil tüylüoğlu musa çıkıyor idarecilere ve siyasetçilere söylenmesine rağmen hiç bir şey yapmıyolar bu işi anlamak da zor

Avatar
Nihal Karadeniz 2019-02-04 14:40:06

Haram nedir bilmeyen insanlara ne anlatıyorsun ki!Vali bey ilgilenir diye düşünüyorum ayrıca Sağlık Bakanlığı soruşturma açsın bence.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-04 13:57:09

Kocaeli Valisi nedir kardeşim bu rezillik bu ne biçim sağlık müdürü,sel basar hastaneleri,pervasızca fazla mesai ücreti öder,rapor çeteleri çıkar,yoğun bakımlarda ambulanslarda sıkıntı gırla,böyle SAĞLIK MÜDÜRÜ olmaz,sen utanmıyormusun böyle Sağlık müdürüyle çalışmaktan?Kocaeli Büyükşehir Belediye BAŞKANI bağımsız ADAYI olarak soruyorum bu soruyu SİZLERE

Avatar
gerçek 2019-02-04 13:14:17

haha,bu da birşey mi?belediyelerde neler var

Avatar
Ersoy @Terso Selim 2019-02-04 13:00:33

Mayın değil dinamitliyorum tüm delikleri bundan sonra,hassasiyet nedir ayar nasıl yapılıyor izlersin!

Avatar
BÜLENT 2019-02-04 12:35:09

SİZ BİRDE BELEDİYELER BAKIN, KADRODA BELLİ PARK BAHÇELER, ULAŞIM İŞE GİTMEYEN ÇOK.

Avatar
Terso Selim 2019-02-04 11:07:32

Haydi Ersoy mayın döşeme işine başla,kulağın hassastır senin.

Misafir Avatar
Ersoy 2019-02-04 13:00:33 @Terso Selim

Mayın değil dinamitliyorum tüm delikleri bundan sonra,hassasiyet nedir ayar nasıl yapılıyor izlersin!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Amır 2019-02-04 10:58:30

Bu arkadaş bu durumu kafasına gore yapamaz arkasındaki gucun kım olduğunu araştırın ıdarecı grup buna bu kadar müsaade edemez daha yukarlardan olabılır bu görünen daha nelerı var ortulu olanlar fazla dıbını kurcalarsanız bu yazıyı yazan bıle tehdıt altına alınacağını hıssedıyorum bakalım hangı delıkanlı ıdarecı acık net olarak basınlan beraber bu olayın ustune gıdıp sonuclandırabılecek beklıyelım gorelım durust calısan sağlık personellerıne başarılı calısmalar dılıyorum..

Avatar