banner1019
banner980
16 Temmuz 2019 Salı 11:53
Vali beye yakışmadı!

15 Temmuz etkinliklerinin Kocaeli’deki adresi İzmit Milli İrade Meydanı’ydı. Törene en son gelen protokol mensubu Kocaeli Valisi Hüseyin Aksoy oldu. Aksoy protokol için ayrılan alana koruma ordusuyla birlikte giriş yaptı. Gazetecileri ve organizasyon görevlilerini iterek Vali Hüseyin Aksoy’a yol açmaya çalışan korumalar tepki topladı. Yakın korumaları, sivil polisler ve görevliler Vali Aksoy için adeta seferber oldu. Kocaeli’de, Aksoy yönetimindeki kentin kalbi İzmit’te gerçekleştirilen törenlerde Aksoy’un neden bu denli sert bir koruma tedbirine ihtiyaç duyduğu bilinmiyor…





Son Güncelleme: 16.07.2019 13:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet altuğ 2019-07-18 14:41:37

Hüseyin Aksoy valimiz tam bir hizmet adamıdır. Koruma ordusu yok toplasan 5 6 tane koruması vardır. Fotoğrafçısını bile koruma gibi göstermişsiniz.

Avatar
Şinasi Ufuk 2019-07-17 10:52:16

Valimiz H.Aksoy 3 yıl önce Çukur-Hendek kazılan terör bölgesi Diyarbakırdan ilimize geldi.Fetö'nün varlığı da halen bitmedi...Aklı evvellerin ,Balık Hafızalıların kulaklar çınlasın!

Avatar
erkantekin. 2019-07-17 09:48:32

HALKLA ICICESINIZ YA.KIBIRINIZDEN YANINIZA YAKLASILMIYOR.KORUMALARINIZIN HAVASI SIZDEN DAHA FAZLA.YAZIK YAZIK.

Avatar
Devletini seven 2019-07-16 23:58:49

Adaletin olduğu bir ülkede korumasız gezilmez.benim ağır cezaya bakan Başkanım vardı ne koruma ne şöförü vardı.

Avatar
Albatros 2019-07-16 23:12:04

Bu millet 96 yıldır itilip kakılmaktan bı yüzü gülmedi bı rahat edemedi

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-07-16 15:30:08

Bisikletten düştüğünden beri yardımcısı gibi davrandığını düşünüyorum bu aralar pek sıkı korunuyor maşAllah evinin önünden geçerken de görüyorum ama kendisine şunu söylemek istiyorum en kısa valilik yaptığı ilin Kocaelimiz olacağına inanıyor,İZMİTİmizin kendisinde derin hatırlar bırakacağını düşünüyorum!

Avatar
Tufan 2019-07-16 13:41:57

tayyip erdoğanı örnek almış. EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR. MİLLİ İRADENİN EGEMENLİĞİN ÜSTÜNDE HİÇBİR GÜÇ YOKTUR.

Avatar
izmit 2019-07-16 12:59:03

Sadece korumaları mı. Protokol müdürü de bu denli rezil bir protokol sırası oluşturmuş ki. Kim nerede oturacağı kimin oturacağı belli değil. İsimler yazılmış ama sıralama rezil.

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482