banner981
banner980
banner983
19 Temmuz 2019 Cuma 15:23
Yahya Kaptan’da tramvay direnişi başlıyor
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin tramvay hattı (Akçaray) ikinci etap projesi için alternatif güzergahlardan biri olarak düşünülen Yahya Kaptan’da günler öncesinden eylem başlatan bölge sakinleri bu kez de “Kahvaltını, termosunu kap gel” sloganıyla ağaçların altında pikniğe davet etti. Piknik 21 Temmuz Pazar günü saat 11.00’de Yahya Kaptan Yürüyüş Yolu, Symbol AVM karşısında yapılacak. Piknikte proje güzergahında bulunan 500’e yakın ağacın kesilmemesi için farkındalık yaratılacak. 



 
Son Güncelleme: 19.07.2019 16:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mesut 2019-08-05 23:14:52

Yalaka Emre

Avatar
Çevreci Kaptan 2019-07-25 08:52:45

Burada olumsuz yorum yapanlar ya yeşilini çoktan kaybetmiş, ya hiç sevilmemiş, ya da ucuza satılmış. Haberi bile okumadan başlıkla yorum yapıyorsunuz. Dünyadan haberiniz yok. Gelin bir yerinde görün ondan sonra yorum yapmayı hak edin. 10 sene sonra hepiniz tramvay gölgesinde dinlenirsiniz.

Avatar
adem 2019-07-24 22:15:04

Sosyal demokrat kesime kesinlikle yaranamazsınız. 30 yıl öncesini hatırlıyorum. Yahya kaptanın olduğu alan yemyeşil bir alandı. Kendi belediye başkanları ( sefa sirmen binlerce ağacı katletti. Ona asla tek söz etmezler. Buna rağmen yıllar sonra zorda olsa yahya yeşile kavuşturulduç Yahya kaptan İzmitin belkide Kocaelini en elit ve tuzu kuru kesimi. Keyfi yerinde çarkı dönen insanlar. Her zaman söylerim. Türkiyenin en cahil, bakan kör kesimi sosyal demokratlardır...

Avatar
Mert 2019-07-24 00:02:58

Bir önceki başkan tarafından yapılan yuruyus yolu alışkanlığı gene bir basılan tarafından yok ediliyor. 5 senede bir yaptıklarınızın arkasında durun bari. O agaclar en az 15 yıllık...

Avatar
Takoz Muhalefet 2019-07-22 10:38:55

Ağaç manyakları bunların soyu kurusun.2013 maysında Taksim Gezi Parkında ağaç yüzünden patırtı kopartan sonra da mevzu ağaç değil anlamıyormusun diyen M.A.Alabora'nın yoldaşı cehapeliler değil mi bu Y.Kaptanlılar...Her hizmet'in önüne takoz olmayı genetik bir miras olarak algılayan kökten muhalif particiler...O ağaçları oraya 10-12 yıl önce AKP Belediyesi dikti,sizin 1 tane dikili ağacınız yok orada....Sonuçta yol medeniyettir,yol için ağaçlar deplase edilir gerekirse kesilir, başka yere dikilir....Hadi gidin eğlenceyi başka yerde arayın!

Avatar
Sedemir 2019-07-21 23:11:19

Gölcük-Karamursel hattı ne zaman akla gelecek tramvay ya da başka bir raylı taşıma için çok merak ediyoruz...

Avatar
Taner 2019-07-21 21:57:32

Ağaçlar ne kadar gereksiz kesilsin gitsin önemli olan hizmet yemişim akşam yürüyüşlerini doğa yürüşlerini tüm ağaçları keselim güzel binalar yapalım güzel güzel betondan ağaçlar yaprız daha güzel olmaz mı önemli olan rahatınız ise ağaçların kökünü kazıyalım ağaçlar çok yer işgal ediyor gereksiz hiçbir işe yaramıyor eskiden ne işe yarıyordu ki şimdi ne işe yarasın :)

Avatar
Elçin 2019-07-21 16:40:22

Derince tarafına yapılması çok daha mantıklı elbette fakat derinceye doğru olan güzergaha varoş diyen arkadaşı şiddetle kınıyorum!!!yahya kaptandaki hiçbir ağacın kesilmemesi gerektiğine de destek veriyorum...

Avatar
Gökhan 2019-07-21 14:00:13

Biz ağacın yeşiline bunlar doların yeşiline muhtaç aç herifler

Avatar
Zeynep 2019-07-21 11:59:30

E5 yoluna paralel yapın,o ağaçlar kolay yetismedi yeşillik insanlar için nefes alma firsati

Avatar
Yusuf ahmet 2019-07-21 01:11:57

Güneş batıdan doğsa yer yerinden oynasa yahyakaptan zihniyeti değişmez çünkü atgözlüğü takmış ve olaylara ideolojik bakan zihniyet en çokta tramvaya binen zihniyet yazık size yazık.

