banner960
09 Ağustos 2019 Cuma 22:45
Yıldız Sunta dev  bedelle satıldı!

Kocaeli Denge'nin haberine göre; Türkiye’nin 500 büyük sanayi kuruluşu arasında yer alan ve Kartepe’de kurulu Yıldız Sunta Fabrikası kapılarına geçtiğimiz aylarda kilit vurmuştu. Kapanan fabrikada çalışan 550 işçi işsiz kalmıştı. Yıldız Sunta ile ilgili çok önemli bir gelişme yaşandı. Dünyanın en büyük Sunta ve MDF üreticisi Kronospan, Yıldız Sunta MDF'yi satın aldı. Satış 1 milyar 200 milyon bedelle gerçekleşti.

Son Güncelleme: 10.08.2019 09:24
Anahtar Kelimeler:
YILDIZ SUNTA MDF
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KÖRFEZLİ 2019-08-19 13:25:37

BU FABRİKAYI YILDIZ ENTEGREDEN BAŞKASI ALAMAZ BOŞUNA İNSANLARIN UMUTLARIYLA OYNAMAYIN

Avatar
Calisan 2019-08-14 01:38:18

NET OLARAK YALAN HABER YOK OYLE BIR SEY

Avatar
$ € £ @Iscı için ıyi, vatan için kotu 2019-08-11 10:15:35

Dolar maksimum 7.24 tl. ye çıktıktan sanra bugün 5.49 tl....Gayet normal,tam değeri bu...Ucuz döviz de , pahalı döviz de bu ülkenin,milletin aleyhine.Bunu böyle bilelim,kabul edelim.

Avatar
Faruk 2019-08-10 21:41:10

Hadi hayırlısı bekliyorduk fakat yönetim bir türlü açıklama yapmaktan kaçındı , bugün bizde net haberi öğrendik hem çalışanlar hem fabrika sahipleri adına hayırlısı olsun diyelim artık taşeron işçilerinin mağduriyeti inşAllah çözülür şehrimize hayırlısı olsun

Avatar
İzmi̇tli̇. 2019-08-10 14:45:33

Eski yönetim ciddiyetsiz ,çevreye dikkat etmeyen ,çevrede 0turan insanların sağlığına dikkat etmeyen bir şekilde çalışıy0rdu ,avrupalı yeni patr0n ,bunlara dikkat eder iyişAllah,..

Avatar
Adil @Iscı için ıyi, vatan için kotu 2019-08-10 12:42:56

Tayyip reisiniz sağolsun...Yakında kuruş seviyesine düşecek ülkenin değeri...

Avatar
Iscı için ıyi, vatan için kotu 2019-08-10 10:37:04

Türk lirasının değeri azalınca ve ekonomik kriz nedeniyle topluca ucuz olduk. Fabrika ucuz, çalışkanların ücretleri de ucuz olunca yabancı ülke şirketleri bizi komple ucuza satım alacaklar. Ülke resmen bedavaya gidiyor...

Misafir Avatar
$ € £ 2019-08-11 10:15:35 @Iscı için ıyi, vatan için kotu

Dolar maksimum 7.24 tl. ye çıktıktan sanra bugün 5.49 tl....Gayet normal,tam değeri bu...Ucuz döviz de , pahalı döviz de bu ülkenin,milletin aleyhine.Bunu böyle bilelim,kabul edelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Adil 2019-08-10 12:42:56 @Iscı için ıyi, vatan için kotu

Tayyip reisiniz sağolsun...Yakında kuruş seviyesine düşecek ülkenin değeri...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kriz Miriz 2019-08-10 10:19:30

Zilleri taktı şıkı şıkı yaptı!

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328