banner984
banner980
banner983
17 Eylül 2019 Salı 15:54
Türköz için kendini ortaya koymuş

Körfez ilçesinde gündeme gelen liman inşaatı ile ilgili önemli iddialar kulislerde konuşulmaya başlandı. OYAK tarafından inşa ettirileceği konuşulan liman inşaatında yüklenici firmaların KOLİN ve KALYON inşaat oldukları öğrenildi. İlçeyi karıştıran iddialar Körfez Belediyesi kulislerine şöyle yansıdı: AKP’ye yakınlığı ile bilinen KOLİN ve KALYON’un söz konusu inşaat işini pek çok alt taşerona vereceği gündeme geldi. Bunun üzerine kentimizde Körfez ilçesinde AKP’ye yakınlığı ile bilinen Türköz İnşaat kolları sıvadı. Gümüşhaneli olan Türköz İnşaat’ın Yönetim Kurulu Başkanı Recep Öztürk ve kuzeni Hüseyin Öztürk AKP’li Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt’ten yardım istedi. İddialara göre Söğüt bu yardım isteğini geri çevirmedi. Hemşerisinin söz konusu milyonluk işi alabilmesi için her şeyini ortaya koyan Şener Söğüt başarılı olabilecek mi merak konusu.

Son Güncelleme: 18.09.2019 08:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mandira Filozofu 2019-09-19 23:36:30

2002 yılında kangoya biniyordu recep ile hüseyin şimdi Akp sayesinde kocaeliyi satın aldılar hırsızlık böyle bişey işte

Avatar
Mağdur 2019-09-18 18:03:37

Aylar öncesinden bizleri şantiyeye o soğukta dikip khk lılara bürüt 600 tl zam vereceğiz diye söz verdin alkışlattın basınada reklamını taptın şener bey, aradan 6 ay geçti vermiyosun ve vermiyeceğini söylüyorsun, askeri üçretle çalışan bu 240 kişi ne zaam alabiliyor nede ikramiye bu yaZıklar olsun , hagisinin hakkını ödeyebileceksin ? Seçim vaadi ile kandırıldık diğerlerini bilmemde ben hakkımı helal etmiyorum bütün kocaeli de bir çok belediyede KHK lılara yapıldı bu zam ŞENER bey yazık verdiğimiz oylara

Avatar
Ersin 2019-09-18 15:06:09

Akp den ne beklenir ki

Avatar
Nazlı 2019-09-18 15:00:52

Çivisi çıkmış dünyanın iki yüzlü yalaka insancıklar ı dilerim rabbim hesabınızı mahşere bırakmaz bu dünyada cezanizi bulmanızı yürekten istiyorum ben hamileyim inşAllah duam kabul olur dünyada ahirette yeriniz ateş olsun inşAllah biz ekmek almaya para bulamayalim siz trilyonluk ihalelerle oynayın bakalim

Avatar
Körfezli 2019-09-18 11:39:10

Hırsızlık yapmayın tabiki ihaleyi ona vericek çünkü parayı bölüşücekler bu kadarı olmaz kardeşim türköz milletin hakkını yiyosun bizim vergilerimizi beraber yiyosunuz siz hırsızlar olduğu sürece bu ülkeden birşey beklemiyorum hakkımı helal etmiyorum size

Avatar
Yunus 2019-09-18 11:07:10

Sistem hep aynı gelen yandasa çalışıyor chp mhp akp farketmiyor ayrıca şener söğüt muşlu değil gümüşhaneli kimseyi kandirmasinlar

Avatar
70 2019-09-18 08:29:02

Hep bana Rabbena. Vatandaşa çalışan yok. Varsa yoksa kendi eşrafları. Bu millet bunu görüyor. Biliyor bunlara hala nasıl oy veriyor. Bir türlü aklım almıyor. Oturduğum muhitte kaldırımlar olmuş çayır bayramdan önce aradım. Tamam gelicez dediler. Hala gelecekler

Avatar
Dehset 2019-09-18 01:11:56

Erken basladkar ihale islerine bunlar ihale pesinde baskanyardimcisi farukmuydu oda belediye yonetiyo 4 donemdir yonetiyoo belediye aynii borc icinde bide belediye baskanini kazandi diye tebrik ediyolar kazana 4donemdir faruk yeri karanti adaminhela

Avatar
Dehset @Manav 2019-09-18 01:09:22

Ismail baran sanki hirliydi turkez petkim sitelerinde ortaya buyuk bi aoartman dikdi onun ruhsatini ne karsiligi verdi adama sirarlar prijede olmayabi sonradan oldurdular oyuzden hepsi aynii ihale baskani olmuslar

Avatar
???? 2019-09-18 00:20:23

Şener söğüt dediğiniz gibi kendinisini ortaya koyuyor mu?koymuyor mu?
Onu açıkçası bilmiyoruz.
Duyduğumuz ve bildiğimiz kadarıyla körfez belediyesi imar işlerinde görevli personelin eşleri türköz inşaatta çalışıyormuş.
Kimler olduğunu küçük bir araştırmayla bulabilirsiniz.
Tskdir körfez halkının...

