banner920
banner887
27 Şubat 2019 Çarşamba 14:19
Şok iddialar… İsmail Baran göz göre göre…
banner919
Körfez Belediye Başkanı İsmail Baran’ın öz yeğeni olan ve Özel Kalem Müdürlüğü görevinde bulunan Emrah Çoban’ın kadrosunun İzmit Belediyesine alınmak istendiğine dün gazetemizde yer vermiştik. İsmail Baran’ı yönettiği söylenen, kamuoyunda iyi bir izlenim bırakmadığı bilinen Emrah Çoban’ın hakkındaki FETÖ iddialarından dolayı Özel Konak Hastanesi’nden ayrılıp İstanbul’a giden Bünyamin Dal’ın, eski ortağı İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan’dan ricacı olduğu, Doğan’ın da Çoban’a İzmit Belediyesinde kadro vermeyi kabul ettiği konuşuluyordu.

Bu konuda ilgililerden henüz bir açıklama gelmezken olayın çok daha başka yüzleri olduğu öne sürüldü. Alınan bilgi ve iddialara göre; İsmail Baran, Emrah Çoban’ın İzmit Belediyesine düz memur olarak atanmaması için giderayak son bir hamle daha yapmış. İstisnai kadrodan memurluk verilen Özel Kalem Müdürü Emrah Çoban’ın, belli bir yılı doldurmadan istisnai kadroda yer alması nedeniyle başka bir birime müdür olma şansı yok. Bunu bilen Baran, lise mezunu Çoban’ı, Zabıta Müdürü olarak atamış.

Zabıta Müdürü Mehmet Gökkaya’yı ise boşta olan bir müdürlükte görevlendirmiş. Böylece Çoban, İzmit Belediyesine düz memur olarak değil, müdür olarak geçecekmiş! İsmail Baran’ın kısa bir süre önce de Emlak İstimlak Şube Müdür Vekili olan Nurdan Zorluer’i önce Zabıta Müdürlüğüne, sonra da Emlak İstimlak Şube Müdürlüğüne asaleten atadığı konuşuluyordu. Yani Zabıta Müdürlüğü bir geçiş noktası olmuştu. Baran’ın giderayak yaptığı bu atama tepki çekmişti.

Derken Emrah Çoban’ın Zabıta Müdürlüğüne atandığı iddiası kamuoyuna yansıdı. Ancak bu atamaların kağıt üzerinde yapıldığı, Mehmet Gökkaya’nın Zabıta Müdürlüğüne, Emrah Çoban’ın da Özel Kalem Müdürlüğü görevine devam ettiği belirtildi. İsmail Baran’dan kamuoyuna yansıyan bu iddialarla ilgili bir açıklama bekleniyor!

Son Güncelleme: 28.02.2019 08:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat 2019-03-06 17:01:10

Eyt yoksa oy yokkkkkkkkk o kadar!!!!

Avatar
Pehhh 2019-03-04 23:17:52

Körfezde otopark parali oldu cami tuvaleti parali poşet parali, petrol bulunmakta halka ucuz mazot inanan var mi ki

Avatar
Körfezli 2019-03-04 00:01:16

Azı olan yazmış konuşmuş; Akparti ile ne alakası var daha önce MHP CHP vardı hepsi ayni düzeni sürmedimi yakını tanıdığı kim varsa işe aldı yerleştirdi koydu İsmail Baran da yedi yiyeceğini yiğeni denilen dürzünün azına bakarak belediyecilik yaptı lise mezunu birde Allah ıslah etsin sizi biz üniversite mezunuyuz iş Yok derler yüzümüze bakmazlar seçim zamanı yalamaya başlarlar halkı Şener söğüt de bir cok akrabasını belediyelere sokmus birisi oda aynısını yapacak ondan sonrası da başka parti gelde oda yapacak Şener söğüt iyi biri de arkasında yalamaları çok bide zeki denen bir kel aynak var havuz müdürü yaptı İsmail Baran sonra görevden aldı yurt dısında belediyeler hizmet için var toplasan 30 kisi anca çalışan var . Bizim ülkemizde de belediyeler iş kapısı gibi özel sektörü geçti

