banner960
banner981
20 Mayıs 2019 Pazartesi 15:58
Suriyeliler  tatil için  kavga etti!
banner944

Kocaeli'de yaşayan yaklaşık 60 bin Suriyeli'nin bir bölümü Ramazan Bayramı için Suriye'yi ziyaret etmek istiyor. Bu sebeple İzmit'te yer alan İl Göç İdaresi'nde işlem kayıtları bugün başladı. ilk günden idare önünde izdiham oluşturan Suriyeliler adeta birbirini ezdi. Öne geçebilmek için tartışan Suriyeliler'in zaman zaman kendi aralarında kavga ettikleri de görüldü. Bir hafta boyunca kayıt işlemlerini yaptıracak olan Suriyeliler daha sonra bayram tatili için Suriye'ye gidecek.

Son Güncelleme: 21.05.2019 08:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ha 2019-06-03 05:17:56

Selamun aleyküm keşkem bu savaş olmasaydı bizde bu hallere düşmezdik esadın rusyanın iranın amerikanın uçak saldırısından kaçtık turkiye bize kucak açtı Allah razı olsun ama biz çalıştık emek verdik
kimseye muhtaç diliz rızkı veren Allah Allah kimseyi vatanından mahrum etmesin

Avatar
Kuzeyli Cem 2019-05-26 06:55:48

20 yıldır Almanya’da yaşıyorum. Kimse Almanya’da yaşayan gurbetçiler ile ülkemizdeki Suriyelileri veya diğer göçmenleri kıyaslamasın. Buradaki Türklere yönelik ırkçılık; iş için gelip, işveren olan Türklere yönelik kıskançlıktır. Bulgaristan, Romanya gibi Avrupa Birliğine alan, büyük EU ülkeleri ilk şoku bunlarılarını yaşadı. Sonrasında Arap göçü ile Almanla gerçek şoku gördüler. Yılbaşı kutlamaları sırasında Köln’de yaşanan taciz ve hırsızlık olayları toplumda infial yarattı. Bulunduğum şehrin nüfusu 60 bin. Okuyorumki canım izmitimin nüfusu 1.9 milyon ve Suriye vatandaşları 60 bin. Bizlerin 55 yıllık işçi göçü ülkeler arası anlaşmalar ile yapılan iş aş göçüydü. Oysa RTE nin bu yanlış politikaları Suriye’de ne kadar suçlu, hapiste olan varsa hepsi için Türkiye cennet oldu. Savaş ile birlikte Esad onları beslemedi ve kapıları açtı tamamı Ülkemde yaşıyor şimdi. Gelelim Almanya’da olanlara. Bayram için ülkesine gidenin savaş bahanesi ile sığınma talebi olmayacağını bildirerek binlercesini geri gönderdiler. Burada yaşayanlar ya kanunlara uyuyor yada suça karışıyorsa iade ediliyor. Sağ partiler bu dönemde oy patlaması yaşadı. Merkel’in görev süresince en büyük hatası ona göre buydu. Göçmenleri içeri almak. Burda o o hafızalara kazınan minik yavrunun bedeninin sahile vurmuş hali etkili oldu. RTE nin amacı Müslüman kardeşlere yardım değil, pis gizli bir oyunun başrolünü üstlenmiş olmasıdır. Bunu ona oy verenler de görecek ama iş işten geçtikten sonra.

Avatar
Gurcu 2019-05-24 10:22:12

Tamam gitsinler gelmesinler o zaman ama yok devlet bunlari bedava beslesin bize gelincede fatura vergi vs vs anca bize fealesin...

Avatar
Eleştirmen 2019-05-24 01:09:34

Almanya zamanında iyi yapmış. Siz tatile Suriyeye gidiyorsunuz. Demekki orada savaş yok deyip bütün Suriyelileri sınır dışı etti. Aynı hareketi rteden bekliyoruz...

Avatar
Yılmaz 2019-05-22 18:33:46

Gidişiniz olsunda dönüşünüz olmasın

Avatar
Kartepe Kartalı 2019-05-22 09:37:57

Defolup gidin artık bizim milletimiz aç zaten.Ülkene bayram için gidebiliyorsan mülteci değilsiniz

Avatar
İzmitli 2019-05-21 21:17:45

Piçler ülkenin başına bela oldular...
Biz bu ülkede hiç bir yabacı göçmen ve yabancı öğrenci istemiyoruz.

Avatar
Selim 2019-05-21 19:21:17

Allah bunların belasını versin ! Bunları oy için buraya getirenlerinde.Savaş başından beri yoktu,mesele suriye hedef TÜRKİYE !

Avatar
Er Yada Geç 2019-05-21 14:45:31

Gidişleri olsun da dönüşleri olmasın.

Avatar
Tatar @ayşe 2019-05-21 11:31:49

Ayşe,senin anlayışın mı kıt yoksa zeka seviyen mi kıt?Sen gitmek istiyorsan biz seni tutmayalım...Orada mutlu mesut yaşarsın...