Avatar
Selanik-İkizdere TÜRKMENOĞLU @Hüseyin 2019-09-17 23:39:56

ne gümüşhaneli ne ağrılı BIKTIK KARDEŞİM KÖRFEZİ KÖRFEZLİ YÖNETMELİ!!!ayrıca türköz ŞUAN İSİM YAPMIŞSSA akp sayesinde yaptı KÖRFEZ DE İHALE DENDİĞİNDE TÜRKÖZ GELİR AKLA HÜSEYİN KARDEŞŞŞ HATTA ağrılılar çok ağlıyor bu konuda ağrılı mutehhıtler hep Türköz alıyor diye şikayette ediyor ama nafile Türköz her dönem yürüdü akpli belediye başkanlarıyla ama YUNUS PEHLİVAN ZAMANINDA UÇTU UÇTU!!!

Avatar
KÖRFEZLİ 2019-09-17 23:39:00

BİRİSİ ŞENER MUŞTU GÜMÜŞHANELİ DEĞİL 2.Sİ ŞENERİN ABİSİ KÖKSAL SÖĞÜTE ORANIN İŞİ VERİLDİ TÜRKÖZE BİLE KALMADI.

Avatar
Hüseyin 2019-09-17 22:04:07

Ne akplisi ak parti düşmanı Türköz

Misafir Avatar
Selanik-İkizdere TÜRKMENOĞLU 2019-09-17 23:39:56 @Hüseyin

ne gümüşhaneli ne ağrılı BIKTIK KARDEŞİM KÖRFEZİ KÖRFEZLİ YÖNETMELİ!!!ayrıca türköz ŞUAN İSİM YAPMIŞSSA akp sayesinde yaptı KÖRFEZ DE İHALE DENDİĞİNDE TÜRKÖZ GELİR AKLA HÜSEYİN KARDEŞŞŞ HATTA ağrılılar çok ağlıyor bu konuda ağrılı mutehhıtler hep Türköz alıyor diye şikayette ediyor ama nafile Türköz her dönem yürüdü akpli belediye başkanlarıyla ama YUNUS PEHLİVAN ZAMANINDA UÇTU UÇTU!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
4141 2019-09-17 21:58:21

Tabiki Turkoz alacak kim alacak kandirayida soylular aldi durdurabildinmi burayida turkoz alacak catir catur

Avatar
Emine 2019-09-17 20:35:15

Ben iş istedim olmaz dedi

Avatar
Manav 2019-09-17 20:33:58

Körfez belediyesi Gümüşhane belediyesi oldu bu işi türköze vermek istediğini bütün körfez biliyor İsmail Baran’ı arar oldu körfez ticaret odasını kendi işleri için kullanıyor Recep efendi

Misafir Avatar
Dehset 2019-09-18 01:09:22 @Manav

Ismail baran sanki hirliydi turkez petkim sitelerinde ortaya buyuk bi aoartman dikdi onun ruhsatini ne karsiligi verdi adama sirarlar prijede olmayabi sonradan oldurdular oyuzden hepsi aynii ihale baskani olmuslar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kenan 2019-09-17 19:19:51

Şu rezilliğe bakın baştan aşağıya kayırmacılık gör bunları ey sürünen yandaş vatandaş

Avatar
muhammed 2019-09-17 18:37:32

bu tür beled,ye başkanları görevden alınmalı ne cıkarı varda türközü destekliyor kocaelide iki tane kendi menfatlerini düşünen başkan var bir şener sögüt digeri zeki aygün hiçmi utanmaları yok bir az hamza bey örnek alsınlar

Avatar
yarımca lı 2019-09-17 17:57:16

bu başkan hala ihalesi YEĞENİNDE belediyede iş veren yardımcısını görevden almıyorsa daha ne dıyeyem

Avatar
İKİZDERE SELANİK 5341 2019-09-17 17:25:03

ŞENER mışli değil mi?Yanlışınız olmasın.Herkes onu mişli biliyor Körfez'de ..Ayrıca Şener in bu tarz haberlerle anılması normal ,akapeliler için bu tarz işler fıtratları gereği fıtraten yapıyorlar ..Burada onlar adına bir pürüz yok Devletin Malı Mülkü KENDİLERİNİN sanıyorlar bu yüzden de günaha girmediklerine inanıyorlar .

Avatar
Tekin 2019-09-17 16:55:15

Bu adamdan bir cacik olmaz.Varsa yoksa gümüshanelilere calisiyor.Körfez insani görsün bunları...

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482