Avatar
Fatihhh 2019-02-28 11:16:23

Hey nevzat doğan senin için hizmet etmiş insanları yok say git korfezden adam getir..bravo aile şirketi yapacak bir şey yok

Avatar
Muhalefet 2019-02-28 00:49:50

Peki bütün bu işler olurkene bu meclis üyeleri hiç mi itiraz etmiyo bu işlere?
Hadi AKP liler ses çıkarmıyo.
Bildiğim kadarıyla 5 tane CHP meclis üyesi var körfezde neden bu atamaları yargıya taşımıyorlar yasal değilse?
Satışlara çok karşı çıkıyorlar onlarla ilgili hiç yargıya başvurdularmı acep?
Tamam baranın gözü kara ama tek mi yapıyo bu işleri?
4 veya 5 tane başkan yardımcısı ve 20 nin uzerinde müdürü var.Hiç mi kimse bunu yapamayız yasal değil demiyo?
Bu işler ekip işi baran eğer başarısızsa ekibide başarısızdır.özellikle yeni seçilecek başkan bu ekibin ne iş yaptığını ,yeterliliklerini iyi inceleyip araştırmalı!
Yoksa 5 yıl sonra onlar yine yerinde kalmış kendisi baran gibi eleştirilerin odağında bulmus kendini!
Millete tepeden bakanları ayıklamalı yeni başkan.

Avatar
Ah körfez ah 2019-02-28 00:37:52

Baran gelir gelmez bazı müdürleri görevden aldı,bazılarıni yukarı herekeye sürdü,bazılarını teknik hizmetlere sürdü sonra onları geri çağırdı tekrar müdür yaptı..
Sınavla şef ve müdürlüğü kazanamları görevden alıp pasifize etti.Tabi bunları tek başına yapmadı yeğeni başta olmak üzere,başkan yardımcıları ve bazı müdürleriyle birlikte yaptı.birilerinin paralarını keserken başkan yardımcıları ve bazı müdürlerinin sosyal dengelerini fazla fazla verdi.sirket çalışanlarına mudürlük verdi.oraların müdürlerini pasif görevlere sürdü.Gerçi sonra aynı kişileri aktif müdürlüklere atadı onların gönlünü aldı.
Yani baran zaten 5 yıl boyunca belediyeyi bu şekilde yaptığı atamalarla yönetti.
Sonuca gelirsek baranın deyimiyle 400 proje!
450 milyonluk yatırım???

Avatar
Ersoy’dan başta sağlık tüm torpil severlere 2019-02-28 00:18:37

Bir zamanlar bir Vedat vardı,kendisi nasıl ikiyüzlü biriydi burada detaylıca anlatıp halkımızın canını sıkmayacağım,neyse bu Vedat torpille gelmiş bir noktaya orayı PİS MUKUS TIKACI gibi tıkıyor,bende bir akşamüstü işten çıkmadan önce boş bir arsaya bakkalda satılan TORPİLLERDEN bir tane alıp attım aman yarabbi sanarsın DİNAMİT attım,adam pılı pırtı toplayıp DEFOLUP gitmiş,şimdi buraya kadar yazdıklarımı okuyanlar Ne anlatıyorsun sen diyebilir şunu anlatmaya çalışıyorum”TORPİLLE GELEN TORPİLLE gider”sloganını türettik buradan,torpil severlere bu vedatlleri örnek almamasını diliyorum,hala mukus tıkacı gibi tek farkla ARTIK KENDİNİ TIKIYOR BASİRET DÜŞMANI,ben takip ediyorum,hakederse bu sefer torpil atmayacağım tabiki!

