banner929
banner887
26 Ocak 2019 Cumartesi 09:43
Tüpraş işçisi  2.500 TL  zam istiyor!
banner919

4 bin 200’e yakın çalışanıyla Türkiye’nin en büyük kurumlarından biri olan Tüpraş’ta toplu iş sözleşmesi görüşmeleri 30 Ocak’ta başlayacak. Petrol İş Sendikası’nın örgütlü olduğu kurumda son sözleşme 31 Aralık 2018’de sona ermişti. İşçiler son sözleşmede yüzde 18 zam almaya hak kazanmıştı. Petrol-İş Sendikası bir süredir işçilerle görüşüyordu. Sözleşme taslağı hazırlandı. 1 Ocak 2019 – 31 Aralık 2021 dönemini kapsayacak olan sözleşmede işçilerin yevmiyelerine ve yüzde 50 zam talep dildi. İşçilerin ortalama 5 bin lira maaş aldığı kurumda söz konusu talep yaklaşık 2 bin 500 liraya tekabül ediyor.

Son Güncelleme: 26.01.2019 13:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Betül 2019-06-05 00:25:55

Aynen tüpraş işcilerinin maasları yükseltilmeli çunkü onlar cok tehli iste calisiyolar hergun ordaki havayi solumak zorundalar sagliklari etkileniyor bu isi herkes yapamazzz oyuzdenn sesimizi duysunlarr yazık insanlaraaa saglik cok onemli arti sadrce bu degil cok agir sartlarda calisiyorlarrr lütfen sesimizi duyunn isciyi guldurun onlar verimli olursa halkta verimli olurrr

Avatar
semih 2019-05-29 09:07:38

ne kadar yakından tanıyorsunuz bu insanları ilginç

Avatar
semih @Yorumcu 2019-05-29 09:05:23

sizin adaletiniz işçinin 3 bin tl dr nin minimum 30000 tl kazanmasımı toplumu yaftalamayı bırakın siz kendi beyninizi sorgulayın önce

Avatar
Yorumsever 2019-05-23 14:11:18

Bence yhk ya giderse durum her işçinin hakkı olan grev hakkinida geri isteyin isteyinki çıkar yolunuz olsun arkadaşlar

Avatar
Yorumcu 2019-05-23 13:22:53

Ben böyle insanlar görmedim siz gerçek bir işçi olamazsınız işçi bu yorumu yapmaz siz kıskanç insanlarsiniz doktorla okumamış adam aynı parayı alamaz beyninizle alay ettirmeyin insana oturuomusta yatiyomusta patron napio en çok yatan da onlarda en çok kazanan da o zaman inşaatçılar patron maaşı alsın olmaz böyle :) beyin kıtlığı var bu ülkede beyin

Misafir Avatar
semih 2019-05-29 09:05:23 @Yorumcu

sizin adaletiniz işçinin 3 bin tl dr nin minimum 30000 tl kazanmasımı toplumu yaftalamayı bırakın siz kendi beyninizi sorgulayın önce

Beğenmedim! (0)
Avatar
murat tiryaki 2019-05-18 00:25:17

bu firma bu kadar maas verip kazaniyorsa bence bu ulkeye daha cok istihdam saglayacak yerler acmali is kolu olarak riskli bence maaslar 10 bin lira hatta daha fazla olmali ama masa basinda olanlar icin degil alin teri dokenler icin olmali riskli yerlerde calisan icin ezilen icin

Avatar
Öyle biri 2019-05-16 01:09:02

Tüpraş çalışanları sadece kendinizi düşünün orda çalışan muteahhit elemanları askeri üçret alıyor orda çalışan sözüm bazılarına vana aç kapat yada on off yapıyor akşama kadar ellerinde telefon yatıyolar hak savuncaksanız hep birlikte sadece bana olmayın her türlü hakkınız var yediğiniz önünüzde yemediğiniz arkanızda nankörlük başka bişey değil aç gözlülük

Avatar
AYKUT YILMAZ 2019-02-01 16:43:41

HACI ABİLERİMMM BENİMMM

Avatar
Tupraslı 2019-01-30 17:26:37

Kocaeli Baris gazetesinden ricam
Bida tuprasta uangin fotografi koyup tupras korkuttu yazmasın. Sizin bir gun kose yazisina koyup korktugunuz yerde biz bir omur calisiyoruz. Kocaeli Baris gazetesi tupras iscileri icin bitmistir.

