banner981
banner980
banner983
20 Haziran 2019 Perşembe 12:52
Tek bir araca  778 bin lira kira!

15 yıl boyunca AKP’li belediye başkanları tarafından yönetilen İzmit Belediyesi’nde 31 Mart seçimleri ile birlikte bu durum değişti. CHP’nin kazandığı İzmit seçimlerinde Fatma Kaplan Hürriyet göreve geldi. Hürriyet’in ilk işi belediyedeki israf harcamalarının tespiti için çalışma yaptırmak oldu. O çalışmalar sırasında AKP’li eski belediye başkanı Nevzat Doğan’ın ultra lüks BMW marka aracına ödenen kira bedeli de ortaya çıktı. Doğan’ın 3 boyunca söz konusu araç için 778 bin 938 lira ödediği tespit edildi. Doğan bu aracı kullandığı dönemde 83 bin 396 lira da yakıt masrafı yapıldı.

TASARRUF TEDBİRLERİ

Doğan, 15 Eylül 2018’de yeni makam aracı kiraladı. Tasarruf tedbirleri kapsamında kiralanan Reanult marka Talisman model makam aracı için de 7 ay boyunca 63 bin 257 lira ödeme yapıldı. Bu aracın yakıt masrafı ise 16 bin 709 lira oldu. Nevzat Doğan belediyeye ait Audi markam resmi plakalı makam aracın üzerindeki haczi kaldırmayarak söz konusu aracı garajda çürümeye terk etmiş, buy olay kamuoyu tarafından tepkiyle karşılanmıştı.

Bilindiği üzere CHP’li başkan Fatma Kaplan Hürriyet göreve geldiği günden bu yana kendisine ait olan özel aracını kullanıyor.

Son Güncelleme: 20.06.2019 21:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat 2019-06-22 23:48:24

Doğan’ın ultra lüks BMW marka aracına ödenen kira bedeli de ortaya çıktı. Doğan’ın 3 boyunca söz konusu araç için 778 bin 938 lira ödediği tespit edildi.
3 boyunca ne demek????

Avatar
oktay hoca 2019-06-21 19:29:29

hepsi hırsız bunların daha soruşturmada yiyecekler herkez yerini zamanını beklesin, öyle böyle bir soruşturmada değil yani kendiside bu yazıları okuyor, onlar biliyor zaten

Avatar
Yasa olmali ve islemeli 2019-06-21 12:44:31

Denetim olmali, yasa olmali ve işlemeli. Belediye başkanı, bakanlar, başbakanlar, cumhur başkanı istediği gibi para harcayamamalı, istediği gibi saray ve yazlık yapamamali

Avatar
GAZİ. 2019-06-21 10:50:14

selamünaleyküm arkadaşlar.Yapılan yolsuzlukları haram ediyoruz.Burunlarından fitil fitil gelsin.Mevlam gün yüzü göstermesin.AMİİİN.

Avatar
dma 2019-06-21 10:41:40

bizim başkanlara pahallı araçlar olması lazım öyle orta segmen araçlarda kıçları yorulur makamda aracında otururken nasıl olsa para cepten çıkmıyor ne önemi var kaç lira kirası olmasının

Avatar
dma 2019-06-21 10:39:17

ben akp li biri olarak ne varsa açıklayın evet bu kadar lüks e israf nedir bilmek isterim hatta körfez i de açıklayın İsmail Baran audi Q8 e nekadar ödemiş onuda bulun

Avatar
Ali 2019-06-21 07:02:26

Sasirmamak elde degil, daha mutevazi bir arabaya binip ilac alamayacak durumda olan vafandaslarin ilaclarini alsa cok sevaba girerdi.Yazik etmis gercekten yazik

Avatar
Davut güleç 2019-06-21 02:54:22

Eski belediye başkani nekadar zarara ugrattiysa beledieyi belediyemizi kanun karsisinacikarilip ispatlanip malvarligina elkonulup hengi yakininada aktardiysa hepsini faiziynen alinsin istiyoruz vatandaş olarak hangi kitapta yaziyo hirsizlik ?

Avatar
Devletini seven 2019-06-20 22:20:12

Bakın kardeşim onlar sözde müslüman birde fatma anlamı takip edin ders alın.ümmeti muhammet.

