banner984
banner980
banner1003
16 Ekim 2019 Çarşamba 17:50
Tavşantepeliler belediye  önünde eylem yaptı

İzmit Tavşantepe Mahalle Muhtarı İbrahim Efe, İzmit Belediyesi'ndeki işinden iş saatlerine riayet etmediği gerekçesiyle İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet tarafından işten atılmıştı. Bugün İzmit Belediyesi önünde İbrahim Efe ve Tavşantepeliler, Hürriyet'i protesto etmek amacıyla eylem yaptı. Eyleme Hak-İş Konfederasyonu da destek verdi. Katılanlar, "İbrahim Efe yalnız değilsin" sloganları attı.

İŞ VE AŞLA OYNUYORLAR

Hizmet-İş Kocaeli Şube Başkanı İdris Ersoy, belediye önünde bir açıklaması yaptı. Basın açıklamasında şu ifadelere yer verildi: "Yıllardır kadrolu işçi olan İbrahim Efe ve diğer arkadaşlarımıza yapılan hukuksuz uygulamayı protesto ediyoruz. Üyelerimiz ikna odalarında baskı altına alınmıştır. İşbaşına geldiğinden beri işçinin aşıyla işiyle uğraştılar. Hala bankamatikçi söylemiyle zemin oluşturmaya çalışıyorlar. İzmit'te bankamatikçi işçi yoktur. Bankamatikçi arıyorlarsa amir yapılan isimlere baksınlar. Bu anlayış İzmit'e hizmet veremez."

ONURUMU MARKETTEN ALMADIM

İşten atılan İbrahim Efe de bir basın açıklaması yaparak şunları söyledi:"Mesele benim işsiz kalmam değildir. Mesele onurumuzdur. Ben onurumu marketten almadım. Ben bu kentin sokaklarında onurumu kazandım. Benim bir ailem var. Sayın başkan da bir anne. Beni karşısına alıp, iş akdimi feshetsin. Fabrikalardan çıkan işçilere gidiyordu. Bugün aynısını kendisi yapıyor. 20 yıldır belediyedeyim. 5 buçuk yıldır da muhtarım. 2014'te ve 2019'da mahallem beni muhtar seçti.

İŞİMİ AKSATMADIM

Ne muhtarlıkta ne de belediyede yapmadığım bir işi açıklasınlar kendim istifa edip haklarımdan feragat edeceğim. Benim amirim Erdal Kahveci, verilen görevi yerine getirmediğimi söylesin. Ben alın terinin ne demek olduğunu iyi bilirim. Ben işçi babanın oğluyum. Mahremiyetimizle oynanarak işten çıkarıldık.

DÜZMECE BELGELERLE

Süreci anlatacağım. Çalışma sistemim 24 saat esasına göredir. Görevimi layıkıyla yerine getirdim. Muhtarlar toplantısında sorunları dile getirmemize tahammülleri yok. Ayrıcalık istemedim. İşime sahip çıkacağımı yeni müdüre de ilettim. Siyasi nedenlerle şahsıma saldırılar oldu. Bundan sonrası bizim için başlangıçtır. Düzmece belgelerle iftiralarla kendilerini haklı çıkarmak için çırpınacaklardır. Kendisi bizim de belediye başkanıdır. Biz muhtar olarak talep edeceğiz kendisi de yapacak. Ülkenin böyle sıkıntılı döneminde böyle bir eylem yaptığımız için çok özür dilerim."

Son Güncelleme: 17.10.2019 08:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İlahi Adelet 2019-10-17 09:43:10

Çok söze gerek yok. Tek bir gerçek var. ''Ayarını bozduğunuz kantarın, gün gelip sizleride tartacağını asla unutmamalıydınız.'' Muhtarın çeşmesinin akması durumunda kuyruğuna basmışlar gibi meydanlarda. .
Keşke işten atılan diğer mağdurlar olduğunda göğüsüne gere gere ortaya çıksaydında bugün biraz olsun haklı olduğunu gösterseydin.