Avatar
El İnsaf @El salak 2019-01-28 10:56:01

İşveren senin kadar salak değil, neyi nasıl yapacağını gayet iyi bilir.Senin aklına muhtaç değil.Yavaş yavaş, usul usul, çaktırmadan,hafif hafif,narkozla, hipnozla, kademe kademe yeni nesille, eski tekaütlerle falan filan......İsterse istediği zaman sizleri kapı önüne kor...HADDİNİZİ BİLİN.AZITMAYIN......Mezarlıklar kendilerini VAZGEÇİLMEZ sananlarla dolu.

Avatar
Çare Sarıgül @Yorumcu 2019-01-28 10:47:54

Bir tek ÖLÜME çare yok !

Avatar
Eleman 2019-01-28 10:24:47

“İyi eleman seç, iyi para ver. Çünkü kötü eleman sana pahalıya mal olur” demiş Vehbi Koç.
Siz kim oluyorsunuz da işçiye verilen parayı eleştiriyorsunuz.Bundan faydalanmaya baksanıza.Eleştiri yapanların çoğu; siz işçisiniz işçiyi desteklemek yerine eleştiriyorsunuz.Biz işçiyiz.İşçinin işçiden başka dostu yok.Ayrıca Tüpraş gibi bir firmada çalışan bir işçi evden çıkarken ailesiyle helalleşipte çıkar çünkü geri dönemeyebilir bir yangın çıkarsa.Bu eleştirileri yapan işçi arkadaşlara sorarım; kaçınız evden işe giderken ailesiyle helalleşipte çıkar.Tüpraş gazoz fabrikası değildir.Ayrıca 5 bin liraya ölünmez, ölmek için iyi para alınması lazım.Tüpraş işçisinin yanındayız

Avatar
MustafaBey 2019-01-28 10:00:55

Beyler herkes nasibini yer kıskançlık yapıp milletin maaşını milletin zammını kıskanmayın biraz insan olun insan siz alamadınız diye milleti nasibinden etmek ekmeğine dil uzatmak nedir be kaliteli elemandır tüpraş çalışanları karakter olarakda iş olarakta canlı bombanın üstünde çalışıyoruz be park ve bahçe işi yapmıyoruz akıllı olun efendi olun .!!

Avatar
Yorumcu 2019-01-27 22:00:15

Ne çok övünüyorsunuz be kardeşim sanki dunyayi kurtardınız emin olun birçoğunuz aldiğınız parayı haketmiyorsunuz bir çogunuz yatip yatip gelip coluk vocugunuza o parayi yediriyorsunuz bayramlarda aileniz huzuru yaşamak yerine iş yerinde oluyorsunuz sebep 5 kati mesai kapmak icin gözunuzu para burumus alayinizin yeri dolar emin olun

Misafir Avatar
Çare Sarıgül 2019-01-28 10:47:54 @Yorumcu

Bir tek ÖLÜME çare yok !

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tüpraşlı 2019-01-27 21:07:19

Tüpraşa sınav açıldığında 10bin kişiden fazla insan sınava giriyor. İçlerinden 100 kişi işe alınıyor. Torpil sözkonusu değil. Emekli arkadaşların çocukları sınava dahi sokulmuyor. 2 sene geçmesi gerekiyor emekliliklerinden. Tüpraşta izmitin en yetenekli gençleri işe alınıyor. Burada konuşanlar kapasiteleri düşük, sınav kazanamayan, kendilerini geliştirememiş aciz ve zavallı kimseler. Kaliteli adama kaliteli ücret verilir. Burası senin çalıştığın gazoz fabrikasına benzemez. Rafinerici olmak biraz özveri ve tecrübe ister. Sen hakkın olan asgari ücretle yaşamaya devam edeceksin. Rafinericilerde 7500 tl alacak. Bizim emeklimiz bile bürüt 15 bine kapışıldı. Senin baban gibi inşaatta gece bekçiliği yapmadı

