banner1046
banner1038
02 Haziran 2020 Salı 16:45
Türkkan’ın fabrikasına mühür!

İYİ Parti Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan’ın Kocaeli’deki her belediyenin ihalelerinin AKP’li milletvekillerine bağlı olduğunu iddia etmesi sonrası, AKP’li vekiller Türkkan’ın fabrika ve çiftliğinin kaçak olduğunu öne sürmüştü. Türkkan’ın fabrikasından dün yapılan açıklamada fabrika arazisiyle ilgili iddialar yalanlanmıştı ancak çiftlikle ilgili iddialara cevap verilmemişti. 

Ve bugün sıcak bir gelişme yaşandı. Orman arazisi üzerinde olduğu iddia edilen Türkkan Yağ San. ve Tic. A.Ş.’ye giden Gebze Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, öğleden sonra alana giderek, inceleme yaptı. Cezaya konu olan işgalin ortadan kaldırılıp kaldırılmadığını inceleyen ekipler mühürleme işlemi gerçekleştirildi. Fabrikanın tümünde mi, ilgili bölümde mi mühürleme yapıldığı henüz bilinmiyor. 










Son Güncelleme: 03.06.2020 08:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hrkl @Bünyamin 2020-06-03 08:29:16

işinize gelmedimi trol o kadar iyi yaptılarki araştırılsa bu adamda daha çok şey çıkar

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-06-03 08:27:39

Akpye bak,muhaha,mızıkçı çocuk diye ben boşuna demiyorum!Peki soru şu;Sokar adlı Azeri petrol devine yakın olan,Kemalpaşa Organizeyi çok seven,tır filolarına hayran olan,kişisel servetenin yüz milyoncukların çok üstünde olduğuna inandığım okyanus suyu çok seven ve gözüne sıkan çam şeytanı olarak şanslı talihlimiz BAY......Aaa o da ne PAS geldi çarkıfelekte,evet sevgili okuyucular bu programında sonu geldi.demem o ki artık halkımız Akpnin nasıl mızıkçı olduğunu daha iyi görür!

Avatar
İzmitli 2020-06-02 22:14:52

doğruları anlatmaya başladığınızda susturma cezaları yazıklar olsun

Avatar
reko 2020-06-02 21:46:53

Komik bir olay sırf birbirlerine bak bende senin açıgını biliyorum kaşınma mesajı bunlar.

Avatar
Bünyamin @Hrkl 2020-06-02 21:15:51

aktrol yandaşlarınıza çekilen peşkeşlerin ilahi adalete hesap vereceğini yazmadın :))) ne dedi peşinden koştuğun tayyip ülkeye yatırım yapana istgerse3 köşkün arazisini tahsis ederim demiş idi bunu da yaz aktrol bölücüsü

Misafir Avatar
Hrkl 2020-06-03 08:29:16 @Bünyamin

işinize gelmedimi trol o kadar iyi yaptılarki araştırılsa bu adamda daha çok şey çıkar

Beğenmedim! (1)
Avatar
ata 2020-06-02 21:07:30

ok yaydan çıktı bu iş iyi oldu şimdi orman kamu malı üzerinden ne kadar yandaşın neyi varsa hepsine mühür kendi ayağına sıktı radiye

Avatar
kuduz oldular 2020-06-02 20:19:47

bütün belediyelere kene gibi yapıştıkları ifşa olunca kuduzluktan nereye saldıracaklarını şaşırdılar

Avatar
Hrkl 2020-06-02 17:50:32

İLAHİ ADELET YERİNİ BULDU DİCEM AMA YARIN TEKRAR AÇARLAR .HERKES YAPTIKLARINI Bİ ŞEKİLDE ÖDEYECEK.

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-06-02 21:15:51 @Hrkl

aktrol yandaşlarınıza çekilen peşkeşlerin ilahi adalete hesap vereceğini yazmadın :))) ne dedi peşinden koştuğun tayyip ülkeye yatırım yapana istgerse3 köşkün arazisini tahsis ederim demiş idi bunu da yaz aktrol bölücüsü

Beğenmedim! (3)
Avatar
Kocaeli 2020-06-02 17:35:29

Gelin kartepeye size bir sürú ruhsata aykiri fabrika gostereyim ama yandaş diye kimse birsey demiyor

banner1048

banner354

banner599

banner820