banner1019
banner980
01 Aralık 2019 Pazar 09:29
Vatandaşın yüzünü güldürecek teklifleri iktidar reddetti
İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) meclisindeki AKP'li üyeler, önceki gün suya zam teklifini reddetmişti. Zamma karşı olduklarını söylemişlerdi. Ancak aynı AKP'nin milletvekilleri TBMM'de vatandaşın yüzünü güldürecek kanun teklifleri için de ret oyu verdi… İBB meclisinde yaşananlar ‘şov' olarak kaldı…

6 VEKİLDEN 7 ÖNERİ
Bütçe görüşmeleri TBMM Plan Bütçe Komisyonu'nda tamamlandı. Bütçenin son günü CHP'li 6 Komisyon üyesi Abdüllatif Şener, Süleyman Girgin, Bülent Kuşoğlu, Cavit Arı, Kamil Okyay Sındır ve Emine Gülizar Emecan, 7 önemli konuda vatandaşların hayatını kolaylaştıracak önergeler verdi. Ancak bu önergelerin tümü AKP-MHP oylarıyla reddedildi. Reddedilen önergeler şöyle:

– Kamuda asgari ücretle çalışanlar, vergiden muaf olsun.

– Sağlık çalışanları, öğretmenler, din görevlileri ve Emniyet mensupları ile şehit aileleri ve gazilerin ek göstergeleri, yüzde 20 arttırılsın.

– Çiftçilerin tarımsal üretimde kullandıkları mallar ÖTV ve KDV'den muaf tutulsun.

– Elektrik faturalarından, TRT payı, sayaç okuma, kayıp kaçak gideri gibi hiçbir ad altında ücret alınmasın.

– Elektrik ve doğalgaz bedeli, abonelerin gelir düzeyi dikkate alınarak indirimli olarak uygulansın. Engellilere de indirim yapılsın.

– Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT), yani prim ödeme gün sayısını dolduran ancak yaş haddine takılanlar için emeklilik hakkı tanınsın.

– Cami, kilise, sinagog ve cemevleri gibi tüm ibadethanelerin tadilat masrafları ve bina giderlerini (elektrik-su-ısınma) Diyanet karşılasın.

ARAÇ ALIMINA KABUL
İktidar bu önergeleri reddederken AKP'li milletvekillerinin verdiği bir önerge kabul edildi ve Ticaret Bakanlığı'na bir otobüs, beş minibüs dahil toplam 110 araç alınması benimsendi. Bu araçlar gümrük kanunu gereği tasfiye edilecekler arasından karşılanacak ve bakanlığın bölge müdürlükleri tarafından kullanılacak.
Kaynak: Sözcü
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemal @Sadi 2019-12-01 16:50:46

Sabah akşam Kanal A da izlemiyorum Halk tv de elimi cüzdanıma attığımda bütün gerçekler yüzüme kesif soğuk bir rüzgar gibi çarpıyor.Senin tuzun kuru sanırım boş yapıp boş konuşma Sadi efendi.Hadi bak işine

Avatar
Sadi 2019-12-01 16:19:17

Bu gazeteninde işine geliyor bu tip yazılar ve yorumlar bunu yayınlarmı bilmem .Bekara karı boşamak kolay adamlar hiç bir zaman o mevkiye gelip iktidar olamıyacakları için isterler bol keseden atarlar biz olsak böyle yaparız derler siz hiç bir zaman olmıyacaksınız onun için atın ata bildiğiniz kadar yiyen sizin gibi düşünenler sabah akşam halk tv seyredenler olur

Misafir Avatar
Kemal 2019-12-01 16:50:46 @Sadi

Sabah akşam Kanal A da izlemiyorum Halk tv de elimi cüzdanıma attığımda bütün gerçekler yüzüme kesif soğuk bir rüzgar gibi çarpıyor.Senin tuzun kuru sanırım boş yapıp boş konuşma Sadi efendi.Hadi bak işine