Avatar
el insaf 2019-01-27 16:07:09

yok müteahhit hakediş bekliomuş da , yok müteahhiti düşününde . az daha okusaymışda kadrolu olsaymış. bizim işyerinde de aynı muhabbetler. kalifiye adama maaşı verceksin. olumsuz yorumları yapanlarda bi baltaya sap olamamış asgari ücretle çalışmaya mahkum kalitesiz insanlar

Avatar
Alınan maaş ve ekonomi 2019-01-27 13:34:24

Tüpraş isçisi aldığı maaşı alip yurtdışında yemiyor büyük bir kısmını kocaelinde yiyor ekonomiden anlamayanlar icin diyorum esnaf kan ağlarken kepenkler kapanırken isçinin alacagi zam ekonomiye can katacak. Patronlara uzelen arkadaşlar özellikle taşeron isçi arkadaşlar üzülmeyin onlar iflas etse bile yine kral gibi yaşıyorlar siz kendinize bakın. Planlı bakimlarda görüyoruz flanş sıkmayı bilmeyen taşeron arkadaşlar var. O yuzdem herkes işine baksın ben kendi zammımı düşüneyim sen kendi zamminin peşinde ol

Avatar
Socar 2019-01-27 12:53:10

Ezıkler sadece 5 binliramı o kadar maaşa rafınerıdemi çalışılır cıkolata fabrıkasımı orası

Avatar
İşçi 2019-01-27 12:20:22

Arkadaş sen yanında çalıştırdığın adamlara verdiğin maaşı demek elin titriyerek veriosun. Sen ve senin gibi düzenbazlar kazancak, işçiye gelince herşey fazla ! Yaptığın kâr biraz düşsün işçiye yapmadığını bırakmazsın neyse ya senin için burda bişeyler yazmak bile çooookkkk fazla. Allah seni bildiği gibi yapsın

Avatar
El salak 2019-01-27 11:51:58

Bak "el insaf" kardeş kısaca açıklayayım bilmiyorsun oku bari.
Ali koç o babalığı yaptı.
-tüm işçilerin iş akti fesh edildi.
1.işçi sendikası barakada kurulmuyor.barakadan yönetilmiyor.ali koç ne kadar koç ise petrol işte o kadar petrol iş.kanunu nizamı avukatı mahkemesi var.
2.hadi yaptı bi çılgınlık.tüpraş tüm rafinerileri ile duraksız bir şwkilde milyonlarca ton ham petrolü işlediği halde ülkenin yakıt ihtiyacını tam olarak karşılayamazken.1 günlük tüm rafineri duruşu ülkenin milyarlarca dolar kaybına sebep olur
-ki hadi siktir et milyarları senin sınırda tankın varmı karfeşim.üslerde jetlerin varmı.
-sabiha gökçende uçuş bekleyen uçakların varmı yolda giden kamyonlar varmı bindiğin araba elektriklimi.
Yani boş bir bakışla ortaya attığın bu saçma iş akti fesih hiç olmayacak.olamaz çünkü biz onlara değil onlar bize muhtaç.bugün rafineride 3 yıl 5 yıl çalışmış olan herhangi biri dünyanın herhangi bir rafinerisinde çok basit bir şekilde çalışabilir.ama meşhuuuur ALİ KOÇ 4 tane rafineriye 3000 tane kalifiye meslekten anlayan toplama ülkelerin vatandaşlarını getirtip çalıştıramaz.
Bilmediğiniz şeyler var daha derinlere inmek istemiyorum işverende işçide herşeyin farkında dış kapının dış mandalları fazla konuşmasınlar.

