banner1046
banner1038
03 Nisan 2020 Cuma 11:29
Vatandaştan mesajla bağış istiyorlar!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Korona virüse karşı ekonomik yardımlaşma kampanyası başlatarak 7 maaşını yatırdığını açıklamıştı. “Biz Bize Yeteriz Türkiye’m” sloganıyla yürütülen kampanya için birçok hesap numarası paylaşılmış, vatandaşlara 8119’a SMS atarak yardım yapabilecekleri de söylenmişti. Kampanyanın SMS numarası olan 8119 aracılığıyla bu sabah vatandaşlara “Biz Bize Yeteriz Türkiyem Milli Dayanışma Kampanyası’na "KORONA" yazıp bu mesaja cevap vererek veya "8119"a kısa mesaj atarak, 10 TL katkı sağlayabilirsiniz” mesajı atıldı. Hesap numarası ve SMS bilgisini paylaşmakla yetinmeyen hükümet, bu sefer de vatandaşa SMS’le kendisini hatırlatarak, para istedi.

Bu kampanya kapsamında toplanan bağışların kime gideceği oldukça merak edilirken, Korona virüs nedeniyle iş yapamayan esnaftan ve işten çıkartılan işçilerden de SMS’le para istenmesi vatandaşı oldukça düşündürdü..

Son Güncelleme: 16.04.2020 15:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2020-05-31 13:35:59

Bazıları niye rahatsız oldunuz isteyen verir siz vermeyin falan demiş. konu verip vermemek değil konu ülkenin zaten fazlasıyla vergi vererek destek olan vatandaşından bir de bağış istemesi. Yani Türkiye bağışlarla ayakta kalıyor bu sorunlara karşı milletin kızdığı nokta bu yiyip bitirdiler ülkeyi konu bu işte

Avatar
Awwk k0yunlari 2020-05-31 13:35:35

Bazı awwk saIakları niye rahatsız oldunuz isteyen verir siz vermeyin falan demiş. gerizkâIilar konu verip vermemek değil konu ülkenin zaten fazlasıyla vergi vererek destek olan vatandaşından bir de bağış istemesi. Yani Türkiye bağışlarla ayakta kalıyor bu sorunlara karşı milletin kızdığı nokta bu yiyip bitirdiler ülkeyi konu bu işte

Avatar
Awk k0yunlari 2020-05-31 13:35:06

Bazı awk saIakları niye rahatsız oldunuz isteyen verir siz vermeyin falan demiş. gerizkâIilar konu verip vermemek değil konu ülkenin zaten fazlasıyla vergi vererek destek olan vatandaşından bir de bağış istemesi. Yani Türkiye bağışlarla ayakta kalıyor bu sorunlara karşı milletin kızdığı nokta bu yiyip bitirdiler ülkeyi konu bu işte awk

Avatar
Bu Vatanın Has Evladı M.Akif Anlından Vurur 2020-04-13 18:13:45

Hey bre gafiller dün komünizm diye kendinizi yırtdınız memlekette taş üstünde taş bırakmadınız milletin çalıştığı fabrikalardaki makinaları kırıp işlerine engel oldunuz size inanan yoldaş dediğiniz genç kızların hep birlikte şimdiki komünist PKK nın yaptığı gibi sırayla üstünden geçtinizkasaları yağmalayıp bavullara koydunuz 80 ihtilalin tiyosunu alınca ALAYINIZ İT SÜRÜSÜ GİBİ KİMİNİZ ABD YE KİMİNİZ AVRUPAYA KAÇIP ORADAKİ LÜKS OTELLERİN HAVUZ BAŞLARINDA ÇIPLAK VAZİYETTE KUÇAKLARINIZDA FAHİSELER ELLERINİZDE VİSKİ BARDAKLARIYLA POZLAR VERİP KAÇTIĞINIZ BU ÜLKENİN GAZETELERİNE SERVİS EDİP PEŞİNİZE TAKILAN ÇÖMEZLERLE ALAY ETTİNİZ LAKİNNN HİÇ BİRİNİZ KOMUNİZMİN BEŞİGİ OLAN RUSYAYA NEDE BAŞKA KOMUNİST ÜLKEYE KAÇMADINIZ HALADA YA ABD NİN YADA AVRUPANIN BKNU YEMEYE DEVAM EDİYORSUNUZ SİZDEN NE KOMİNİST OLUR NE SOLCU NE AYDIN OLUR NEDE DAVA ADAMI OLUR OLSA OLSA YA AYYAŞ OLUR YA ASALAK OLUR SİZDEN ANCAK O ÇOK DEĞERLİ VATAN EVLADI KEMÂL PAŞANIN SÖZDE SEVİCİLERİ ROLÜNDE ŞEREFSİZ VATAN HAİNİ OLUR.