Avatar
bekirpasali 2019-06-20 22:18:25

Murad ; Kim yatiyomus gelde Yatiralim seni istersen he??? Kivrakkkkk

Avatar
tokatlı @SELANİK İKİZDERE 5341 2019-06-20 20:37:25

Gümüşhanede adam kalmadı ipini koran izmite geldi tüm kadrolara yerleştiler...Sağ olsun fikri ışık çok hemşericidir...Erdoğan hala uyusun...

Avatar
SELANİK İKİZDERE 5341 2019-06-20 18:10:45

ARABAYI NEREDEN KİRALAMIŞLAR bunu da basınla paylaşın kimmiş öğrenelim kamuoyu aydınlatılsın bu bedeller çok yüksek bedeller olmaz böyle kira nedir ...Gümüşhaneli miyoksa aracın kiralandığı şirket sahibi..ulan gümüşhanelilerde ne lobi var neymiş bunlar !

Misafir Avatar
tokatlı 2019-06-20 20:37:25 @SELANİK İKİZDERE 5341

Gümüşhanede adam kalmadı ipini koran izmite geldi tüm kadrolara yerleştiler...Sağ olsun fikri ışık çok hemşericidir...Erdoğan hala uyusun...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Partili 2019-06-20 15:25:56

Başkanım müdürlüklerdeki eski ve yeni bazı amirlerinizi takip ettirin ileride başınız ağrıtacak olan var belediye camiasında konuşuluyor

Avatar
Hamza @Murad 2019-06-20 14:50:09

Arkadaşlar herkesin de üniversite mezunu olmasını beklemek neden ? Belediye halkın bir teşkilatıdır.Uyumlu ve ehil olan herkes görevlendirilebilir.Şöför zabıta veya bunların amirlerinin okul mezuniyetinden çok işi gereğince yapmaları önemli.Muhasebe alım satım veya halkla ilişkiler hadi belli bir bilgi gerektirir anlarım.Ama herkesin de üniversiteli olması gerekliliği yok...Partizanlıkla değil liyakat yönüyle bakın olaylara...

Avatar
Cumhuriyet 2019-06-20 14:37:21

Akp lilerin suyu bulandırma,gerginlik yaratma nedenleri işte bu tip yolsuzluklar ve harcamalar.Millet bunların ne halt olduklarını görecek yavaşta olsa görecek..

Avatar
Adalet 2019-06-20 14:16:55

Birazdaha kurcalasınlar çok ilginç şeyler çıkacağına eminim. .yuh olsun millet üzerinden yaptığınız haksızlıklara .yuh mukaddesattı gibi görünüp bukadar israf yapanlara hakkım İzmit'te yaşayan bir insan olarak haram zıkkım olsun.

Avatar
Murad 2019-06-20 13:59:52

Neyi dogruydu ki bu adamın , yaptıkları ne dogru idi , egosu tavan yapmış bir adam , ama aynı hataları fatma hanım da yapıyor hala , nevzatın ekibini hala tutuyor yanında korumalar kebap bi şekilde yatıyor özel kalemde .ilkokul mezunu koruması bile ulaşımda amir yapılarak 4 binliraya yakın maaş veriliyor .ve bu adam başkan yardımcısı şöförü olmuş , bunları hala çözemediler , oyüzden chp teşkilatı hiç müdahale edemiyor galiba .

Misafir Avatar
Hamza 2019-06-20 14:50:09 @Murad

Arkadaşlar herkesin de üniversite mezunu olmasını beklemek neden ? Belediye halkın bir teşkilatıdır.Uyumlu ve ehil olan herkes görevlendirilebilir.Şöför zabıta veya bunların amirlerinin okul mezuniyetinden çok işi gereğince yapmaları önemli.Muhasebe alım satım veya halkla ilişkiler hadi belli bir bilgi gerektirir anlarım.Ama herkesin de üniversiteli olması gerekliliği yok...Partizanlıkla değil liyakat yönüyle bakın olaylara...

Beğenmedim! (4)
Avatar
Hamza 2019-06-20 13:39:00

Yeyin efendiler yeyin.aksirincaya tıksırıncaya kaday yeyin

Avatar