Ayrıca bu tip bir haberi böyle abartılı rakamlar ile yazıp yayınlamada emeği geçen herkezin ta-kım elbisesi kirlensin..
Medyacılıktan anladığınız bu mu?bunu yazan arkadaş sanki aylık maaşlı çalışan değil mi.işçinin üç kuruşuna göz dikerek yapılan haberden kazandığın para sana helal olacak mı ?
Kızdırma beni kaldır şu haberi.

Misafir Avatar
El İnsaf 2019-01-28 10:56:01 @El salak

İşveren senin kadar salak değil, neyi nasıl yapacağını gayet iyi bilir.Senin aklına muhtaç değil.Yavaş yavaş, usul usul, çaktırmadan,hafif hafif,narkozla, hipnozla, kademe kademe yeni nesille, eski tekaütlerle falan filan......İsterse istediği zaman sizleri kapı önüne kor...HADDİNİZİ BİLİN.AZITMAYIN......Mezarlıklar kendilerini VAZGEÇİLMEZ sananlarla dolu.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Onur Kahraman 2019-01-27 11:25:27

Beğenmiyorsanız istifa edip s....tir olun gidin kendi memleketinize. Hakiki İzmit'in çocuğu girsin çalışsın böyle fabrikalarda. Sırtlan gibi musallat oldunuz ordan burdan bu şehre göç edip milletin rızkına göz dikerek

Avatar
Silverado @El dorado 2019-01-27 10:22:20

6 TANE İKRAMİYE, FAZLA MESAİLERİ DE KOYDUNMU 9 BİNE DAHİ ÇIKAR...

Avatar
Ölmeye Değer @İşçinin biri 2019-01-27 10:20:12

20 bine yaşam GARANTİ ?

Avatar
Paris / Nairobi @Vatandaş 2019-01-27 10:18:38

" Biri yer biri bakar, kıyamet ondan kopar" diye ATASÖZÜ hiç duymadınız....

Avatar
İzmitli 2019-01-27 08:29:37

El insaf gel ben sana babalık yaparım belliki sen şeysin anladın da

Avatar
No name 2019-01-27 03:08:51

Burda Olumsuz yorum yapan akıl yoksunu insanlar buraya girememenin veya alinamamanin kuyruk acısı ile yaşıyorlar.Tupraş alaninin en iyileri ile çalışıyor.oyle senin gibi kalifiyesiz kültürsüz insan yok burda.Burda öncelik herkes için tüpraşdır burasi tüpraşlinin ikinci evidir.nedenmi çünkü isin ucunda memleket var.Tüpraslı herşeyin en iyisini hak ediyor.ayrica ülkemizin son zamanlarındaki durumlarını göz önüne alırsak %50 zam hiçte çok değil.Devlet adamları kendilerine milletvekillerine binlerce lira zam yapınca sesiniz çıkmaz ama 2.500 TL yi çok görürsünüz.Haydi Az Ötede oynayın bakalım.

Avatar
Sedat Açıkgöz @Vatandaş 2019-01-27 01:22:25

Tüpraş işçisi memleket ekonomisine yaptığı katkı ile senin gibi açları bile doyuruyor güzellim.

Avatar
Vatandaş 2019-01-27 00:59:41

Yav arkadaş ne zihniyet li insanlar var ya yok 5 milyar alıyolar yok nelerine yetmiyor Arkada bukadar fesat olmayın ya milletin kazancına böylesi insanlar göz dikiyor sanki kendisini alsalar 2 bin liraya çalışırıö ben diyecek bırak arkadaş işçi ne kazanıyorsa kazansın fazlasını kazansın hiç biri patron ların ne kazandığına bak mıyo işçi okadar kazanıyor muş ta haketmiyolar mış zihniyet bozukluğu yapmayın

Misafir Avatar
Paris / Nairobi 2019-01-27 10:18:38 @Vatandaş

" Biri yer biri bakar, kıyamet ondan kopar" diye ATASÖZÜ hiç duymadınız....

