banner984
banner980
banner983
22 Eylül 2019 Pazar 20:21
Şoförün nefes  alması serbest mi?

Kocaeli Gebze'de ağaç sanayi üzerine üretim yapan dev fabrikalardan birinde, fabrika binasında kağıya asılan ilanı görenler önce şaşırdı sonra "Yok artık" dedi. Kapıya asılan ilanda "Şoförün çay alması yasak", "Şoförün içeriye girmesi kesinlikle yasak" ibareleri yer aldı. Bu ilanı görenler ise, "Şöförün nefes alması serbest mi?" sorusunu sormadan edemedi. Fabrika yönetiminin neden böyle bir önlem alma gereği duyduğu bilinmiyor. 

Son Güncelleme: 23.09.2019 08:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şöför 2019-09-26 00:44:42

Şöför şöför kadar taş dussun.şöföre dil uzatma saygizsiz sen yokken o sana neler yapiyor biliyorsun ailene yardim ediyor erzak malzeme minubus ekmek ilac su sevkiyat un seker seyehat kisaca sen yokken bunlari bu şöförler sagliyor.ama dingil insanlar bunu anlamaz.diliniz kopsun şöför kutsaldir.onuda öyle kabul et yaradandan ötürü.insanliktan dersini almamiş menfaatci insanlar.

Avatar
Kadir 2019-09-25 19:07:34

Kendinizi orada calisan isciler yerine koyun ve oyle dusununuz lutfen saat 9 da cay molasi var ve bi geliyosunuz ki cay erken acilmis haslama gibi icmek istermisiniz

Avatar
Osman Turan 2019-09-23 23:40:59

Ben lojistik firmada güvenliğim,tır ve kamyon şoförlerinin çoğu kaba,kurallara uymayan görgüsüz insanlar.isveren haklıdır .

Avatar
Fenerbahçe 2019-09-23 12:01:59

Kendisi de o duruma düşerse anlar ama bizim bazı insanlarımız da gevşek lik var suistimal eden çok onların yüzünden insanlar mağdur oluyor

Avatar
Kadir 2019-09-23 12:01:10

Sanıyorum bu ilan şoförlerin geneli için değilde kendini çok iyi bilen bazı şoförler içindir.Yani onlar bu ilanlara sebep olanlar kendilerini bilirler.

Avatar
Emrah 2019-09-23 11:56:54

Bu uygulama her yerde var neredeyse şöförü bu duruma düşürenlerin ...........

Avatar
dila55 2019-09-23 10:29:29

niye şoförler insan değil mi?

Avatar
Theparkdoor 2019-09-22 22:55:02

Bu çay alma muhabbeti bizim fabrikada da yasaklandı . Nedeni ise dışardan gelen kamyon şoförleri çay olmadan çayı açıp içtikleri için yönetim yasakladı .örneğin saat 10 da çay saati var çayın 10 da açılması lazım şoför 09:50 de çayı açıyor .

Avatar
Kicaeli 2019-09-22 21:24:01

O fabrika mudurunu .......? 1 bardak çay yemek mi kurtaracak o dingil md

banner985

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482