banner922
banner887
banner883
16 Kasım 2018 Cuma 11:08
Şevki Yılmaz: Onur ve izzetimizi kaybettik!
banner919
Birinci Dünya Savaşı’nı kaybettikten sonra toprakları emperyalistler tarafından Sevr Antlaşması ile pay edilmek istenen işgal altındaki Osmanlı topraklarını, padişahın “İsyanları bastır” talimatına uymayarak halkın isyanını körükleyen, kongreler yapan ve düzenli orduyu kurarak düşmanı denize dökmeyi başaran Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün hem 7 düvele hem de İstanbul hükümetine karşı elde ettiği zafer sonrası kurduğu, egemenliğin kayıtsız şartsız halkta olduğu Türkiye Cumhuriyeti’ni kimilerinin bünyesi nedense kaldırmıyor. AKP Kocaeli Milletvekili Mehmet Akif Yılmaz’ın babası, Atatürk’e karşıtı olarak bilinen eski Refah Partisi Rize Belediye Başkanı ve milletvekili Şevki Yılmaz, Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed’e (S.A.V.) güzellemeler yaparken dahi Atatürk dönemine ağır ithamlarda bulundu. Şevki Yılmaz, bir haber portalında “Sadece Senin izindeyiz Ya Resûlullah!” başlığıyla yayımlanan köşesinde Türkiye’nin geçmişiyle ilgili şu sözler yer aldı: “Tam yüz yıldır Ümmetiniz olarak, Sizin Önderliğinizi bırakıp asrımızın Ebu Cehilleri Mao Lenin, Hitler vb. Deccalların izinden gideli, yenildik. Gönüllerimiz harap oldu. Zillete düştük. Onur ve izzetimizi kaybettik. Varlık içinde açlık ve sefalet çeken bir Ümmet olduk Ya Resûlullah!

Haber verdiğiniz Büyük Deccal fitnesi bizim asrımızda zuhur etti! Bizlere rahmet olarak getirdiğiniz İslam Hukukunu hayatımızdan söküp çıkardılar. Cuma’mızı bile pazara çevirdiler. Sizsiz; anasız, yetim ve çobansız kaldık. Emperyalist-Siyonist Çakal ve kurtların sofrasında onurumuz, namusumuz ve coğrafyamız pay edildi Ya Resûlullah!”

Son Güncelleme: 16.11.2018 12:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hüsnü Döngelli. 2018-11-22 21:42:15

Şevki sen imamhatiplisin Deccalın bir tane olduğunu bilmen lazım Mezun olalı çok oldu sonrasında hep siyasetle uğraştığın için uzak kalıp dini unutmuş olabilirsin kusuruna bakmam ama Atama dil uzatma senin padişahın ''İngilizlere ayıp oluyor isyanı bastırın'' diye Mustafa Kemal'e emir verdiğini unutmaman lazım.

Avatar
Yandı Keten Helva 2018-11-17 10:51:01

........padişahın " isyanları bastır talimatına uymayarak halkın isyanını körükleyen U.Ö.M.K.A". ..1937 de Dersim İsyanı olmuştu, onu kim, neden bastırdı? Dersimi körükleyen kim oldu?

Avatar
Zeynel 2018-11-16 20:10:54

Neye üzuluyorum biliyormusunuz bu adam yıllardir hic bir ise yaramazken Ataturk dusmanligi ile vekil oldu oglunu vekil yaptı yani ye kurkum ye cumhururiyetin sayesinde biti kanlandi ve hala takiyye yapıyor

Avatar
GAZİ. 2018-11-16 14:52:22

Müslümanları bölmekten yüzünde nur kalmamış.

Avatar
Mustafa 2018-11-16 13:23:38

Şevki yılmaz denen zat Atatürk’e hakaret ederek, takkiye yaparak buralara kadar geldi. Yazıkki biz bu ülkenin insanları olarak çıkıp da birşey demedik. Bunlara kızmıyorum en çok kendimize kızıyorum. Fakat Allaha olan inancımız tam. Adaletinden şüphemiz yok. Bunları cehenneminde alkolikten çok daha beter yakacak

Avatar
HULUSİ 2018-11-16 12:29:18

OLMAYAN ŞEY KAYBOLMAZ

Avatar
Ersoy 2018-11-16 12:08:13

Geçmiş olsun!

Avatar
abdülhamit han. 2018-11-16 11:42:14

Bu zihniyet ecdadına ve şehitlerine saygısı olmayan yemek yediği tabağını pisleten fetoculuğun bir başka versiyonudur.Bunlardan millete ve devlete hayır gelmez.Millet nazarında bunlarda haindirler.

Avatar
hacı 2018-11-16 11:37:22

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bu Şevki yılmaz takiyyecinin en önde gidenidir.Size yemin ediyorumki bir ara Suudi Arabistanda devlete hakaretten tutuklanacaktı.Sonra tutuklanmamak için o methettiği Arabistana değilde Almanyaya kaçmıştı.Oradada parkta çıplak güneşlenen Alman kadınların arasında resimleri çıkmıştı.Bunlara yalan desinler ben Fevziye caminin minaresinden atlarım.İşte bu adam böyle takiyyecinin birisidri.Ve doğrudur.

Avatar
Maydonos 2018-11-16 11:32:58

O dediklerin sizde hiç olmadıki zaten.

Avatar
ebu zer rıfari 2018-11-16 11:14:14

şevket bey halkın adına değil lütfen kendi adınaza konuşun ..! biz hiç bir zaman deccal in yolundan gitmedik hamd olsun onur ve izzetimizide kaybetmedik..! kurtuluş zavaşında cepheden kaçan yüzdelik kesmi saymıyorum tabiki..!

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-16 11:14:10

Kendi adına konuş,ben ONURUM ve ŞEREFİM için yaşarım,hala yerinde,inanmazsan ispatını da yaparım!

banner846

banner820

banner354

banner482

banner926

banner599

banner921

banner328