banner984
banner980
banner1003
16 Ekim 2019 Çarşamba 09:21
Tavşantepeliler eylem yapacak

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, dün Tavşantepe Mahalle Muhtarı İbrahim Efe’nin İzmit Belediyesi’ndeki işine son vermişti. Bu karar Tavşantepeliler tarafından tepkiyle karşılandı. AKP camiasının sahip çıktığı Efe’ye bir destek de mahallesinden geldi. Tavşantepeliler, bugün akşam saat 17.00’de İzmit Belediyesi önünde eylem yapma kararı aldı. Bu eyleme işten atılan İbrahim Efe de katılacak.

Son Güncelleme: 16.10.2019 10:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mert Ataman 2019-10-16 12:44:32

Be siz ne utanmaz insanlarsınız. Kul hakkı, yetim hakkı yiyen birisinin neresini savunuyorsunuz. Nerede görülmüş beleş maaş. Bana da versinler o zaman bir tane belediyeden maaş. İşe gitmeden oradan maaş alayım. Of ne ala hayat. Bu nasıl bir mantıktır. Buradaki şakşakçılara sorsak Müslüman geçinirler. Kimbilir ne çıkarları vardır. Allah topunuzu bildiği gibi yapsın. Bu yiyicilere oylarınızla yetki verdiğiniz için o paralar fitil fitil çıksın.

Avatar
İnsan 2019-10-16 12:00:02

aynı anda 3 maaş alana değil evine ekmek götüremeyip atanamadığı için intihar eden genç öğretmen Kevser Abdülkadiroğlu kardeşimize ve nicelerine,çocuğuna okul forması alamadı diye intihar eden “Ben size ve çocuklarıma bakamıyorsam, çocuğuma bir pantolon alamıyorsam niye yaşıyorum ki” diyen İsmail Devrim’e,kendini yakan çocuğunun yüzüne bakamayan işsiz anne babalara çocuklara yapılan haksızlıklara da bu kadar duyarlı olun,onlar da bu ülkenin evlatları,onlar tek bir maaş alamadan bu dünyadan fakirlik içinde göçüp gittiler. 3 maaşın ikisini almak için yıllardır iş bekleyen vatan evlatlarının ahları alındı,onlar için de bir eylem yapın da biz de gelelim en önde,haklarını arayalım... Yazıktır.

Avatar
İZMİTLİ 2019-10-16 11:59:00

Tavşan tepeli issizler neden sizi işe almadılarda belediyede görev yapmadan sizin hakkınız olan geliri muhtarınız aldı. sormayacakmısınız.

Avatar
Adalet nerde 2019-10-16 11:31:45

Arkadaşlar okadar adaletlisinizde belediyeden atılan iki tane zabıta arkadaşla ugraşıldıgında nerdeydiniz , bu tepkileri de onlar içinde verseydiniz ozaman derdik ki adalet için savaşıyorlar , ama bakıyoruz ki ibrahim efe için bukadar kıyamet kopuyor , mahalle muhtarları elbirligiyle paylaşımlarda bulunuyor bu iki gariban arkadaşımız çıkarılırken nerdeydiniz , neden efe ye yaptıgınız destegin 10 da 1 ini yapmadınız , demek ki amaç adalet degil , yazık yazık , herkes birilerine inat birilerinin arkasında duruyor , Allah için yapın yapacagınızı ......

Avatar
Hasan 2019-10-16 11:25:59

Ya Allahtan korkun be kardeşim Adamın işe gitmediği belgelerle ispatlanmış Hak etmediği halde para alıyor.Siz bu hala bunu savunuyorsunuz

Avatar
Fatih 2019-10-16 11:06:38

Bizde verdiğimiz vergilerle maaşını alıp işini yapmayanlar için belediye önünde eylem yapacağız

Avatar
İzmitli 2019-10-16 10:34:26

Dünyanın hiçbir yerinde çalışmadan milletin rızkını yiyen birine böyle destek haberi okuyamazsınız.Ancak bizim ülkemizde görülür.

Avatar
mpower 2019-10-16 10:25:40

sizin alnladığınız iş yapmak 8-5 çalışmak gelip akşama kadar oturmak. önemli olan orda verdiğin görevi yerine getirmesi. Ben şimdi soruyorum belediye başkanının danışmanı koordinatörü yok mu bunlar 8-5 çalışıyor mu? Ya belediye şirketi sarbaş bekpaş ta ki yönetim huzur hakkı alıyo 3 -5000 lira ne iş yapıyo Fatma hanım açıklasın. ayda bir toplantı yapıp para alıyorlar muhtar mı battı gözünüze. verirsin uygun bi iş çalışır.

Avatar
serdar 2019-10-16 10:17:27

Ayıptır ya ayıp.. 7 milyon işsiz varken bu ülkede paşamız bir maaşını kaybetmekten korkuyor ve eylem planlıyor.. 3 e bölünerekmi çalışacaksın 3 farklı yerde.. doymadınız doymayacaksınız ama gözünüzü toprak doyuracak.

Avatar
ADALET 2019-10-16 10:11:28

Muhtarınız muhtarlık değil, gitmediği işten atıldı. Neyin kafasını yaşıyorsunuz ?
Lafa gelince hepimiz müslümanız elhamdülillah, işe gitmeden para alıp yediyse ki böyle birşey olmadan koskoca izmit belediyesi kendini zor duruma düşürmez kanıtlarıyla işten attı, adelet er yada geç yerine bulur.Saltanat bitince bu sonuçlar kaçınılmaz olacaktır. İbrahim Efe tarafınada gelince uyarılara rağmen bu duruma devam ediyorsa Büyükşehir Belediyesi tarafından açık kapı bırakıldığının göstergesidir.

Avatar
ADİL GEVREK 2019-10-16 09:47:53

SEBEP???

Avatar