Beğenmedim! (0)
Avatar
Milli Ant @Kocaeli 2019-12-01 14:11:35

Bir ülkenin güvenlik sorunu yada sorunları nedir sayın ahmak.Berbat,ekonomi,iç ve dış politika mıdır yoksa 18 senedir ülkeyi yöneten!!!muhalefet midir?Kanal A ezberi ile neden burada ahkam kesiyorsun peki?Neden sana bahşedilen akılla değilde başkalarının aklı ile konuşuyorsun?Ay sonunu nasıl getiriyorsun ha tabi rantçı ihaleci kesimden değilsen?Çocuğun varsa Allah bağışlasında her ihtiyacını karşılayabiliyor musun?Et ne ayın kaç günü giriyor evine?Sahi kışta geldi elektirik ve doğalgaz faturanın hali nicedir sağlıkta afiyettedir umarım benden de selam söyle.Evdeki mobilyaların yeni mi eski mi?Tatil yaptın mı şöyle serile serile geçen sene yada bu yaz Antalyanın neresindesin?Araban var mı varsa iki günden bir 50 Tl lik mi yakıt alıyorsun?Buzdolabı ne alemde ağzına kadar dolumu?Neyse ya şu kıştan sonra tekrar yaz bir yorum o zaman tekrar görüşelim

Avatar
Arkadaş @Mülayim Çoksert 2019-12-01 14:02:28

İşinize gelmeyen şeyleri nasılda hemen Allaha havale ediyorsunuz.Siyasal İslam kafası bu olsa gerek.O bütçe açığı kimlerin eseri onu anlayacağına hala parti militanlığı yapıyorsun ya pes sana hatta yazık senin gibilere,artık acıyorum senin gibilere.Birde iki güzel kelimenin arasına laf sokmanız yok mu sizin gibi düşünmeyip sadece gerçekleri görene aynı sahibinizin sesisiniz.O bütçe açığı nasıl yaratıldı sen ilk önce onu öğren sonra gel ekonominin e sinden haberin yok ama sonra ekonomiden haber ver.Allah senin gibileri ıslah etsin zor ama senin gibiler için de tek dileğim bu

Avatar
Cumhuriyet 2019-12-01 13:33:24

Akape sistematik ihanet partisi ile sözde milliyetçi özde emperyal krikosu Boşçeli ve şürekasından başka bir tercih beklemek ahmaklık olurdu zaten.Şimdi bu yerli millici arkadaşlar bu red kararı ile kimlere hizmet etmiş oluyorlar,terimlere girmeden hemen izah edeyim.Erdoğanın her gün atıp tuttuğu,boş kabadayılık yaptığı ama sonra tıpış tıpış ayaklarına gittiği herkesin malumu dış güçler,küresel sermaye var ya işte bu red kararı onlara hizmet edildiğinin açık ve net göstergesidir.Görünürde siz kafa tuttuğunu,haysiyetli durulduğunu zannedersiniz ama görüneni sizin gözünüzün içine,her gün medya aracılığı ile sokarlar fakat o medya bu tür haberleri yayınlamaz neden çünkü aslolanı halkın anlamasını istemez.Bu red kararı küresel güce göz kırpmaktır,sana olan borcumu üretim ile değil halktan acısını çıkarıp ödeyeceğim ve senden de borç almaya devam edeceğim demektir ama bazı aptallar bunu anlamak istemiyorlar ve bizim gibiler de o aptalların sorumsuzluğunun acısını çekiyoruz hata bazı aptallar bu yorumumu bile beğenmeyecek çünkü onlar böcek olmayı içselleşitrmişler ve hep öyle yaşayacaklar.Kısacası maalesef oyun öyle sistematik ve düzenli ki daha çok sıkıntılara gebe gelecek günler..

Avatar
Behçet @Kocaeli 2019-12-01 13:32:48

Hadi ordan. Ülkenin 1 numaralı güvenlikm tehdidi sorunu AKPdir

Avatar
Kocaeli 2019-12-01 11:55:27

Kendi çıkardıkları yasalaradaha sonra iptal edilmesi için teklif veren ülke gereklerinden uzak samimiyetsiz ittihatçı mantıkla hareket eden ulusal güvenlik sorunu haline gelmiş bir muhalefetle vardı karşıyayız.

