banner981
banner980
banner983
21 Haziran 2019 Cuma 15:23
TÜGVA da desteğe geldi  ENSAR’dan ilk açıklama!

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in Nevzat Doğan döneminde ENSAR Vakfı ve TÜGVA’ya verilen yerleri geri alacağız açıklaması ve ilk olarak ENSAR Vakfı’na verilen binanın kilitlerini değiştireceğiz açıklaması sonrası ENSAR Vakfı Kocaeli Şubesi’nden açıklama geldi. ENSAR'a destek vermek amacıyla TÜGVA'nın Kocaeli il ve İzmit ilçe temsilcileri ile İlim Yayma Cemiyeti Başkanı Fevzi Utaş da açıklamada yer aldı.

Ensar Vakfı Kocaeli Şubesi dönem sözcüsü Şahin Yaşlık yaptığı açıklamada şunları kaydetti: “ Bu basın açıklamasını yapmak zorundayız. 31 Mart seçimlerinden sonra mazbatasını alan CHP’li başkanın yaptıklarını ve söylediklerini esefle takip ediyoruz. Kendisi işten çıkarma ile gündeme geldikten sonra şimdi İslami STK’lara baskı ile gündemde. Kendisinin amacının İstanbul seçimlerini etkilemek olduğu açık. Ağzına aldığı ENSAR Vakfı bir protokol yapmıştır ve iptal şartlarının ne olduğunu bilmelidir. İslami STK’lar buralarda vatan din millet sevgisini aşılıyor. Burada terör faaliyeti yok. CHP iktidara geldiği günden beri dinle, İslamla, ezanla, baş örtüsü ve İslami STK’lar ile uğraşmıştır. Kendisinin DHKPC ile savaşmasını beklemiyoruz. Protokolü iptal etmek için yapması gereken belli. Bu protokol İzmit meclisinde geçip onaylandı. İzmit belediye başkanı ENSAR şubesini kapatmak istiyorsa meclisin kararını iptal etmeli sonra bize tebliğ etmelidir.”

Son Güncelleme: 21.06.2019 17:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Rıdvan 2019-06-24 23:55:01

ADD Cevabı yerleştirmiş. Kapak hayırlı uğurlu olsun.

Avatar
seko 2019-06-22 19:31:52

Çocuk tacizlerindede bu kadar hızlı olsalardı keşke.Yada açıklama yapsalardı.Ama zamanın bakanı bikereden bişey olmaz demişti dimi...

Avatar
İZMİTLİ 2019-06-22 10:05:38

Utanmadan bir de sırıtarak açıklama yapıyorlar. Tükürülecek yüzleri yok.Milletin hakkını yedikçe nurları gitmiş.Sizin çocuğunuz,torununuz yok mu ? 45 çocuğa yapılan tacizi unuttunuz mu yoksa ? ama biz unutmadık. Hangi yüzle onlara bakabiliyorsunuz.Böyle bir vakfın çatısı altında çok yazık.

Avatar
izmitli @Er Yada Geç 2019-06-22 10:00:54

45 çocuğa tacizi unutma. boş boş konuşma. Empatini yap Allah korusun kendi çocuklarını koy o çocukların yerine. Utanma arlanma olsa bu vakfın çatısı altında durmazlar

Avatar
İzmitli 41 2019-06-22 06:02:46

Bu derneklerin, vakıfların gelirleri bellidir. Büyük çoğunluğu bağışlarla ve kendi iktisadi işletmeleri (yurt, kreş, kurs vs) vasıtasıyla gelir elde ederler. Hırsızlık, ekmeği kesildi gibi iftiralara gerek yok. Belediyeler de bazen mefruşat, masa sandalye dolap gibi malzemeler verebiliyor. Hatta bunların büyük çoğunluğu da ikinci el malzemeler oluyor. Toplum ayrıştırılıyor diyenler aynaya baksın kim kimi ötekileştiriyor, kim kimi itiyor görsün

Avatar
Cumhuriyet @Er Yada Geç 2019-06-22 01:03:58

İçi boş tıngır mıngırsın bak sana vereceğim cevap bu olacak bir daha sana cevap vermeyeceğim istediğin kadar yazabilirsin bana.Güzel bir söz var kulağına küpe olsun.1 Kanıt ile 40 alimi ikna ettim,40 kanıt ile bir cahili ikna edemedim.Tamam cehaletini yen beni iyenmeyi boşver sen

Avatar
Er Yada Geç @Cumhuriyet 2019-06-21 22:35:37

Ama kızmaca yok, CHP bu dur aslı budur Yapması gerekeni yapmıştır.

Misafir Avatar
izmitli 2019-06-22 10:00:54 @Er Yada Geç

45 çocuğa tacizi unutma. boş boş konuşma. Empatini yap Allah korusun kendi çocuklarını koy o çocukların yerine. Utanma arlanma olsa bu vakfın çatısı altında durmazlar

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-06-22 01:03:58 @Er Yada Geç

İçi boş tıngır mıngırsın bak sana vereceğim cevap bu olacak bir daha sana cevap vermeyeceğim istediğin kadar yazabilirsin bana.Güzel bir söz var kulağına küpe olsun.1 Kanıt ile 40 alimi ikna ettim,40 kanıt ile bir cahili ikna edemedim.Tamam cehaletini yen beni iyenmeyi boşver sen

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cem Doğru 2019-06-21 18:16:04

Kapayın çenenizi be çocuk istismarcısı pedofili hastası sapıklar!