Beğenmedim! (3)
Avatar
İşçinin biri 2019-01-27 00:10:23

Bence 7,500 liraya bile çalışılacak bir yer değil ben orada bizzat 900 ünitesindeki kazan patlamasını yaşadım 150 metre ilerisinde ki 1 ton ağırlığındaki demir in üstümüze doğru gelmesi bizzat yaşamış ve istifa edip çıkıp gittiğim yerdir Tüpraş bir sürü çalışan arkadaşım öldü patlamadan gazdan iş kazasından... asbes i yuttuk soluduk patlamada ve sonrasında ilerde bizim de olacağımız şey kanser...... hakkınızdır arkadaşlar 20 binden aşağı bir rakama çalışılmaz orada

Misafir Avatar
Ölmeye Değer 2019-01-27 10:20:12 @İşçinin biri

20 bine yaşam GARANTİ ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
İşçioğlu işçi 2019-01-26 23:29:58

Türkiyenin en çok kar eden şirketi TÜPRAŞ yorumlar yine patronları düşünen işçilerle dolu. TÜPRAŞ işçisi daha çok zam alacak diye kaygılanacağınıza ben nasıl daha çok zam alırım diye kaygılanın. Nasıl işçisiniz siz?

Avatar
El İnsafsız 2019-01-26 23:14:06

Enflasyonun gizlene baskılana 20.37 açıklandığı yerde, sendikanın talebi çok yerindedir. Zira ilk teklif bir pazarlık girişidir, elbette %50 vermeyecek işveren, bu bağlamda gazetenin kışkırtıcı haberini esefle kınıyorum. Zira geçen sözleşme için verdiği %18 rakamı da yalandır. Birinci altı ay için %9 verilip, gerisini TEFE/TÜFE belirlemiştir.
İşçinin iş bırakma/durdurma hakkı bile olmadığı bir işletmenin nasıl bir risk faktörü barındırdığını “el insafsız” beyinler algılayamaz. Her yangına canı pahasına koşan da işçi; örneklerde söylendiği gibi 99 depreminde alev alev yanarken, halk dağlara kaçarken, yangına müdahale eden, milli serveti kurtaran da önce Allah sonra yine işçi. Tabii sizin insafsız beyniniz bunu da almaz.
Panolarda hemen her ay, herhangi bir rafinerideki arkadaşımızın hastalığı sebebiyle yardım topluyoruz kendi aramızda. Hastalıkların ekseriyeti “kanser” ama siz bunu da görmezsiniz.
Vurun kardeşim hakettiğini isteyen işçiye vurun. Kendinize istemeyi bilmeyin ama isteyebileni vurun.
Gazete de abartsın iyice, her işçi %0.1’lik hisse istiyor da yazın olur mu?

Avatar
El dorado 2019-01-26 22:23:55

El insaf denen zaat maaş için 5000 tl yazıyor 6000 tl olduğunu nerden çıkardın

Misafir Avatar
Silverado 2019-01-27 10:22:20 @El dorado

6 TANE İKRAMİYE, FAZLA MESAİLERİ DE KOYDUNMU 9 BİNE DAHİ ÇIKAR...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Insanoglu 2019-01-26 20:09:30

Muhalefet yaoan arkadaslar bir el bombasinin pimini cekip cebine koysunlar yorumuda oyle yapsinlar bakalim turkce konusabilceklermi

Avatar
Tüpraş’lı 2019-01-26 19:16:11

Bizler bir heran patlamaya hazır bir bombanın düzgün çalışması için çabalıyoruz ve herhangi bir yangın durumunda itfaiye eriyiz. Ölüm ile burun burunayız.
Deprem zamanı hepiniz şehrinizi terk ederken TÜPRAŞ işçisi sizleri işini ekmeğini korudu!
TÜPRAŞ a girmek basit değil, öncelikle kalifiye olacaksın, seviyen yetecek. Sonra laf edeceksin.

