banner830
banner887
banner883
25 Nisan 2019 Perşembe 12:49
Tahir Büyükakın’a, çok önemli görev!
banner728

İstanbul ve Ankara gibi önemli kentlerin kaybedilmesi ve Kocaeli’de AKP’nin İzmit’i kaybetmesine rağmen ciddi bir oy oranına sahip olması sonrası Kocaeli’nin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın gözdesi haline geldiğini gösteren önemli bir gelişme yaşandı. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, bugüne dek İstanbul, Bursa gibi illerin başkanlarının yönettiği Marmara Belediyeler Birliğinin başkanı oldu. Erdoğan’ın Kocaeli’ye ve Büyükakın’a verdiği önemi bir kez daha ortaya koyan bu gelişmenin Kocaeli’ye yansımalarının da hizmet noktasında olumlu olacağı tahmin ediliyor.

Son Güncelleme: 25.04.2019 14:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
duyarlı vatandaş @Melih 2019-04-26 10:27:47

aynen öyle zengini yücelten fakiri garibanı süründüren akp dört buçuk yılın var aynı politakayla devam edersen dörtbuçuk sene sonra benden sana oy yok zengini bırak garibanlara bak sana oy veren insanları yok sayamazsın

Avatar
Eyüp 2019-04-26 09:11:07

Başarılar diliyorum başkanım

Avatar
Fatih 2019-04-25 17:18:30

Başarılar dilerim başkanım her daim ardınız dayım

Avatar
Garen QQ @osman 2019-04-25 16:06:41

SANAYİİ

Avatar
osman @Melih 2019-04-25 15:30:39

Bursa, Kocaeli'den büyük değil mi ?

Misafir Avatar
Garen QQ 2019-04-25 16:06:41 @osman

SANAYİİ

Beğenmedim! (0)
Avatar
Melih 2019-04-25 12:58:32

Erdogan kocaeliye önem verdiğinden değil istanbul gittiği için istanbuldan sora kocaeli geldiği için mecbur tahire verdi.

Misafir Avatar
duyarlı vatandaş 2019-04-26 10:27:47 @Melih

aynen öyle zengini yücelten fakiri garibanı süründüren akp dört buçuk yılın var aynı politakayla devam edersen dörtbuçuk sene sonra benden sana oy yok zengini bırak garibanlara bak sana oy veren insanları yok sayamazsın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
osman 2019-04-25 15:30:39 @Melih

Bursa, Kocaeli'den büyük değil mi ?

Beğenmedim! (0)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328