banner1046
banner1038
16 Mayıs 2020 Cumartesi 18:29
Yer: İzmit  Dernek yöneticisinden iğrenç tecavüz paylaşımı!

Haber: Aysun Özcan Erenkaya

CHP’li Canan Kaftancıoğlu, CHP'li Canan Kaftancıoğlu, sanatçı Berna Laçin, avukat Feyza Altun ve gazeteci Nevşin Mengü gibi isimleri tehdit ederek sosyal medya hesabı üzerinden tecavüz listesi hazırlayan Kadir Gözoğlu’nun İzmit Hayırsevenler Camii Dernek yöneticisi olduğu ortaya çıktı. İğrenç bir paylaşıma imza atan Gözoğlu’nun Twitter hesabı askıya alınırken, Kadir Gözoğlu’nun dün CHP il Başkanlığını arayarak Canan Kaftancıoğlu’ndan özür dilemek istediği ortaya çıktı. Sosyal medyadan Gözoğlu’na tepki yağarken Canan Kaftancıoğlu da konuyla ilgili, “Tecavüz listesi yayınlayan Kadir Gözoğlu dün CHP il Başkanlığını arayıp Canan Kaftancıoğlu’ndan özür dilemek istediğini söylemiş... Ahlaksızlığın yolu bizim yalnız olmadığımızı görene kadar... Bu kimsenin yanına kar kalmayacak.” notunu düştü.

Son Güncelleme: 17.05.2020 10:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İnsan 2020-05-31 21:08:08

ulan bu saatten sonra seni izmitte yaşatırlar mı?

Avatar
Cemal 2020-05-18 16:43:39

Bunu barındıran dernek size soruyorum size. Sizde bunun gibimi düşünüyorsunuz ? Neden hala bu sapık hakkında bir açıklama yapıp derneğinizden şutlamadınız? Var mı bir açıklamanız??

Avatar
İzmitli 2020-05-17 18:21:04

şaşırdık mı tabi ki hayır yeni Türkiye dinin altına sığınarak her şey serbest

Avatar
İSMAİL 2020-05-17 14:57:21

Bu orospu çocuklarının orospu karılarına si...... kalmaz marsdürbasyon yaparalar yani havlayan köpekler misali.kuçakta büyüyenler bunlar.

Avatar
Fethi Aktaş 2020-05-17 13:47:25

Bu ahlaksız başkalarına tecavğz listesi hazırlıyacağına kendi eşi ile ilgilensin adi herif

Avatar
Naci Taştaş 2020-05-17 13:45:10

Bu namus yoksununu kadıköy mahallesinde tanımıyan yoktur gençliğinin çoğunu transseksüelkerle içki masalarında geçirdi bakmayın bir iki yıldır hızlı sofi oldu sarık cübbe takmaya başladı

Avatar
Okuyucu 2020-05-17 12:55:11

Utanmaz herif, senin karın çoluğun çocuğun yokmu? Nedir bu kin nefret ve karaktersizlik, terbiyesizlik.. Kendini, aileni rezil ettin utanmaz arlanmaz.. Sapık ve tecavüze yeltenen biri olarak insanların içine nasıl çıkacaksın. Kadıköy mahallesi delikanlı mahalledir nasıl çıkacaksın dışarıya kadir efendi, insanların yüzünw nasıl bakacaksın.

Avatar
Emre meşe 2020-05-17 12:11:40

Böyle kansızlarla aynı şehirde yaşamak utanç verici

Avatar
Cemal 2020-05-17 11:55:16

Kutsal kitabımız Kuranı Kerimde ilk ayet oku ile başlar. Sevgi, hoşgörü çok önemlidir. Abuk sabuk konuşmalar yapan, mesajlar atan şahıslara soruyorum ? kişilere tecavuz ederek ? Haksız yere insanları öldürerek ?, topluma kin, nefret ve öfke saçarak mı Cennete gideceksin ? Kim öğretiyor size bunları ? Kaynağınız nedir? Kimden cesaret alıp zırvalıyorsunuz ? Sen ve senin gibi yazan, çizen , konuşanlara sesleniyorum. Bulunduğunuz yere en yakın psikiyatri kliniğine giderek acilen tedavi olunuz.

Avatar
Güler Varoçlu 2020-05-17 08:43:45

yazıklar olsun.çok yazık,kınıyorum ,gençleri inançsızlığa ittikleri için affetmiyor yüreğim......Bu mübarek günlerde bu tip insanlar yüzünden dinden soğumayı içimize sindiremiyorum.

Avatar
Tuna 2020-05-17 03:00:42

Izmite it kopekler doldu cahiller yalakalar sahtekarlar dinci oldu kimin kopekligini yaltiysa camiye yonetici seçmiş dinden sogudum camigede gitmiyirum 7 senedir

Avatar
Kadıköyün Çocukları.. 2020-05-17 00:44:22

Bu Kadir densizi soyadını değiştirsin mahalleden defolup gitsin.Akrabalarını rezil ettiği gibi kendiside Tecavüzcü sapığın biri olarak aklımızda kalacak ve cezası Sapık kategorisinden verilecektir.Sosyal mesafe kuralına uyarak çözümleme yapılacaktır.

Avatar
Mamo 2020-05-16 21:50:21

Hiç şaşırmadım bu şehrin insan kalitesi son yıllarda bu tipler yüzünden bozulmaya başladı iyi olanları trnzih ederim trafikte hrr an dalaşan kavgaya hazır küfürbaz tipler abartı egzos ile insanları rahatsız edenler yürüyüş yolunda yürümesini bilmeyenler vs vs kalitesiz insan gittiği yeri de maalesef batırıyor

Avatar
Şeyhmus Bingöl 2020-05-16 21:48:56

Kadir gözoğlu terbiyesizi korkusundan facebook dan kaçmış.. delikanlı ya.. senin delikanlılığını yiyim ben..

Avatar
Cumhuriyet 2020-05-16 20:50:59

1 haftadır bu ve buna benzer omurgasızların hezeyanını basından izliyoruz.Din kisvesi altında sözüm ona ülke seviciliği yaparak muhalefet mensuplarını yada kendileri gibi olmayan yada düşünmeyen insanları hedef tahtasına koyup,ağızlarından salyalar akıtarak saldırıyorlar.Asıl amaçlarının en önce iyi ahlak diyen İslam dinininden insanları soğutmak olduğunu düşünmekle brilikte,çadır devletine döndürülüp,enkaz haline gelen ülkenin halini perdelemek ve her şeyi yolunda göstermek için özel bir çaba izlediklerini de görmezden gelmemek lazım.Son çarenin daha da provakitif bir siyaset izlenmesi olduğunu düşünen iktidar da bu meczupları dolaylı yada doğrudan desteklemesi ve kantarın topuzunu kaçıran militanların azıtması olarak gözüküyor.Güç kaybettikçe daha da aşırısını göreceğimizi ve bu tiplerin çoğalacağını göreceğiz.

Avatar
yazıklarolsun 2020-05-16 19:47:10

hiç bir kutsal kitapta bunların yaptığı yazmaz

Avatar