Avatar
Escudos 2019-01-26 19:13:55

Tüpaş Türkiye demek,Kocaeli demek.Tüpraş demek meslek hastalığı demek,kalite,risk,tehlike,gece uyumamak,emek,işçinin emeği demek lütfen geri kafalık yapmayın tabikide bu miktarları almak biraz zor ama Tüpraş çalışanı herşeyi hakediyor.Bu paralar böyle petrol şirketlerinde alınması gereken paralar emekçinin hakkını verin.Kaliteli emekçi bulun ve iyi paralar verin çünkü kalitesiz emekçi size pahalıya maall olur...

Avatar
yav he. @Gökhan 2019-01-26 19:09:34

Amerikayı da siz keşfettiniz..

Avatar
El insaf 2 2019-01-26 19:08:32

Boş konuşuyorsunuz.sizin içerde ne iş yaptığınızı biliyoruz.sıcacık odalarınızda siZden iş izni almaya gelen asgari ücretin biraz üstünde maaş gariban taşeron işçilerine keyfi olarak iş izni vermeyerek firmaların batmasına sebep oluyorsunuz.siz güzel maaşlarınızı alırken gariban taşaron işçileri hakedişlerden gelecek maaşları beklemekle geçiyor ömrü.siz kral gibi aşarken o gariban taşeron işçileri evine ekmek götürmekle uğraşıyor.işletmede çalışanlar siz kendinizi bilşyorsunuz utanın be utanın.birde kalkmış 2500 tl zam istiyorsunuz.ali koş siZe bir güzellik yapacak merak etmeyin siz

Avatar
Yazık 2019-01-26 19:02:26

Burada ortamda dışarıdan insanların bu tarz yorumlar yapması normal bilmez senin nasıl zehirlendiğini veya koklayacağın bi gaz ile 10 saniyede öleceğini,kokladığım benzinin üzerinde dikkat kanserojen yazdığını bilmez.

İşci gülecek bacalar tütecek

Avatar
Tuprasli 2019-01-26 18:37:46

Evde dogalgaz kacagi olsa eve girnezsiniz , mahallede komur kokusu olsa nefes alamazsiniz , egsoz dumanindan rahatsiz olursunuz ama orda zehirin icinde calisan insana maas beklentisini cok gorursunuz ... insAllah herkez bu seviyeye gelir diye dusunmez insAllah herkez karin tokluguna calisir zihniyetiyle yorum yaparsiniz Allah islah etsin.

Avatar
Gökhan 2019-01-26 18:17:32

El insaf diyen arkadaş, sana sadece beynin yok fikrin var diyorum..teknoloji çağındayız aç bi araştır tüpraş nedir ne üretiyor.. Senin bildiğin gibi Tüp dolumu yapılmıyor türkiyenin en tehlikeli iş yerinden birisi. Rafineri şartlarına göre aldıkları para oldukça da az. Bilmeden boş beleş konuşmuşsun.. Sen git asgari ücretin altına çalış.. Herkes hak ettiğini yaşar.

Misafir Avatar
yav he. 2019-01-26 19:09:34 @Gökhan

Amerikayı da siz keşfettiniz..

Beğenmedim! (4)
Avatar
İzmitli 2019-01-26 18:04:29

Bu yorumlara sadece gülüp geciyorum, pozitif yazanlar tüpraş çalısanları negatif yazanlar oraya alinmamiş yada aldırılmamıs adamlar. Ben mevzunun miktarında degilim keşke herkez günumuz turkiyesinde 10.000-20.000 kazansa, ama boyle kuru kuruya istemekle olmuuor.. benim esas sormak istedigim ; izmitte bulunan en iui maaş veren lastik fabrikaları olsun, lever olsun tüpraş olsun, gercekten calisan personelin % kaçı yeterliligi oldugundan yada o iş için bicilmis kaftan oldugundan calisiyor, %de kaçı amca dayı yada sendika torpili ile orada calismaya hak kazaniuorlar. Azıcık vicdanı olan bunun iç muhasebesini gercekten objektif olarak yapar. Ama siz kapagı atmıssınız ya gerisi vız gelir trıs gider. Sonrada isimiz zor isimiz riskli naraları atın. Sorarım size hangi iş risksiz hangisi bal kaymak