Avatar
Bu Vatanın Has Evladı M.Akif Anlından Vurur 2020-04-13 18:13:19

Hey bre gafiller dün komünizm diye kendinizi yırtdınız memlekette taş üstünde taş bırakmadınız milletin çalıştığı fabrikalardaki makinaları kırıp işlerine engel oldunuz size inanan yoldaş dediğiniz genç kızların hep birlikte şimdiki komünist PKK nın yaptığı gibi sırayla üstünden geçtinizkasaları yağmalayıp bavullara koydunuz 80 ihtilalin tiyosunu alınca ALAYINIZ İT SÜRÜSÜ GİBİ KİMİNİZ ABD YE KİMİNİZ AVRUPAYA KAÇIP ORADAKİ LÜKS OTELLERİN HAVUZ BAŞLARINDA ÇIPLAK VAZİYETTE KUÇAKLARINIZDA FAHİSELER ELLERINİZDE VİSKİ BARDAKLARIYLA POZLAR VERİP KAÇTIĞINIZ BU ÜLKENİN GAZETELERİNE SERVİS EDİP PEŞİNİZE TAKILAN ÇÖMEZLERLE ALAY ETTİNİZ LAKİNNN HİÇ BİRİNİZ KOMUNİZMİN BEŞİGİ OLAN RUSYAYA NEDE BAŞKA KOMUNİST ÜLKEYE KAÇMADINIZ HALADA YA ABD NİN YADA AVRUPANIN BKNU YEMEYE DEVAM EDİYORSUNUZ SİZDEN NE KOMİNİST OLUR NE SOLCU NE AYDIN OLUR NEDE DAVA ADAMI OLUR OLSA OLSA YA AYYAŞ OLUR YA ASALAK OLUR SİZDEN ANCAK O ÇOK DEĞERLİ VATAN EVLADI KEMÂL PAŞANIN SÖZDE SEVİCİLERİ ROLÜNDE ŞEREFSİZ VATAN HAİNİ OLUR.

Avatar
Bu Vatanın Has Evladı M.Akif Anlından Vurur 2020-04-13 18:13:04

Hey bre gafiller dün komünizm diye kendinizi yırtdınız memlekette taş üstünde taş bırakmadınız milletin çalıştığı fabrikalardaki makinaları kırıp işlerine engel oldunuz size inanan yoldaş dediğiniz genç kızların hep birlikte şimdiki komünist PKK nın yaptığı gibi sırayla üstünden geçtinizkasaları yağmalayıp bavullara koydunuz 80 ihtilalin tiyosunu alınca ALAYINIZ İT SÜRÜSÜ GİBİ KİMİNİZ ABD YE KİMİNİZ AVRUPAYA KAÇIP ORADAKİ LÜKS OTELLERİN HAVUZ BAŞLARINDA ÇIPLAK VAZİYETTE KUÇAKLARINIZDA FAHİSELER ELLERINİZDE VİSKİ BARDAKLARIYLA POZLAR VERİP KAÇTIĞINIZ BU ÜLKENİN GAZETELERİNE SERVİS EDİP PEŞİNİZE TAKILAN ÇÖMEZLERLE ALAY ETTİNİZ LAKİNNN HİÇ BİRİNİZ KOMUNİZMİN BEŞİGİ OLAN RUSYAYA NEDE BAŞKA KOMUNİST ÜLKEYE KAÇMADINIZ HALADA YA ABD NİN YADA AVRUPANIN BKNU YEMEYE DEVAM EDİYORSUNUZ SİZDEN NE KOMİNİST OLUR NE SOLCU NE AYDIN OLUR NEDE DAVA ADAMI OLUR OLSA OLSA YA AYYAŞ OLUR YA ASALAK OLUR SİZDEN ANCAK O ÇOK DEĞERLİ VATAN EVLADI KEMÂL PAŞANIN SÖZDE SEVİCİLERİ ROLÜNDE ŞEREFSİZ VATAN HAİNİ OLUR.

Avatar
Hamza 2020-04-12 18:31:45

Evde kal türkiye

Avatar
serpil 2020-04-08 13:08:04

felakette bile birbirimizle uğraşıyoruz. bizim kültürümüz bu değil

Avatar
Vatandaş 2020-04-07 22:18:06

Don'um kaldı 2 tane, birini bağışliyorum.!!