Avatar
Murat 2019-07-21 00:35:09

Şu Kocaeli’de okuduğunu anlamayan ne kadar çok insan var.
İnsanların kızdığı tramvay değil yürüyüş parkuru üzerinden tramvayın geçmesi insanların nefes alacak huzur bulacak yeşil ortama ihtiyacı var ne boş beleş yorum yapıyorsunuz

Avatar
İzmitli 41 2019-07-21 00:28:49

Adamların termos ve kahvaltı ile sözde eylem yapacaklar. Burjuvanın pazar kahvaltısı anca 11 de. Eylem de 11 de. Gerçek emekçiler o saatte öğle yemeği yiyor. Adamlar sözde direnişlerinde bile küçük burjuva alışkanlıklarından ve tembelliklerinden vaz geçemiyorlar

Avatar
Bulut 2019-07-21 00:28:02

O ağaçlar kesilmiyor taşıma işlemi yapılıyor farklı alana tekrar dikiliyor rahatlık ya batıyor size binlerce kişi hergün oradaki hattı kullanıyor sesiniz çıkmıyor yapmaya gelince muhalefetsiniz binmeye gelince önden koşarsınız nankör kesimin tümü o bölgede zaten

Avatar
yelmer 2019-07-21 00:24:40

Buna en çok binenler tepki gösterenler sizin üç beş ağaç için neler yapmak istediğinizide gördük yapılınca kosmaca binersiniZ

Avatar
Tuba 2019-07-20 21:56:08

İlk tramvay hattını da istememişlerdi şimdi Yahya kaptandan tramvaya binemiyorsun, kalabalıktan! bunlara yalakalanmaya çalışan belediyecilerde kabahat bu nankörlere kaldırım bile yapmayacaksın bunu hak ediyorlar!!!

Avatar
Kemal 2019-07-20 19:30:27

Başka güzergah bulsun diyenler,,,evinizin ortasından geçirecekler,,,,razımısınız,,,

Avatar
Aslı 2019-07-20 19:08:08

Yahyakaptan, tramvaya karşı değil, tramvay için 500 ağacın yok olmasına karşı! Ağaçsız güzergah bulmaları çok mu zor? Biz fabrikaların arasında kalmış bir mahalleyiz ve o ağaçlar sayesinde nefes alıyoruz.

Avatar
Servett 2019-07-20 18:30:31

Yalovada yol yapımı sürecinde yol ortasındaki dilberim asırlık agaclar CHP yönetimi tarafından kesildi kimsenin gıkı cıkmadı neden hep AKP yonetimi olan yerlerde bu tarz ayaklanmalar oluyor

Avatar
Ahmet 2019-07-20 14:23:39

Tahir başkan Yahya kaptandaki tramvay duraklarını kaldır binmesinler ne den bunlara bu kadar yüz veriyosun bırakın artık Yahya kaptan a hizmeti İzmir'in başka yerlerinde var bide dip not duselim ağaçlar kesilmiyo köklerin den çıkartılıp başka yerlere dikiliyo gezi kafalı vatan hayinleri

Avatar
sina kukul 2019-07-20 12:25:37

Ey buyuk sehir.Yillardir size oy gelecek diye bütun en iyi hizmetleri y.kaptana yaptiniz.nankor bunlar.Artik oraya bir çivi bile cakmayin yaa.Malmisiniz siz.

Avatar
oktay 2019-07-20 12:23:32

Yahya kaptanin sakin gecinen gasocilari,bence tramvaya binmeyerek protesto ediniz.Paşada binmek icin yer kalmiyor.

Avatar
Ağaçç 2019-07-20 11:19:37

500 ağaç kolay yetişmiyor , olumlu yorum yapanlar geçin bunları kıskançlık yapmayalım

Avatar
Baran 2019-07-20 11:17:43

Yahya kaptan halkına yaranamazsınız , mesele agaç ise tranvayı hiç istemiyoruz diye imza toplasınlar , bu akp belediyesinide anlamıyoruz , bu zamana kadar size oy vermeyen nekadar bölge varsa el üstünde tuttunuz sonuç , bir bir kaybettınız illeri ilçeleri , kendi insanınıza sahip çıkın onlara hizmet yapın , iyice koyun yerine koydunuz insanları yazık yazık , böle giderse yeni parti kuruldugunda büyük şehiride kaybedeceksiniz ,

Avatar
Ferit 2019-07-20 10:38:38

Tabii canım ağaç bahane Kaos Şahane

Avatar
Bencillik 2019-07-20 10:25:19

Yahya kaptab sakinleri işiniz gücünüz boş beleş konuşmak tramway'a güzergah belirledinizde yokmu dendi ? Hepinizi aynı kefeye koymuyorum fakat bir çoğunuz cumhuriyet fox yeniçağ ve halk tv okuyan izleyen kitlesiniz her bi b..a karşısınız biraz edebli ve saygılı düşünün.. Geçen hafta 300 hektar orman yakıldı hanginiz yürüdünüz ? Birde o kadar yakılan ormanın üzerine yine devlete suç attınız neymiş efendim Devlet yangın söndürme işini yandaş şahıs firmasıne vermişte yangın o yüzden söndürülememiş . Terbiyesizler Ahlaksızlar.

