banner1046
banner1117
26 Nisan 2020 Pazar 12:53
Sokakları coronalı, fabrikaları değil(!)  Kocaeli’nin yasaklı sokaklarında vızır vızır işçi servisleri…
Sokağa çıkma yasağının uygulandığı 30 büyükşehir arasında malumunuz Kocaeli de var. Sanayi şehri olan ve pek çok fabrikasında pozitif vakaların olduğu söylenen Kocaeli’de, hafta sonu üretime devam etmek için izin alan fabrikalarda yasak yok. Ve bu nedenle dün gece Kocaeli’nin ana cadde ve sokaklarında vızır vızır işçi servisi yoğunluğu vardı. Özellikle İnönü Caddesi üzerinde servislerin biri geldi biri gitti. Sokağa çıkma yasağının uygulandığı günlerde dahi çalıştırıldıkları için duruma tepki gösteren işçilerden bazıları daha önce gazetemize, “Koronavirüs bizi ve ailelerimizi etkilemiyor mu? İşverenin kazanması, üretimin durmaması bizim canımızdan kıymetli mi?” şeklinde konuşmuştu. İşte o işçiler, vardiya saatlerine kadar evlerinden çıkamadı, çünkü sokağa çıkma yasağı vardı lakin gece fabrikalarına kendilerini götürecek servislere binmek için evlerinden çıktı. Kocaeli’de fabrikaların pek çoğunun üretimine devam ettiği, farklı fabrikalara ait çok sayıda servisin ardın sıra caddeden geçmesiyle ortaya konmuş oldu. Fabrikalarda sosyal mesafeye ne denli dikkat ediliyor, servislerde herkes önlemini alıyor mu? Servislerde işçiler birer koltuk boş şekilde taşınıyor mu? Tüm bu soruların cevapları merak ediliyor.









Son Güncelleme: 26.04.2020 15:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Su @Bünyamin 2020-04-26 22:32:26

Ahlakını sakın bu gazeteyi bayanlarda okuyor.Küfürlü yorum yazma .Bu gazete nasıl yayınlar böylebir yorumu.?Gazetenin adamımısın.

Avatar
Abdülhamit HAN 2020-04-26 16:41:38

Çalışma olmassa evde duran ne yiyecek ne içecek

Avatar
Bünyamin @Osman 2020-04-26 14:36:45

aktrol elmayla armutu bilerek karıştırıyorsun. olmazsa olmaz çalışma alanları senin saydığın bölümler. bu bölümler harici iş sektörlerini kastediyor yazar. ama siz aktrollerin işine gelmiyor kıvıroyorsunuz hedef saptırmaya çalışıyorsunuz. aç gözlü patron dediğin bu gazete patronları değildir senin peşinden koştuğun tayyip erdoğanın yüğzmilyonlarca dolar vergi borcunu sildiği "Milletin a... koyacaz" diyen tayyip erdoğanın kankalarıdır açgözlü patronlar.

Misafir Avatar
Su 2020-04-26 22:32:26 @Bünyamin

Ahlakını sakın bu gazeteyi bayanlarda okuyor.Küfürlü yorum yazma .Bu gazete nasıl yayınlar böylebir yorumu.?Gazetenin adamımısın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Osman 2020-04-26 14:18:21

Bunu haber yapan arkadaş bi kendine sor bakalım bu insanlar fabrikaya gitmese temizlik maddesi gıda maddesi gibi temel ihtiyaçları üretmese sen evinde bu süreçte bilgisayar başında haber yapabilecekmisin . TEDAŞ çalışanı gitmese evine elektrik gelmiycek İSU çalışanı gitmese evine su gelmiycek . Sözde değil Özde samimi ol bu insanlar patronlara para kazandırmak için işe gitmiyor senin gibi gözü doymaz tuzu kuru çok bilmişleri doyurmak rahat ettirmek için gidiyor. Bu süreçte sizin zihniyetinizde patronlarla aynı şimdi evinden internetten kıyafet veya nu süreçte zaruri olmayan şeyleri sipariş edersin sosyal mesafeye uyuyorsun tabi sana onu getiren kurye patronu zengin ettiği gibi senin gibi aç gözlüyede hizmet ediyor . Patronu kötüleyeceğine birazda insanlar olarak kendimize bakalım.

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-04-26 14:36:45 @Osman

aktrol elmayla armutu bilerek karıştırıyorsun. olmazsa olmaz çalışma alanları senin saydığın bölümler. bu bölümler harici iş sektörlerini kastediyor yazar. ama siz aktrollerin işine gelmiyor kıvıroyorsunuz hedef saptırmaya çalışıyorsunuz. aç gözlü patron dediğin bu gazete patronları değildir senin peşinden koştuğun tayyip erdoğanın yüğzmilyonlarca dolar vergi borcunu sildiği "Milletin a... koyacaz" diyen tayyip erdoğanın kankalarıdır açgözlü patronlar.

Beğenmedim! (1)

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820