banner1046
banner1038
31 Mayıs 2020 Pazar 12:51
Sokaklar boş kaldı, bekçiler de saldı!
Ülkemizde korona virüsün görülmesinin ardından sokağa çıkma yasağı getirilen 65 yaş ve üstü vatandaşlar ilk kez 10 Mayıs’ta 7 haftanın ardından dışarı çıkmıştı. Bugün de saat 14.00-20.00 arasında izinli olan 65 yaş ve üstü vatandaşların izni öncesi İzmit sokakları sokağa çıkma yasağı nedeniyle bomboş kaldı. Yürüyüş Yolu ve Fethiye Caddesi’nde kimsenin olmadığı görüldü.

Sokağa çıkma yasağı ilk geldiğinden beri sokakta olan, kimlik kontrolü yaparak, sokağa çıkması yasak olan vatandaşlara ceza yazan bekçiler bu kez sokakta görülmedi. Anıt Park etrafında polislerle birlikte kimlik kontrolü yapan bekçiler Yürüyüş Yolu ve Fethiye Caddesi’nde yoktu.

Bugün sokağa çıkma yasağı olacağı düşünülmesi ve 15 Haziran’da da 66 yaş ve üstü vatandaşlara sokağa çıkma yasağının kalkacağı konuşulması nedeniyle artık bekçilerin de güvenlik önlemlerini saldığı düşünülüyor.











Son Güncelleme: 31.05.2020 16:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ersoy 2020-05-31 18:40:59

Dursun salalı yıllar olmuş!

Avatar
haha 2020-05-31 17:36:11

bekçi = akp gençlik kolları

Avatar
İlyas Hızlı 2020-05-31 16:48:05

Polis okullarında yıllarca düzgün eğitim almış polislerimiz varken bu cahil cühela bekçilere ne gerek vardı? Kasıla kasıla yürümeleriyle, güneş gözlükleriyle gerçekten çok komik oluyorlar. AKP gençlik kollarının üniforma giymiş şekli :)))

Avatar
öyle deme 2020-05-31 14:59:46

gladyatör gibi duruşları yeter onların .Hele birde kulaklik ve yagmurlu havada güneş gözlügü takmalari dahada entrasan gösteriyor onlari .:::))))

Avatar
Selim 2020-05-31 14:26:37

Gazetecilik doğru haber doğru anlayış ve hiçbir şekilde çarptırılmış değildir yukarıda adı geçen başlıktan da anlaşıldığı üzere hemen hemen her yerde adım başı diyerek tamir edeceğimiz şekli ile Çarşı ve mahalle bekçilerinin görev yaptığını b bırakın izmit'i tüm Kocaeli ve tüm ulusal basın görmektedir.. Sizi tarafsız basın olmaya davet ediyorum.

Avatar
Samet Bulduk 2020-05-31 14:25:13

Yalan haber ! Biz bekçilerimizden çok memnununuz her mahallede de görüyoruz görevlerini yapiyorlar Allah onlardan razı olsun

Avatar
Samet Bulduk 2020-05-31 14:24:19

Yalan haber ! Biz bekçilerimizden çok memnununuz her mahallede de görüyoruz görevlerini yapiyorlar Allah onlardan razı olsun

Avatar
Hakkı Nadir 2020-05-31 14:06:00

Emniyetin tüm personeli her daim görevinin başında, siz görmek istememişsiniz.

Avatar
Vatandaşın Biri 2020-05-31 14:05:41

Emniyetin tüm personeli her daim görevinin başında, siz görmek istememişsiniz.

Avatar
Ali Kemal 2020-05-31 13:24:47

Bekçilerin asıl görevi gece saatlerinde,Mahalle ve Çarşı Bekçileri adıyla görevdeler...İhtiyaç olduğunda bir kısmına gündüz görevleri veriliyor.

banner1048

banner354

banner1129

banner599

banner820