banner1046
banner1117
21 Kasım 2020 Cumartesi 14:52
TÜGVA temsilcisi öğretmenlere hakaret etti!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın oğlu Bilal Erdoğan’ın Yüksek İstişare Kurulu Üyesi olduğu Türkiye Gençlik Vakfı kısa adıyla TÜGVA’nın Gölcük kurucu Temsilcisi olan Samet Genç sosyal medya hesabı aracılığıyla skandal bir paylaşımda bulundu. Paylaşımında öğretmenlere karşı skandal ifadeler kullanan Genç “Öğretmenler bu ülkenin en şımarık topluluğudur.

"ŞIMARIKLIKTA ARŞA ULAŞMIŞLARDIR"

Şımarıklıkta arşa ulaşmıştır. Yattıkları yerden para aldıkları yetmiyormuş gibi haftada bir okula gitmeye bile itiraz eder hale geldiler. Ülkemizdeki eğitim düşüklüğünün tek sorumlusu, vasıfsız öğretmenlerdir” sözlerini kaydetti. Sosyal medyadan gelen tepkilerin ardından paylaşımını kaldıran Genç konuyla ilgili başka bir açıklamada bulunmadı.

Son Güncelleme: 21.11.2020 19:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ata 2020-11-27 11:37:39

Kendini tarif etmiş

Avatar
vatandaş 2020-11-22 15:11:21

it herif

Avatar
İzmitli 2020-11-22 12:59:17

sende suç yok seni bu yaşa getirenlerin emeğine yazık

Avatar
güler varoçlu 2020-11-22 12:39:12

ah be evladım ah be oğlum sen bilirmisin bizim zamanımızda okula bizleri teslim ederken ''ETİ SENİN KEMİĞİ BENİM ÖĞRETMENİM SANA TESLİM EDİYORUM'' derdi anne babalarımız..hangi ara zamanda böyle erozyana uğradınız.yazıktır günahtır geleceğinizi yok etmeyin...BANA BİR KELİME ÖĞRETENİN KULU OLURUM diyen büyüklerinizi sevmesenizde hiç olmazsa SAYGI duyun.

Avatar
ata 2020-11-22 09:30:13

piçmi arıyorsunuz buyrun ..

Avatar
Mixer 2020-11-21 22:43:41

Devletin kaynaklarından, bir şekilde nemalanan bir vakfın şımarık genç bir temsilcisi işte...
Küçükler hata eder büyükler affeder; vekilliğe hazırlanıyor, gençlik heyecanı dedim affettim gitti...

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-11-21 22:21:18

Pervasız ve hadsizce konuşan dilini eşşek arısı soksun,heh!

Avatar
ÜMİT 2020-11-21 21:43:31

Terbiyesiz

Avatar
Hacı 2020-11-21 15:34:55

Eee öğretmenin atının ayağından sıçrayan çamurun bile kıymetli görüldüğü bir medeniyetin evlatlaruyız

Avatar
Cumhuriyet 2020-11-21 15:24:45

Evet o vefasız öğretmenlerin bir kısmı,senin gibi bir rezili tezgahlarında yontamamışlardır,hatta düşman olarak yetiştirilmişsin ki nefretini kusuyorsun.Bütün ailelere uyarımdır bu tip stk'lara sakın çocuklarınızı göndermeyin.Bu yerlerde ilim,bilim değil,kin ve nefret tohumları ekilip bunun gibi militanlar yetiştiriliyor.Zamanının ilim yayma,mttb gibi stk larında yetişdikleri militanlar bugün ülke yönetiminde,bunlar da o projenin devamıdır.

banner1048

banner354

banner599

banner820