Avatar
Tayfur 2020-04-05 22:48:14

Kimki bu yardim konusunda hukumete muhalefet ve elestiri yapiyorsa ben onun insanligindan suphe ederim

Avatar
Mesut atıcı 27 2020-04-05 19:56:10

Türkiye'de ölüm vakaları çoğalsın sağlık sektörü çöksün insanlar perişan olsun devlet aciz kalsın diye ellerini ovuşturup bu süreçte olayları daha fazla ne kadar kışkırtıcı hale getirebiliriz diye ,ağzının salyalarını akıtarak aç köpek gibi hevesle bekleyen yaratıklar sizden zorla bize para verin diyen yok yardım etmeyebilirsiniz bunda özgürsünüz ama devleti ayakta tutmaya çalışan bu seferberlik sürecinden neden bu kadar rahatsız oluyorsunuz.
Unutmayın şu anda sağlığınız yerinde olabilir ama birgün nefret ettiğiniz o devlete ihtiyaç duyabilirsiniz

Avatar
Ziiya 2020-04-05 19:55:50

Zorlama yok! İstiyorsan ver istemiyorsan verme! Sana kalmış! Verene laf etme! Sen istiyorsan İmamoğlu’na ver bize ne!

Avatar
Gülkurum 2020-04-05 13:59:26

Cumhuriyet
Sonuna kadar katılıyorum size taraflı yardım kampanyası olmaz. Belediyeler ne için var çevresine heryönden yardım etmeli ama korkudan sadece kendilerine çevirip kampanyaları böylede tepki çekerler, yazık dahada insanlara bakın sadece onlar müslüman mış gibi yine birbirine hakarette yarışıyorlar. Yazılar olsun Allâh'tan korkun gideceğimiz, hesap vereceğimiz başka yer yok ona göre konuşun, yorum yapın biz bize yeteriz ama yetirmemek için çaba sarfediyorlar. Herkes yapabilmeli bu kampanyayı, yardıma engel olmak kul hakkına girer kimse unutmasın

Avatar
POLAT 2020-04-05 13:50:05

Sayın yazar kendi adınıza konuşun,biz vatandaşların adına konuşmayınız.İşininiz gücünüz fesat fitne çıkarmak böyle yazarlık olmaz.Ben bir Türk vatandaşı olarak sizi kınıyorum.Türkiye bu hastalıkla baş etmeye çalışırken siz kin ve nefret tohumları ekiyorsunuz

Avatar
POLAT 2020-04-05 13:46:23

Sayın yazar kendi adınıza konuşun,biz vatandaşların adına konuşmayınız.İşininiz gücünüz fesat fitne çıkarmak böyle yazarlık olmaz.Ben bir Türk vatandaşı olarak sizi kınıyorum.Türkiye bu hastalıkla baş etmeye çalışırken siz kin ve nefret tohumları ekiyorsunuz

Avatar
M.Emir Polat 2020-04-05 13:45:55

Sayın yazar kendi adınıza konuşun,biz vatandaşların adına konuşmayınız.İşininiz gücünüz fesat fitne çıkarmak böyle yazarlık olmaz.Ben bir Türk vatandaşı olarak sizi kınıyorum.Türkiye bu hastalıkla baş etmeye çalışırken siz kin ve nefret tohumları ekiyorsunuz.

Avatar
M.Emir Polat 2020-04-05 13:45:38

Sayın yazar kendi adınıza konuşun,biz vatandaşların adına konuşmayınız.İşininiz gücünüz fesat fitne çıkarmak böyle yazarlık olmaz.Ben bir Türk vatandaşı olarak sizi kınıyorum.Türkiye bu hastalıkla baş etmeye çalışırken siz kin ve nefret tohumları ekiyorsunuz.

Avatar
M.Emir Polat 2020-04-05 13:42:07

Ssyın yazar kendi adınıza konuşun,biz vatandaşların adına konuşmayınız.İşininiz gücünüz fesat fitne çıkarmak böyle yazarlık olmaz.Ben bir Türk vatandaşı olarak sizi kınıyorum.Türkiye bu hastalıkla baş etmeye çalışırken siz kin ve nefret tohumları ekiyorsunuz.

