banner887
banner896
banner898
25 Nisan 2019 Perşembe 14:40
TÜPRAŞ işçisi mücadeleye devam edecek
banner728

TÜPRAŞ’ta toplu iş sözleşmeleri görüşmelerinde anlaşma bir türlü sağlanamıyor. Daha önce defalarca iş bırakma eylemi yapan TÜPRAŞ işçisi bugün bir kez daha iş bıraktı. Petrol İş Kocaeli Şube Başkanı Salih Akduman da fabrika önüne giderek işçilere destek verdi. Konuyla ilgili Petrol İş Sendikası’ndan yapılan açıklamada TÜPRAŞ işçisinin mücadeleyi sürdürme kararlılığına sahip olduğu ifade edildi.

Açıklamada şu ifadeler yer aldı: “ Süreç boyunca masada kalma, müzakere yürütme ve ortak akıl, irade ile toplu sözleşmeyi sonuçlandırma çabalarımız, ne yazık ki dönem itibariyle işveren tarafında beklenen karşılığı bulmamaktadır” denildi. TÜPRAŞ’ta işveren, hukuki prosedürlerin tüketilmesi sonucunda, sürecin irade ve akıl dışı bir sonuca sürüklenmesine yönelik bir TİS stratejisi içinde olmadığını açıkça göstermelidir.

Unutulmamalıdır ki Petrol-İş Sendikası’nın dört rafineride çalışan tüm üyeleri, ülkemizin en büyük ve en fazla katma değer üreten markası TÜPRAŞ’ı var eden emek ve gayretleri kadar, mücadeleyi sürdürecek yürek ve cesarete de sahiptirler. Petrol-İş Sendikası da masada toplu sözleşmenin ortak sorumluluk duygusu ile yürütülmesi ve yönetilmesi iradesine sonuna kadar sahip çıkacaktır. Petrol-İş Sendikası olarak, TÜPRAŞ’ta yıllardır elde ettiğimiz kazanılmış haklarımızı ve tesis edilmiş olan çalışma barışını koruyacağımızı belirtiyor, işverenliğimizi toplu sözleşmenin her dönem olduğu gibi alışılmış ve içselleştirilmiş şekliyle yürütülmesi ve yönetilmesi için sorumlu davranmaya davet ediyoruz.”

 

Anahtar Kelimeler:
Tüpraş
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İnsaf et @İnsaf et 2019-04-27 14:53:02

Temsil edecek bir sendikan bile yoksa sende korkma sendikalaş ozaman.Çalıştığın şirkette birkaç cesur insan sendikalaşmaya kalktığında aman işimden olurum korkusunla bir köşede saklanma.

Avatar
umut @umut 2019-04-27 14:51:15

Umut delikanlı ve adamsan hakkını ararken asgari ücrete boyun eğmezken sesin çıkarken meydanlarda görelim seni

Avatar
İşsiz mühendis @Ben işsizim. 2019-04-27 14:48:11

Tüpraşta vasıfsız ilkokul mezunu yok senin bahsettiklerin taşeron işçi.İstersen bi eski tüpraş iş ilanlarını aç bak minimum lise ve yüksekokul mezunu vasıflı eleman yazar.Ki lise bile çok nadirdir.Ben şahsen işe girebilmek için 8 ay boyunca 6 tane elemeden geçtim.Bunlardan geçemeyen adamlarda burda sallıyor işte.Mühendissin ama ne mühendisin bilmiyorum umarım mühendislik okumuş olmak için okunan biri değildir,Allah seninde gönlüne göre versin mücadele etmeden kazanamazsın.

Avatar
Ben işsizim. 2019-04-26 11:48:17

Bakın ben mühendisim ve 1 senedir işsizim işe alanlarda asgari ücretle başlatıyor deneyim yok diye tüpraş işçisi adam vasıfsız ilkokul mezunu 5 milyar maaş alıyor bana hava atıyor birde kalkmış %50 alacaz tabi diyo yahu sen kimsin kardeşim ne vasfın var senin koç alıcak aklınızı haberiniz yok şımarıklık yapmayın sayın tüpraş işçisi ülkenin hali ortada !

Misafir Avatar
İşsiz mühendis 2019-04-27 14:48:11 @Ben işsizim.

Tüpraşta vasıfsız ilkokul mezunu yok senin bahsettiklerin taşeron işçi.İstersen bi eski tüpraş iş ilanlarını aç bak minimum lise ve yüksekokul mezunu vasıflı eleman yazar.Ki lise bile çok nadirdir.Ben şahsen işe girebilmek için 8 ay boyunca 6 tane elemeden geçtim.Bunlardan geçemeyen adamlarda burda sallıyor işte.Mühendissin ama ne mühendisin bilmiyorum umarım mühendislik okumuş olmak için okunan biri değildir,Allah seninde gönlüne göre versin mücadele etmeden kazanamazsın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
umut 2019-04-26 09:36:39

utanın ıtanın askeri ücret alanlar sizden daha delikanlı ve adamlar

Misafir Avatar
umut 2019-04-27 14:51:15 @umut

Umut delikanlı ve adamsan hakkını ararken asgari ücrete boyun eğmezken sesin çıkarken meydanlarda görelim seni

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cem yıldırım @İnsaf et 2019-04-25 22:17:34

Herkes böyle düşünse Kurtuluş Savaşı olmazdı.

Avatar
İnsaf et 2019-04-25 21:04:01

Milletin temsil edecek bir sendikası bile yok.Piyasada ki en yüksek maaşı tüpraştakiler alıyor.Çalışma şartları kamu memuru gibi...Buldunuz bunamayın ülkenin hali ortada.Herkes işsizken sizin işiniz var bu ortadamda, daha fazlasının peşindesiniz biraz insaf...Koçu kızdırmayın döker kapının önüne.

Misafir Avatar
İnsaf et 2019-04-27 14:53:02 @İnsaf et

Temsil edecek bir sendikan bile yoksa sende korkma sendikalaş ozaman.Çalıştığın şirkette birkaç cesur insan sendikalaşmaya kalktığında aman işimden olurum korkusunla bir köşede saklanma.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cem yıldırım 2019-04-25 22:17:34 @İnsaf et

Herkes böyle düşünse Kurtuluş Savaşı olmazdı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Izmitli 2019-04-25 19:16:31

Emeyinin hakkini vereceksin devlete 1 lira odemezsiniz emek hirsizlari sizi

banner892

banner893

banner894

banner820

banner482

banner889

banner890

banner891

banner895

banner879

banner328