Avatar
Çoşkun @Vatandaş Kolpoçino 2019-05-21 10:40:29

Müslümanımı yakacan. ekonomiyi batıran tayyip erdoğandır. suriyelilere her türlü yardımı beleşi yapıp, bu ülke vatandaşlarına piç muamelesi yapan tayyip erdoğandır. bu ülke vatandaşlarının suriyeli kadar değeri tayyip erdoğanın gözünde.

Avatar
ayşe @Tatar 2019-05-21 09:15:24

tatile Suriye'ye mi gitmek istiyordunuz?

Misafir Avatar
Tatar 2019-05-21 11:31:49 @ayşe

Ayşe,senin anlayışın mı kıt yoksa zeka seviyen mi kıt?Sen gitmek istiyorsan biz seni tutmayalım...Orada mutlu mesut yaşarsın...

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali 2019-05-21 02:15:31

neden kendi ülkelerine dönmüyorlar gitsinler gelmesinler bizim askerimiz savaşıyor ölüyor onlar türkiye maaş baglanmış hayatlarını yaşıyorlar

Avatar
Murat 2019-05-21 01:09:29

Memleket yol geçen hanı. Afaganı iranlisi ıraklısı arabı işidlisi ipsizi sapsızı hepsi burda. Memleketi bu hale getirenler utansın. Bundan sonra gelecek olanlara büyük bir enkaz bırakacaklar. Hem maddi hemde insani yönden. Ve şimdi çıkıp utanmadan yerliyim milliyim naraları atılıyor!

Avatar
Mert 2019-05-20 22:06:18

Allah’ını peygamberini seven Bir yetkili memleketlerine göndersin birdaha da gelmesinler

Avatar
Beşiktaş 2019-05-20 21:18:59

Gitsinler gelmesinler kardesim Türkiye'ye gel yat memlekete git gez bidaha gel ohh..
Git memleketini savun savaş ne işin var Türkiyede kovun gitsinler ya..

Avatar
Emel yılmaz 2019-05-20 19:42:13

Gidişleri olsun dönüşleri olmasın bir daha gelmesinler

Avatar
Abdülhamit han 2019-05-20 19:28:19

Tayyip erdogan muslumanlara esat gidecek diye verdi fitne fesati olan bu fakir millete oldu.5 milyon suriyeliye 40 milyar dolar harcadi sonrada memlekette suriyelilerle beraber bunalima girdi.

Avatar
Derinceli 2019-05-20 18:53:01

Ulan biz bayram da burdan erzurum a gidemiyoruz adamlar Suriye ye tatile gidiyor agliyayim mı guleyim mi

Avatar
türkoğlu türk gebzeli 2019-05-20 18:23:56

Neden gidiyorlar ziyaarete suriyeye demekki savaş yok o zaman gereken tek sey var oda temelli gitmeleri giderek problem çıkarmaya başladılar unutmasınlar esadı mumla ararlar yetim gariban kimsesizler hariç eli ayağı tutaan saçları jöleli artistler istemiyoruz defolup gitsinler hainler

Avatar
İzmitli 2019-05-20 18:20:12

Defolup gitsinler bir daha dönmesinler bunlar yüzünden akp oy vermiyorum. Iy vermeyide düşünmüyorum eğer ki gönderilirlersse o zaman oy vercem

Avatar
Vatandaş 2019-05-20 18:19:22

Defolup gitsinler bir daha dönmesinler bunlar yüzünden akp oy vermiyorum. Iy vermeyide düşünmüyorum eğer ki gönderilirlersse o zaman oy vercem

Avatar
Vatandaş 2019-05-20 18:18:13

Defolup gitsinler bir daha dönmesinler bunlar yüzünden akp oy vermiyorum

Avatar
Vatandaş Kolpoçino 2019-05-20 18:13:29

Gidişiniz olsun dönüşünüz olmasın amin amin amen gelirseniz hitlerin yahudileri yaktığı gibi bizde sizleri fırında canlı canlı yakacağız BUNUDA bilin ekonomemizi batırdınız

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-05-21 10:40:29 @Vatandaş Kolpoçino

Müslümanımı yakacan. ekonomiyi batıran tayyip erdoğandır. suriyelilere her türlü yardımı beleşi yapıp, bu ülke vatandaşlarına piç muamelesi yapan tayyip erdoğandır. bu ülke vatandaşlarının suriyeli kadar değeri tayyip erdoğanın gözünde.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tatar 2019-05-20 17:36:52

Hani bunlar mülteciydi,tatile giden mülteci mi olur.Ulan ben bu Ülke'nin vatandaşıyım 33 yıldır çalışıyorum ama Eşimi Çocuklarımı alıpta iki günlüğüne iki adım mesafedeki Kerpe'ye gidip iki gün kalamıyorum...Bu ne yüzsüzlük...İnşAllah gidişiniz olur da dönüşünüz olmaz...

Misafir Avatar
ayşe 2019-05-21 09:15:24 @Tatar

tatile Suriye'ye mi gitmek istiyordunuz?

Beğenmedim! (5)
Avatar
Ers 2019-05-20 17:27:32

Gitsinler birdaha da gelmesinler

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921