Avatar
bir dost 2019-02-27 23:47:29

kurtlar sofrası kurulmuş ses çıkarmayın sizi de yerler haa demedi demeyin

Avatar
Ersoy KANDEMİR 2019-02-27 22:11:57

Değerli HALKIMIZ kimse canını sıkmasın,kazara seçilince sağlık işleriyle valilikte bir değişik işlerim var bitireyim ilk dava açtıracağım işler bu son üç aydakiler İPTALİ İÇİN!

Avatar
Ayhan Gezer 2019-02-27 22:06:56

bu yaratıklarmı, ülkeye adalet ve huzur getirecek.Sonrada belediyecilik gönül işi deyip kendinizi kurtaracaksınız,YEMEZLER.

Avatar
Murat taş 2019-02-27 19:51:25

Temmuz Ağustos ayının faturalarını ödemediler daha yuhhh olsun

Avatar
Belediyeler 2019-02-27 19:47:31

Sade körfez mi diğerlerinde de aynı. partiyi, torpili arkasına alan koltuktan koltuğa zıplıyor, nerdeyse bir kaç müdürlüğü birden yapacaklar. Müdür olarak doğmuş mübarekler. Adam olmadıktan sonra müdür olsan ne. Millete bir hayırları yok. Kaç beden büyük o hep onların kalacak sandıkları makam koltukları. Mezara da koltukla gidecekler.

Avatar
Korfezli manav 2019-02-27 19:37:00

Ağadere caddesini tugrul caddesini ucretli sokak parki yaptin secimde hesabini soracagiz.

Avatar
Korfezli 2019-02-27 18:51:27

Ismail Baran belediyeden alacagimjz var odemiyorsun.. Senin yuzunden icralik olan batan muteahhitler var.. Mahvettin bjzi...

Avatar
tayyip 2019-02-27 18:18:01

sayın cumhur başkanım bu hırsızla ilgilen kalitenizi bu şahıslar düşürdü seni bunun gibi hainler yıkacak bunlarda kan namına birşey yok arama

Avatar
Sadece Merak izmit 2019-02-27 17:47:00

Şimdi bu arkadaş izmit belediyesine gelip bizim başımıza ne mudürü olcak?
Bu kadar sevililen biriyle çalişmak için can atar izmit belediyesi çalişanı......
Herhalde başkan yardımcısı falan olur lise mezunuymuş sonucta şartları tutuyordur?
Izmit korfeze benzemez izmit sorgular...
Araştırır haberiniz olsun...

Avatar
Sınavsız 2019-02-27 17:23:07

Yunus pehlivan dönemi dahil butun asaleten müdur yapılanlar iyi arastirilmali!
Kactanesi yasal?
Sınavla mudurluk kazananlar sağa sola surulerek atıl dursun!
Yasal olmayan atamalarla yandaşlar müdür yapılsın.
Haram zıkkım olsun.
Nasıl hesap vereceksiniz bakalım mahseri kubrada!

Avatar
Körfez 5341 2019-02-27 17:06:51

KÖRFEZ belediyesinde büyük iddaalar mevcut halk arasında geçen konuşmalara göre; belediyede 50 den fazla personel çalışmamasına işe gelmemesine rağmen MAAŞ ALIYORMUŞ, ayrıca aynı soyadlı akrabalarda mesken tutmuş babaların belediyesi güya,bıktık VALLAHA DA BİLLAHA da hizmet yok ADAM KAYIRMA ÇOK baranın yeğeni belediyede çalışıyor YAZIKTIR TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMLERİN HAKKI VAR O PARALARDA HARAM ZIKKIM OLSUN

Avatar
Mesut 2019-02-27 16:32:42

Köken in kayincosunu da bir araştırın . İzmit belediyesi Kandıra belediyesi arasındaki iliskiyi

Avatar
Açıklama mı? 2019-02-27 16:21:53

Hukuksulugun ali cengiz oyununun acıklamasi mi olur?
Nasıl izah edecekler yasal değil etik degil ama ben istedim boyle yaptim başkan yardımcimda sesini cıkaramadı attık imzayı atadık mi diyecekler?
Bugüne kadar hangi iddiayı yalanladilar da buna açıklama getirecekler?
Devletin hangi kurumudur bilmiyorum ama bu atamaları neden arastırmıyor?
Yasalsa bu atamalar yasal desinler...
Değilsede biz yaptık oldu desinler...
Ama bişeyler desinler bu millete!