Avatar
Kenan 2020-04-05 12:31:35

Hain zihniyetler hemen rahatsız olmaya başlamış bu yardım olayından

Avatar
Bahadır demir 2020-04-04 06:20:31

Krm adlı kişinin yorumunu katılmıyorum .
Basın Yayın organlarında televizyonlarda yardımla ilgili haberler çıktı yapmak isteyen vatandaşlarımız yardımlarını yaptılar mesaj gönderdiler Bir de herkese 81 19'dan gelen mesaj gerçekten düşündürücü . çok kötü bir şey hükümetin acizliğini gösteriyor yardım yapmak isteyen vatandaş mesajını atar herkesin telefonuna mesaj gönderme hakkı yok

Avatar
Bülent kesercan 2020-04-03 21:54:25

Bunuda yaptılar Şaka gibi

Avatar
Bülent kesercan 2020-04-03 21:51:08

İyi akşamlar bu tür operatör lerden bu tür msj istemiyorum benim yardıma ihtiyacım var bu ne ya her yerde her kanalda Allah aşkına kendinize gelin bundan neden rahatsız oluyorsun dıyen şahıslara dıyorum tuzun kuru yada yalamayı seviyorsunuz saygılar

Avatar
Bülent kesercan 2020-04-03 21:50:33

İyi akşamlar bu tür operatör lerden bu tür msj istemiyorum benim yardıma ihtiyacım var bu ne ya her yerde her kanalda Allah aşkına kendinize gelin bundan neden rahatsız oluyorsun dıyen şahıslara dıyorum tuzun kuru yada yalamayı seviyorsunuz saygılar

Avatar
Abdullah 2020-04-03 19:32:18

Devamlı Atatürk'ün amblemi nin arkasına sığınıp bu ülke insanından menfaat devşirmeye çalışmanız gerçekten bu insanlara gına getirdi.
Elinizde maalesef zavallı duruma düşmüş Atatürk'ü bu kadar kötü emellerine alet etmeniz gerçekten üzücü bir durum.

Avatar
Abdullah 2020-04-03 19:25:49

Demek bu zor günde vatandaşın birbirine yardım etmesi, dayanışma göstermesi sizleri rahatsız ediyor. Neden rahatsız oluyorsunuz ki ortalığı karıştırmak ve Bu hastalığı bile kullanarak iktidar düşmanlığı yapmak problem olmadığı halde varmış gibi sorun dile getirmek çok doğru bir davranış mı sizce... vatandaşıa bu konuda destek olmanız gerekmez mi. Devlet tüm ekonomik imkanlarını kullanmayıp ileriye saklaması ve vatandaşından aldığı destekle diğer vatandaşına hizmet etmesi devletin güçlü ve ayakta kalmasını sağlar. Böylece güçlü kalan devlet, ileride vatandaşına hizmet etmeye devam edecektir.
Şu anlamsız boş ve kuru muhalefetten canınız neredeyse çıkacak

Avatar
Abdullah 2020-04-03 19:22:46

Demek bu zor günde vatandaşın birbirine yardım etmesi, dayanışma göstermesi sizleri rahatsız ediyor. Neden rahatsız oluyorsunuz ki ortalığı karıştırmak ve Bu hastalığı bile kullanarak iktidar düşmanlığı yapmak problem olmadığı halde varmış gibi sorun dile getirmek çok doğru bir davranış mı sizce... vatandaşıa bu konuda destek olmanız gerekmez mi. Devlet tüm ekonomik imkanlarını kullanmayıp ileriye saklaması ve vatandaşından aldığı destekle diğer vatandaşına hizmet etmesi devletin güçlü ve ayakta kalmasını sağlar. Böylece güçlü kalan devlet, ileride vatandaşına hizmet etmeye devam edecektir.

Avatar
Mustafa 2020-04-03 19:17:19

Birlik olmaktan neden bu kadar rahatsizsiniz. Ülkemiz böyle zor bir süreçten geçerken...

Avatar
Mustafa 2020-04-03 19:16:39

Birlik olmaktan neden bu kadar rahatsizsiniz.

Avatar
Ahmet kerin 2020-04-03 18:04:24

Olayları çarpıtmayalım. Şu anda ülkemizin hem içerde hemde dışarda teröristlerle savaşırken böyle bir olayın zuhur etmesi ki ; süper güç dediğimiz ülkeler bile ne yapacağını bilemez iken ve aciz kalmışken ülken senin için her türlü fedakarlığı yapmaya çalışırken ülkesine yardım yapma imkanı olan vatandaşlarının bu sürece katkıda buluşlarını istemesi sizi neden bu kadar rahatsız ediyor. Kimseden zorla birşey istediği yok. Senide zorlayan yok. Biz bu ülke için can verirken bile tereddüt etmeyiz kaldı ki maddiyat bizi hiç zorlamaz. Rahat ol

Avatar
Ahmet vbg 2020-04-03 16:46:41

Zorla mı yardım topluyorlar, gücünüze mi gidiyor? Haberci olun, yorumcu değil.