Avatar
mert 2019-06-21 18:02:46

Tek bir soru soruyorum bu resimdeki vatandaşların hepsine ağzınıza aldığınız din eğitimi veriyoruz lafını binlerce liralık binaların içinde olmadan veremiyormusunuz ? o oturduğun koltuğun tanesi illaki bin tl mi olacak müslüman kardeşim sırıtıp poz veriyorsunuz birde yazıklar olsun

Avatar
Tatar 2019-06-21 17:33:57

Muslukları kesilince paçaları tutuştu, yetim hakkı yiyen yobazlarn...Allah bunların hesabını sizden fazlasıyla soracak Din'i kullanıp halkı kandıran karaktersizler....

Avatar
Vergisini veren TC Vatadaşı 2019-06-21 17:00:07

Cumhuriyet düşmanları dini kullanarak çöreklenmişler Cumhuriyetin kazanımı belediye ve devlet kurumlarına, vatandaş vergi verir bunlar harcarlar birde çamur atıp pişkin pişkin bizler aptalız öylemi.

Avatar
ata 2019-06-21 16:29:52

bu ne yüzsüzlük bune çıkarcılık benim paramın üzerine oturup yiyor içiyor gezip eğleniyorsunuz Allah belanızı versin çoluk çocuğunuzun kursağından geçmesin Allah belanızı versin din simsarları

Avatar
hakkı 2019-06-21 16:26:48

Boyunuz posunuz devrilsin muaviyenin ebu lehebin soyları.Utanmaz edepsizler.

Avatar
Cumhuriyet 2019-06-21 16:13:03

Hadi oradan soytarılar çıkarlarınıza çomak sokuldu mu hemen din iman vatan ajitasyonları.Sizin ne İslam ile ne vatan ile işiniz var üçkağıtçılar sizi.Kaç çocuk istismarı olayı ile anılıyor o vakfınız kaç usulsüz maddi kazanç ile anılıyor o vakfınız ondan bahsedin.Şeytanın askerler sizi

Misafir Avatar
Er Yada Geç 2019-06-21 22:35:37 @Cumhuriyet

Ama kızmaca yok, CHP bu dur aslı budur Yapması gerekeni yapmıştır.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Oğuz 2019-06-21 16:11:02

Devlete millete ne faydası var bu derneklerin hangi üretimle hangi istihdamla yabancı teknolojinin önüne geçebiliyorlar.
Petrolümüzü Amerika işler Arabayı Avrupa Yapar bütün teknoloji dışarıdan bununla ilgili çalışma mı yapıyorlar yoksa Devletimize külfet mi oluyorlar çok üzücü Din Allah Kuran Diyerek Halkı Kandıranlar hiç bir üretim yapmayan sadece yardımla ayakta kalan bu derneklerin kapanması ülke için sanırım daha hayırlı.
Para olmasa herşey bedava olmasa o kadar insan neden orada toplanıp basın açıklaması yapsın.....

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-06-21 16:07:47

Allah topunuzun belasını vere kul hakkı yemeyi sevenler sizi!

Avatar
TAHSİN 2019-06-21 16:06:58

Yüzsüz dinciler.Utanmadan beleş peşindesiniz.Git kendi üyelerinden topladığın parayla binanı kirala.Bu milletin vergisinden nemalanmayı unutun artık...

Avatar
Ozgur 2019-06-21 16:03:38

Hep ayni terane ..din islam teror..bigidinlan bu ulkeden.soyguncular

Avatar
İzmitli 2019-06-21 16:03:37

Buralardaki öğrenciler parasızmı kalıyor yurtlarda neye göre seçilip yerleştiriyor lar bu önemli benim bildiğim öğrencilerden para alınıyor para alınıyorsa belediye niye ödeme yapıyor bunlar açıklanmalıdır

Avatar
Ozgur 2019-06-21 16:03:23

Hep ayni terane ..din islam teror..bigidinlan bu ulkeden.soyguncular

Avatar
ersin 2019-06-21 16:02:56

ulan hala yüzü kızarmadan meclis kararı falan diyor.Ulan kul hakkı yiyiyorsun,yetim hakkı yiyiyuorsun sonra hala müslümanlıktan bahsediyorsun.

Avatar
Adalet 2019-06-21 16:01:01

Gülümseyin Hürriyet geldi

Avatar
gerek yok 2019-06-21 16:00:10

arpanız kesildi diye nasılda ağlayıp zırlıyorsunuz...tüyü bitmemiş yetimin hakkını çatır çatır yerken islam aklınıza hiç gelmiyordu değilmi.belediye başkanını kutluyorum.hatta bunlara tazminat davası açıp şimdiye kadar yedikleri tek tek geri alınmalıdır.

Avatar
Ömer 2019-06-21 15:46:33

İşte Türkiyeyi 17 senedir soyan hırsızlarla, çocuk tecavüzüsü Allahsızların ittifakı

Avatar