banner1019
banner980
20 Kasım 2019 Çarşamba 14:41
YAZIK... Hayal Kahvesi hayal oldu!

Symbol AVM içerisinde üç yıldan bu yana alkol ruhsatı olmadan işletilmesine göz yumulan Hayal Kahvesi, kaçak alkol satışı nedeniyle yediği baskınlar sonrasında tüm konser organizasyonlarını iptal etmek zorunda kaldı. Kasım ayı içerisinde haftanın her akşamı belli sanatçı ve grupları ağırlamayı amaçlayan Hayal Kahvesi bu organizasyonların tamamını durdurdu

. Kavanların Türkiye’deki Hayal Kahvesi mekanlarının yüzde 51’ine sahip olan ve genel merkez konumunda bulunan Kocaeli Hayal Kahvesi, ilgili kurum mesafe ayarına uymadığı gerekçesiyle Turizm Bakanlığından alkol ruhsatı alamadığı ve buna rağmen alkol satışı yaptığı için üç yılın sonunda yetkili kurumlar tarafından ceza yedi.

Başiskele Belediyesi’nin ve il tarım müdürlüğünün sık sık kontrole gittiği eğlence mekanı yediği baskınlar sonucunda konseptini kafe-restoran tarzına çevirmek durumunda kaldı. Bu durum karşısında mekan sahiplerinin ruhsat alma çabalarının ise hala devam ettiği öğrenildi.

Kocaeli’de eğlence mekanlarının tartışmaya açılmasıyla okları üzerine çeken Hayal Kahvesi’nin içine düştüğü bu durum kent adına büyük kayıp oldu.

Son Güncelleme: 21.11.2019 09:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ccc 2019-11-21 15:26:44

Bu konu hakkinda benim merak ettigim sey su. Hayal kahvesi hastaneye yakin ve bu sebepten alkol ruhsati alamiyor baski ve baskinlara dayanamayip kapaniyor deniyor dogru mu. Peki bu haber ne kadar tarafsiz hZirlaniyor. Arkadasim. Hayal kahvesinin hemen yaninda bulunan kasabin yeri adli mekanda ve hastanenin hemen bitisiginde bulunan midpoint adli mekanda da alkollu urun satiliyor buna neden kimse bisey demiyor ya da haberde en ufak bir yer edinemiyor bu konu?

Avatar
adil 2019-11-20 23:50:58

vay anasını be burada yorum yapanların kaçı gitmiştir mekana ... ya dalkavuklar oranın kapandığına sevineceğinize onun gibi benzer makanların şehre kazandırılmamasına üzülün sakarya gebze izmit o mekana akıyordu siz hala eski tas eski hamam len istanbulun 20 yıl arkasından gitmekten bıkmadınız koyun herifler biraz vizyonlu olun şehre değer katın

Avatar
rıza 2019-11-20 23:21:56

3 adımda anlatıcam özet geçiyorum
1) bunun dinle alakası yok. Kocaeli'nin büyümesini istiyorsak böyle mekanların açılması lazım,artık bunları aşmalıyız.
2) başka mekanların açılmasına izin verilmeyip bunların görmezden gelinmesi olamaz. Nitekim Fatma kaplan'da eğer öyleyse böyle deyip bu mekanı dile getirmiştir
3) 2 milyonluk şehirde alkol alınacak bir yer yok! bu ayıp hepimize yeter.
gidin bakın bursa'ya.
artık bunları aşmamız lazım,şehir olarak neredeyiz başımızdakilerin tek derdi aman açılmasın kafası. olmaz böyle herkes özgür sen içmiyorsun diye kimseyi engelleyemezsin. 10 sene geriden geliyoruz.
yucavık'a çıkalım dedik çıkarken alkol alıcak yer yok malum kişinin yaşadığı yer olduğu için bir kişi bile ruhsat alamamış.

Avatar
Ömer 2019-11-20 23:03:19

Aç gözlülüğün sonu hüsran. Sen işlerim aksayacak diye rekabet isteme, mhp li meclis üyelerine rüşvet verip İzmit i canlandıracak mekanların ruhsatlarını çıkartma. Ruhsatsız işletme ile parayı çuvalla götür ve bunun hiç sonu olmayacağını düşün.

Avatar
hamza 2019-11-20 21:34:56

YAVUZ hirsiz ev sahibini kovarmis...ama kovamadi bu sefer... Anlayanaaa....))))

Avatar
öz izmitli 2019-11-20 21:26:54

dağdan gelip bağdakini kovma şansınız sona ermiştir artık.verdiğiniz avantalarla yani rüşvetlerle bayağı kişi beslenmiştir çakallar"

Avatar
Hayaedin 2019-11-20 20:17:04

Metropol diye yere göğe sığdıramadığımız büyük ama küçücük ufku olan bir şehir. Bu şehir turizmin her türlüsüne açık bir şehir ama memlekete gelen turistlerin ağırnanabileceği mekan yok, haya edin haya, İnsanlar eğlenmek için İstanbul’a kaçıyor, kazandıklarını oraya döküyor neden!!! Sığ düşünen ufku dar güya içmediği için dürüst geçinen ama hayası ar damarı olmayan birileri yüzünden

Avatar
Hhhh 2019-11-20 18:13:23

Geçmişe dönükte ceza kesilsin 3 sene indirdiği paralar???

Avatar
kaan 2019-11-20 17:37:19

başiskele belediyesi üç yıldır göz yumdu niye çünkü yuvacıklı başkanla kavanlar kanka emir büyük yerdendi yeni başkana helal olsun

Avatar
Ugur 2019-11-20 17:30:16

Bu zamana kadar niye devlet sustu ulan sen ben açsam 1 gün tutunamayiz..ne kadar rüşvet aldı bu devlet.parasi olan yolunu buluyor bi konuda ters gitmişlerdir yoksa devam ederdi

Avatar
gülseven 2019-11-20 17:22:25

üç yıldır kaçak işletilen mekandan kazandıkları paraların hesabı sorulmayacakmı. asıl buna yazıklar olsun

Avatar
Cumhuriyet 2019-11-20 16:55:59

Hep derim yine diyeceğim.Maalesef Kocaeli ilimiz potansiyeli olup değerlendirilemeyen,insan olarak kalitesi düşüklerin çoğaldığı,herhangi bir sosyal faaliyetin bile çok görüldüğü,doğa ile iç içe olan yerlerinin ranta açıldığı,havasının ve suyunun giderek zehire dönüştüğü,alt yapısının çöktüğü,çapsız ve vizyonsuz yöneticilerin eline mahkum olmuş bir şehirdir.Kocaeliyi marka yapacam diyen dangalaklara soruyorum bir tane seçkin,elle tutulur mekanı yok bu şehrin.Bir tane tarihi ve kültürünü yansıtacak aktivitesi ve organizasyonu yok bu şehrin.İşi gücü bıraktınız alkole ve alkol ile eğlence de marka olmuş ve Şehrin tanıtımını yapan bir yere mi taktınız kafanızı.

Avatar
KÖRFEZ5341 2019-11-20 16:42:50

medyaya da sus payı vermişlerdir YALANIN DOLANIN sütüne gidemiyorlar ılımlı haber yapıyorlar 2 MİLYON KOCAELİNİN HAKKINA GİRİYOR karslılar ,vebal altında TÜM MEDYA görüpte bilipte paraya tamah edip susuyorlarsa !

Avatar
İZMİTLİ 2019-11-20 16:17:50

HAYAL OLSUN HATTA YALAN OLSUN KAÇAK İÇKİLİ MEKAN

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482