Avatar
İZMİTLİ @İzmit 2019-10-17 09:25:34

Yalan söyleme boluuummm İzmit çocuğuna yakışmıyor Yalanı Kul hakkı yemeyi savunmak

Avatar
İzmi̇tli̇ @Ersoy Kandemir 2019-10-17 09:20:18

Ersoy Akp li olunca eylem serbest Ağaya beleş biliyin ihiiii

Avatar
İZMİTLİ 2019-10-17 09:17:42

Tavşantepeliler Eylem yapıyorda Bu İzmitliler niye Kul hakkı yiyyenleri karşı protesto etmiyor boluuummm

Avatar
Adalet 2019-10-16 23:23:53

Görmek istemeyen göze IŞIK ne yapsın! Bu eylemi yapanlarda görmek istemiyor.

Avatar
İzmit @Harika 2019-10-16 23:02:59

Adam o kadar basarılıki Allah basımızdan eksik etmesin herzaman yardımımıza kosar muhtarımız ve böyle olunca kıskanan cok oluyor tabiki onu tanımayalar gelmiş burda konuşuyor herzaman seninleyiz muhatarım 4 yılsonra görür fatma hanım

Misafir Avatar
İZMİTLİ 2019-10-17 09:25:34 @İzmit

Yalan söyleme boluuummm İzmit çocuğuna yakışmıyor Yalanı Kul hakkı yemeyi savunmak

Beğenmedim! (0)
Avatar
ata 2019-10-16 22:38:39

gaza gelmeyin beyler hırsızlara arka çıkmayın yıllardır fakirin ekmeğini kendileri yemiş şimdide sizi sahneye sürüyor

Avatar
Alışmışlar haram yemeye 2019-10-16 21:20:09

Muhtarsan muhtarlık yapacan

Avatar
Harika 2019-10-16 19:07:30

Soralım mı bu arkadaşlarımıza 1. Belediyede kaçta iş başı 2 . muhtarlıkta kaçta iş başı 3. Muhtarlar derneğinde iş başı kaç yani bir şey hatırlattı bana canım belediyem hem yatarım hem maaşımı alırım mı

Misafir Avatar
İzmit 2019-10-16 23:02:59 @Harika

Adam o kadar basarılıki Allah basımızdan eksik etmesin herzaman yardımımıza kosar muhtarımız ve böyle olunca kıskanan cok oluyor tabiki onu tanımayalar gelmiş burda konuşuyor herzaman seninleyiz muhatarım 4 yılsonra görür fatma hanım

Beğenmedim! (6)
Avatar
Metin 2019-10-16 18:42:27

Her şeyi anlarımda bu sendika bozuntuları biz norm kadrosu fazlası diye sağa sola sürülürken ki bankamatikci olmadığımız halde neredeydiler şimdi bankamatikcileri kolluyorlar işte resim buuuuu

Avatar
Vedat 2019-10-16 18:37:18

Ya bu işleri birakin ne demek iki iste calismak muhtarsan muhtarlik yapicaksin belediye iscisiysen belediyede yok oyle yagma sirf akpliler toplanip algi yaratma pesindesiniz akp belediyeyi aldiginda kovulan cope gonderilen en kotu yerlere surulenler icin bunu yapmayanlar simdi algi pesine dusmus halk yemez bunlari artik hortumculara bankamatikcilere ekmek yok bu kentte

Avatar
Cumhuriyet 2019-10-16 18:22:29

Şu Hak-iş genel başkanın altındaki lüks araba içinde bir diyeceğiniz var mıdır acaba paralı uşaklar?Gidip bankamatik muhtarı savunmanızda ayrı bir midesizlik.Bu olayın diğer bir yanıda akape’nin klasik hareketlerinden biri fetö kardeşinden iyi öğrendi algı etkilemeyi ama onun kadar başarılı değil maalesef!!!

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-16 18:12:52

Kocaeli Valiliğinin Barış Harekatı sebebiyle aldığı eylem kararı kalktı mı,bende yarın gidem eylem yapam madem!

Misafir Avatar
İzmi̇tli̇ 2019-10-17 09:20:18 @Ersoy Kandemir

Ersoy Akp li olunca eylem serbest Ağaya beleş biliyin ihiiii

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cemil 2019-10-16 18:10:29

BUNLAR haksız kazanç elde etmek içinmi eyĺem yapıyorlar

Avatar