Avatar
Ustaaaaaaa 2019-01-26 18:00:56

Galiba Tüpraş işçisinin maaşını çok bulan arkadaş işe girmeye çalışıp giremeyip üstüne çekemeyen tayfalardan galiba

Avatar
Yılan 2019-01-26 17:50:59

El insaf adlı kullanıcıya sizin tanımınızı yapıyorum.Yenilikleri istemeyen, eskiye bağlı, düşünce yönünden çağa uyamamış olan. Bu tanım Gericilik aşığı yani GERİ KAFALININ TANIMIDIR!!!!!! Genel olarak Sizin gibiler yüzünden bu halde güzel ülkemin güzel insanları. Şüpheniz olmasın hakkımızı alacağız. İki lafı bir araya getirdim diyede mutlu olmayın zekanız elverişli değil gibi :)

Avatar
kerim erdoğan 2019-01-26 17:48:02

tüpraşın adını hep ölümlü iş kazaları ile duyardık. 5000 tl ölüme gitmek için çok ucuz bir para. ben orda çalışanların aklına şaşıyorum.

Avatar
metin 2019-01-26 17:45:46

bu halkın emekleriyle kurulan kuruluşu bedavaya aldı devletten koç. şimdi de o halkı zehirin içinde çalıştırıp kaymağı yiyor. ve onlara maaş vermek istemiyor. tam bir emek sömürücüsü.

Avatar
Işçi 2019-01-26 17:19:28

Muhalif yorum yapan arkadaş madem şartlarımız çok iyi neden Tüpraşta çalışmayı denemiyorsun ? Yoksa almıyorlar mı senin gibilerini ? O fabrikaya girebilmek için belirli bir seviyede olman gerekiyor, bakıyorum da yazdığınız yorumlardan seviyeniz gayet düşük. ;) Işçinin çalışma şartlarını bilip bilmeden istediğine muhalif olunmaz. Işçi hakkını istiyor hakkını!

Avatar
emrkgns 2019-01-26 16:38:50

Bizim güzel ülkemiz sizin gibi düşünenler yüzünden bir adım ileri gitmiyor arkadaşım. Tüpraş lının ne iş yaptığını, hangi risklere girdiğini, dünya genelinde bu sektörde çalışanların ne maaş aldığını, açlık sınırını, yoksulluk sınırını bilmeden, aynı zamanda asgari ücretin neden açlık sınırının altında olduğunu sorgulamak yerine insanların daha iyi bir hayatta yaşama taleplerini eleştirmek hangi akla sığar anlamıyorum.

Avatar
... 2019-01-26 15:56:36

Tuprasta çalışanlar sağlığını riske ederek kansere davet çıkartarak çalışıyorlar tamamen kimyasal, ayriyetten herşeyi avrupa standartlarına göre ayarlamaya çalışan tüpraş işçi haklarinida o standartlara göre yapsa 2500 tl az bile çünkü avrupada ortala çalışan maaşı 3000 euro rafineri çalışanı 15000 euro maaş alıyor ve rafineriye giriş yaşı 20 dahi olsa 15 sene sonunda yani 35 yaşında emekli oluyor tuprasta aynı durum söz konusu değil devletin belirlemiş olduğu yaşı beklemek zorundasın zaten ilerleyen yaşlardan sonra tuprasta emekli olan kişiler fazla yaşamadan hayata veda ediyorlar istisnai kişiler hariç. Ayriyetten işçi hakkını ariyorsa ve bunada başka işçi muhalefet oluyorsa yazıklar olsun sanki kendi cebimden çıkıyor yorum yazanın ayıp arkadaşlar ayıp sizde hakkınızı arayın söz bizde desteğe geliriz yeterki arayın hakkınızı ama hem hakkını aramayıp hemde işkembeden saklayanlar sözüm sizlere salak salak yorumlar yapıp üzerinize beddua almayın keşke sizlerinde hakları bizim kadar hatta daha fazlası olsaydı benim temennim bu şekilde yapıcı yıkıcı değil eğer bana ve haklarımıza karşı yıkıcı yorum yapan olursa Allah'tan bin beterini görsün inş.