Avatar
Ahmet 2020-04-03 16:46:22

Zorla mı yardım topluyorlar, gücünüze mi gidiyor? Haberci olun, yorumcu değil.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-04-03 16:44:46

Elin gavuru dedikleri vatandaşının hayatını kolaylaştırır yardım dağıtır,vergilerin en ağır olduğı memleketlerden ülkemizdede vatandaştan yardım istenir,sayın Haleva bile 5 maaş bağışlar,gavur denilerin yaptığına bakıp da bazıları utanır belki!

Avatar
Cumhuriyet 2020-04-03 15:38:06

Şu yukarıda ki aktrollere ve bu yazıya cevaben şunları söylemek isterim.Ben rahatsızım bu mesajlardan.Neden mi rahatsızım.Yandaşa ve partidaşına devletin bütün varlıklarının yağmalanmasına göz yuman.Betona parayı gömüp,üretimi unutan ve unutturan.Kendi siyasi ikbali için,bir ülkeyi aile şirketi gibi yönetip o ülkenin kaynaklarını umarsızca elden çıkaran.Onun bunun aklı ile dış politikada ki hatalar ile bu ülkenin enerjisini sömüren.Toplanan vergiler ile ülkenin değil,partisinin çıkarlarına hizmet eden.Halkı din iman sömürüsü ile fakirleştirip nereden geldiğini unutarak kendisine saraylar inşa eden.Milletin anasına küfür eden yandaş sermayedarları ihya eden.Salgın sırasında bile Kanal İstanbul gibi bir ucubenin peşinde koşan ama biz biriz Türkiye sömürüsü ile halkından para isteyen,ucube bir zihniyetin benim telefonuma attığı mesajdan rahatsızım.Şimdi kızacak bana malum omurgasızlar.Ben düşünürüm,sorgularım hiç bir siyasi karakter ve partiyide başıma taç etmem hele ki mevcut siyasi iktidarın sabıkaları ortadayken de hiçbir şey olmamış gibi davranamam.Allahın en büyük armağanı olan beynimide bu vesile ile kullanıp sorgularım.Kusura bakmayın değil 10 TL 10 kuruş bile verecek param yok bu gözü dönmüşlere.Kusura bakmayın halkı fakirleştirip ıban nosu paylaşanların haysiyet ve namusundan da şüphe ederim.Ab Abd de deyip onlardan iyi durumda olduğumuzu söyleyip konuşma sonunda ıban numarası paylaşanlar,kendi varlıklarından ve rahatlarından ne eksiltmişler onu sorgularım.Kusura bakmayın ben aptal değilim

Avatar
Rmzn 2020-04-03 14:30:34

Siz bu durumdan niye rahatsız oldunuz önce onu bi söyleyinde anlayalım.siz beşkuruş vermek istemeyebilirsiniz biz Türkiye nin yapı taşlarıyız. Siz hangi ülkenin yapıtaşlarısınız. Siz rahatsız olmayın bizbize yeteriz

Avatar
furkan 2020-04-03 13:41:31

hayatımda gördüğüm en boş insanlarsınız. bırakın artık kuru muhalefeti.

Avatar
Kocaeli 2020-04-03 12:56:07

Bunlarda yüz yok bynlarin dini imani para devleti batırdilar insanlari batirdilar sarayda keyf yapip millete para verecekken yüzu kizarmadan illetten para istiyorlar

Avatar
Ali 2020-04-03 12:35:22

Avatar
Krm 2020-04-03 12:07:05

Bu durum sizi neden bu kadar rahatsız ediyor anlaşılır gibi değil. herkesin kendi özgür iradesi , yardım eden eder etmeyen kendi bilir..Hicbir haber degeri olmayan mevzu. Daha ciddi olaylara kafa yoralım bunlara milletin karnı tok.Eleştirecek bir sürü olay varken ... bu mesaj bir vatandas olarak beni hic rahatsiz etmedi. Bırakın rahatsız olanlar kendi dile getirsin millet adına kendi düşüncelerinizi ifade etmekten vaz geçin.

banner1048

banner354

banner820

banner599

banner1050