Avatar
Ne bekliyodunizki 2019-02-27 16:06:01

Körfezde satmadık arsa arazi isyeri birakmayan insandan daha ne bekliyosunuzki?
Lise mezunu yeğenine belediye yi yonettiren,
Arsaların satışını yaptırdiğı Nurdan zorluere m2 si 1500 lira olan yeri 400 lira satın aldıran,aynı kisiyi 3 veya 4 kere asaleten mudür yapmaya çalişan,aradıgi baskan yardımcılarına ve mudürlerine güvenmeyen(bir kaci hariç)insandan daha ne bekliyorsunuz?
Tabi ilgili ve yetkililerde ses cıkarmayinca isteğini alır verir,satar ve atar...

Avatar
NORMAL 2019-02-27 15:57:10

Al gülüm ver gülüm...
Sonra AKP niye bu kadar elestiriliyo
Chp belediyesi bunu yapsa ulusal yandaş kanallar çevirir çevir verir haberlede
Ama bunlar yapinca ancak sizin gibi sadece gerçekleri yazan gazete yazıyo
Sizi kutkuyorum.
Yetimin hakkinı yiyenlerden Allah misli misli cıkarsın
Akp ye oy verip issiz dolaşanlar bu haberi iyi okusun
Siz oy verin bunlarda hak etmeden belediyenin koltuklarına yasal olmayan yollarla otursunlar.

Avatar
Melih 2019-02-27 15:56:31

Bordrolu tüm çalışanlar atık artık şu keneleri

Avatar
Şinasi 2019-02-27 15:40:03

Tepe noktalarda tayyip erdoğan oğlunu, kızını damadını, akrabalarını, okul arkadaşlarını, sınıf arkadaşlarını doldurup milyarlarca doları hamuduyla götürüyor. Alt kademedikelrde kendi çaplarında böyle götürüyor. MİLLET SOYULUYOR

Avatar
İzmitli 2019-02-27 15:18:32

Nevzat doğanda bu kadar yetenekli bir personeli başkan yardımcisı olarak alır herhalde...
İsmail baran ve ekibi o kadar fedakârlık yaparak işi müdürlüğe(zabıta mudürlugü ne alakaysa)getirmiş.Nevzat beyde bir fedakârlık yapıp baskan yardımcı yapar artık!

Avatar
Şart oldu 2019-02-27 14:49:49

Artık bu belediyeye bir sayiştay müfettisinin gelmesi şart oldu.
Bu nasıl bir kural tanimazlik böyle secime 1 ay kalmiş ne koparırsak kar zihniyetiyle istedigini mudur yapmakta ne demek?
Sınırsız yetkim var zannediyo herhalde?
Bu ulkede kanun var nizam var.
Bırde isa taş nurdan zorluerin atamasına ben imza atmadim hukuk diye caka atiyormuş körfezde!
Konu çoban oluncada gösterdimi ayni tavri acaba!
Yoksa partiye şirin gözükmek için sesini çıkarmadı mı?

Avatar
Teşkilat 2019-02-27 14:39:39

Recep Tayyip Erdoğan gece gündüz çalışsın çabalasın sonradan partiye gelenlerde boyle babalarının şirketi gibi kanun nizam tanımadan koltuk alsın.Isin ilginç tarafi partinin il,ilçe baskanları ve belediye başkan adayida bu atamalara sessiz kalsın.
Reis altinı cok fena oydular ve oymada devam ediyorlar...

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328