Avatar
Sıradan vatandaş 2019-01-26 15:30:10

El insaf isimli kullanıcıya: Sizden fazla kazanan insanları hedef alıp iş akitlerinin feshini dileyecek kadar küçülmeyin. Kendinizi daha iyi yetiştirip daha fazla kazanmaya ve büyük toplulukların bir parçası olarak çalışmaya gayret ediniz. Çalışanların tamamı, iş başvurusu yapan binlerce rakibini eleyerek-seçilerek çalışmaya hak kazanıyor. Türkiye’nin en büyük, en tehlikeli işyerlerinden biri olduğunu unutmayınız. İşsiz tüm insanların bir gün hak ettiği işe sahip olması dileğiyle...

Avatar
Enes 2019-01-26 15:17:39

Birincisi asgari ücretle dünya kadar işçi aranıyor ama işe giren yok çünkü çok düşük maaş gelelim asıl meseleye cahillik bilmeden konuşmakdır. Sen asgari ücreti nasıl yükseltebiliriz diye düşüneceğine çalışan insanların maaşlarına kıskançlık çekememezlik yapıyorsun , çalışan insanların hangi şartlarda nekadar sağlığa zararı var yıpranma payı varmı kanser olma olasığı nedir biraz araştır.insanlar ölümle burun buruna çalışıyor.acaba reis kendi kendine %26 zam yaparken de ses çıkardınmı.

Avatar
Emekçiler 2019-01-26 15:05:43

Kalifiye eleman bulun ve yi para verin . Ucuz eleman size pahalıya maal olur .
V.koç

Avatar
Canavar 2019-01-26 14:59:35

sen böyle düşündükçe ölene kadar 2020 tl ücrete çalışmak zorundasın.aynı zamanda işsizlik sendikanın sorunu değil türkiyenin sorunu.sen tüpraşı mahalle arası 2020 tl maas veren iş yerleriyle karıştırma 1 dakkalık kazancıyla on tane işyeri satın alır.son zamanlarda gelen zamlardan haberiniz yok galiba istenen rakamlar malesef ki türkiye gerçekleridir tabi görebilene....

Avatar
Vatandaş 2019-01-26 14:55:21

Abi en az on bin lira olmalı....hatta üç ayda bir bir maaş ta ikramiye verilmeli..her ay altın hediyesi de cabası....verdik çe verin ki bu insanları aç bırakmayalım....

Misafir Avatar
Sedat Açıkgöz 2019-01-27 01:22:25 @Vatandaş

Tüpraş işçisi memleket ekonomisine yaptığı katkı ile senin gibi açları bile doyuruyor güzellim.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hamdi Tanpınar 2019-01-26 14:51:52

El İnsaf diyen adam senin gibi adamlardan bir cacık olmaz..
Siz asgari ücretle çalışıp ağlayan adamlarsınız hakettiğinizi aramayan adamsınız..
Bu gazetelerde böyle işveren yanlısı olup ortalığı kışkırtmaya devam etsin..
Bazı sazanlarda böyle ne dediğini bilemesin..
Ali koç 50 milyon dolar hibe ederken fenere sesi çıkmaz..
İşçilere abartılan zamma isyan eder..
Sen Rafineride çalışıp yangının içinde kaldın mı.
Depremde herkes şehir ötesine kaçarken çalışanların fabrikaya koştuğunu hiç bilmezsin..

Avatar
El İnsaf 2019-01-26 10:32:05

Asgari ücret 2.020 tl'ye çalışmak isteyen ama bulamayan yüz binlerce kişi var.......Bence işveren sendikanın talebini hemen kabul etmeli fakat işçilerin iş akitlerini de feshetmeli...Haydi Ali Koç yap bi babalık ! Gariban Tüpraşlı 6.000 maaş yetmiyor mu?

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328