Avatar
41 2019-07-20 10:18:34

Yenisehir son durak olsun.....onun yerine derinceye dogru uzatilsin yahyakaptan guzel seyleri hak etmiyor......sefanin zamaninda sandalla gezip hic eylem yapmamislardi......

Avatar
Tülay 2019-07-20 09:50:45

Canim agaclardan ne istiyorlar.baska guzergah bulsunlar

Avatar
Saban 2019-07-20 09:00:33

ulan ne agcı be maksat hızmet yapın gıtsın kımse karısamaz

Avatar
Maydiin61 2019-07-20 08:33:19

Yahya kaptan halkı hiç bir şeyi hak etmiyor ağlayıp ağlayıp ata ilk önce binen de onlar oluyor....

Avatar
Enes 2019-07-20 04:08:58

Allah aşkına bu haberi yapıyorsunuz ama yarın sabah işinize giderken bu travmayı kullanacaksınız semtin diğer yerlerini de kaleme alıp adam gibi bir haber yapsanız �nan çok makbule geçecek

Avatar
Nikomedya @emre 2019-07-20 03:00:40

yahya kaptanda herkesin altında arabası var...yapılan işte mantık yok, böyle ulaşım hizmetleri varoşları kent merkezi ve sanayi bölgelerine bağlar yani, derince yönüne yapılması lazım ısrarla neden yahya kaptana yapıyorlar anlamış değilim, hadi otogar tamam eee başka ? ama amaç varoştaki fakirin işe gitmesi değil, çarşıdakini Symbol avm ye götürmek yani ine zengine hizmet

Avatar
Burke 2019-07-20 00:51:38

Tekrar okuyun yürüyüş yolu boyunca ağaçlar kesilecek yazıyor, ona itiraz ediliyor, tramvaya değil Allah akıl versin yaa güzergah yola cepheli yanından boyunca gitsin, yürüyüş yolunun ortasından değil, hem yürüme parkuru insanlara bırakılsın gayet güzel yani

Avatar
Özlemkaya 2019-07-19 23:53:08

Madem istemiyorlar yapmasınlar, oyları başka mahalleler veriyo hizmet hep Yahya Kaptan a gidiyo zaten, hani bekirdere kanal boyu projesi yıllardır bekliyo.ne yahyakaptanmış arkadaş çok yaranıyosunuz sanki

Avatar
Cy 2019-07-19 22:38:39

Korfez derince tarafina gelin hep zengine hep zengine. Yeter artik.

Avatar
Bayraktar 2019-07-19 22:36:41

Umarım yetkililer bunlari görüp tramvayi baska bir yerden gecirirler umarım biz bunu hak etmiyoruz.

Avatar
Can 2019-07-19 19:42:11

Yahyakaptan yapılırken ağaç kesilmedimi tramvay kamu yararına yapılacak şey bu bir kişi için yapılmıyor ki

Avatar
Doğan Bayındır 2019-07-19 19:05:25

Tramvay projesi bence geç bile kaldı biran önce yapılmalı Bu yapılırken bence herkesin görüşü alınmalı ve uyum içinde bir kararla bu karar alınmalı

Avatar
Samet boztepe 2019-07-19 19:02:32

Yuvama da çıkıyormu tranvay bence büyük bir hizmet

Avatar
sinan 2019-07-19 18:18:28

Yahya Kaptan da satılık ev ilanlarının bazılarına bakın tramvay durağına yakın tramvay istikametinde yazıyor. Her şeye itiraz edip sonra da en güzel nemalananlar toplanıyor yine.

Avatar
Ali 2019-07-19 17:53:43

İnsanlar tramway istemiyoruz demiyor güzergahı değiştirip ağaçlar kesilmeden yapılsın diyor

Avatar
Hacı 2019-07-19 17:26:23

YABANCI ÜLKELERİN ÇOĞUNDA 100 YIL ÖNCE BU OLUŞUMLAR BİTTİ...

Avatar
Cem yıldırım 2019-07-19 16:55:49

Geçeceği yer geniş ,tramvay rahatlıkla geçer ve de yürüyüş yolda kalır klasik yahyakaptan istemezük

Avatar
Derince 2019-07-19 16:40:36

Biz Çenesuyuna kaç yıl sonra gelecek diye beklerken adamlar buldular da yerini beğenmiyorlar :(

Avatar
Kocaelispor lu 2019-07-19 16:35:19

Siz ilk yapıkdığındada aynı şeyleri yaptınız ama tranvayı en çok siz kullanıyonuz

Avatar
emre 2019-07-19 16:07:42

tramvay istemiyorlarsa yapmayın. bu kadar basit. tabanvay işe gidip gelelim.

Misafir Avatar
Nikomedya 2019-07-20 03:00:40 @emre

yahya kaptanda herkesin altında arabası var...yapılan işte mantık yok, böyle ulaşım hizmetleri varoşları kent merkezi ve sanayi bölgelerine bağlar yani, derince yönüne yapılması lazım ısrarla neden yahya kaptana yapıyorlar anlamış değilim, hadi otogar tamam eee başka ? ama amaç varoştaki fakirin işe gitmesi değil, çarşıdakini Symbol avm ye götürmek yani ine zengine hizmet

Beğenmedim! (1)

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482