Misafir Avatar
Milli Ant 2019-12-01 14:11:35 @Kocaeli

Bir ülkenin güvenlik sorunu yada sorunları nedir sayın ahmak.Berbat,ekonomi,iç ve dış politika mıdır yoksa 18 senedir ülkeyi yöneten!!!muhalefet midir?Kanal A ezberi ile neden burada ahkam kesiyorsun peki?Neden sana bahşedilen akılla değilde başkalarının aklı ile konuşuyorsun?Ay sonunu nasıl getiriyorsun ha tabi rantçı ihaleci kesimden değilsen?Çocuğun varsa Allah bağışlasında her ihtiyacını karşılayabiliyor musun?Et ne ayın kaç günü giriyor evine?Sahi kışta geldi elektirik ve doğalgaz faturanın hali nicedir sağlıkta afiyettedir umarım benden de selam söyle.Evdeki mobilyaların yeni mi eski mi?Tatil yaptın mı şöyle serile serile geçen sene yada bu yaz Antalyanın neresindesin?Araban var mı varsa iki günden bir 50 Tl lik mi yakıt alıyorsun?Buzdolabı ne alemde ağzına kadar dolumu?Neyse ya şu kıştan sonra tekrar yaz bir yorum o zaman tekrar görüşelim

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Behçet 2019-12-01 13:32:48 @Kocaeli

Hadi ordan. Ülkenin 1 numaralı güvenlikm tehdidi sorunu AKPdir

Beğenmedim! (4)
Avatar
Türk 2019-12-01 10:28:05

Onlar ARAP sevmeye devam etsinler.Mhp bahçeliden ve etrafındaki kurmaylarından acilen kurtulmalı

Avatar
Mülayim Çoksert 2019-12-01 10:21:57

Bekara karı boşamak kolay; o kadar çok kolay.......Bu taleplere para yetişirmi, para...Kaynak varmı kaynak? Almadan vermek Allaha mahsus,olmayan şeyi nasıl dağıtacaksınız? Bu yılın ilk 10 ayında bütçe 101 milyar tl. açık vermiş, nasıl kapanacak bu açık? Tabii ki borçlanmayla...Mevcut açığın üzerine 30-40 milyar tl. daha ilave yük getirir bu talepler, onu da nereden bulacaksınız? Ah benim DAVUL Kafalı muhalefetim, sizlere muhtaç olduğum için çok bedbaht'ım....Böyle parlak fikirlerinizi kendi iktidarınıza saklayın....Kamudaki asgari ücretliye vergi muafiyeti, özel sektördekine kol saati, ne kafalar var bee!...Sonra ortalıkta bir gürültü, bir patırtı, anayasanın eşitlik ilkesi filan.....

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-12-01 14:02:28 @Mülayim Çoksert

İşinize gelmeyen şeyleri nasılda hemen Allaha havale ediyorsunuz.Siyasal İslam kafası bu olsa gerek.O bütçe açığı kimlerin eseri onu anlayacağına hala parti militanlığı yapıyorsun ya pes sana hatta yazık senin gibilere,artık acıyorum senin gibilere.Birde iki güzel kelimenin arasına laf sokmanız yok mu sizin gibi düşünmeyip sadece gerçekleri görene aynı sahibinizin sesisiniz.O bütçe açığı nasıl yaratıldı sen ilk önce onu öğren sonra gel ekonominin e sinden haberin yok ama sonra ekonomiden haber ver.Allah senin gibileri ıslah etsin zor ama senin gibiler için de tek dileğim bu

Beğenmedim! (3)
Avatar
Eski ak partili 2019-12-01 10:14:38

Madem öyle halkta oy vermesin zaten 2023 e kadar ak parti diye bi parti kalmayacak 18 senedir tek bildiği ZAM CEZA VERGİ

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482