banner929
08 Temmuz 2019 Pazartesi 12:01
Seka Devlet’te  müdür  çalışanlarını  tehdit etti!
banner919

İzmit Seka Devlet Hastanesi’nde milletvekili yakını müdür yardımcısı Ahmet D.’ye kıyak yapmak isteyen sözleşmeli müdür yardımcısı Hasan Y., mutemetleri tehdit etti. Hastane kulislerinden edinilen bilgilere göre olay şöyle gelişti; hastane müdür yardımcısı Ahmet D. geçici görev yolluğu alacaktı ancak bu yolluk bir süre kendisine ödenmedi. Konuyla ilgili sözleşmeli müdür yardımcısı Hasan Y. mutemetlik birimine giderek bilgi istedi. Yolluğun neden ödenmediğini soran Hasan Y., “Ahmet D. bu olayı duymasın. Sizin içi hiç iyi olmaz, olay farklı noktalara gider” diyerek mutemetleri tehdit etti.

MİLLETVEKİLİ YAKINI MI?

Mutemetler, Ahmet D.’nin evrak imzalaması gerektiğini hatırlattı. Bunun üzerine Hasan Y. söz konusu evrağın Ahmet D.’ye götürülerek imzalatılmasını söyledi. Mutemetler Ahmet D.’nin evrakı birime giderek imzalaması gerektiğini belirtince tartışma çıktı. Hasan Y.’nin tehdidi sonrasında mutemetler olayla ilgili tutanak tutarak birim amirine konuyu iletti. Ahmet D.’nin kentimizden milletvekili seçilen bir ismin yakını olduğu, hastane çalışanlarının bu sebeple ona yakın görünmek için söz konusu tehditlerde bulunduğu iddia edildi.

Son Güncelleme: 08.07.2019 15:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakan 2019-07-10 18:42:30

Bu olayın,boyle liyakatsiz yoneticilerin oldugu bir ortamda Dogru olmadına inanan varsa,aklına şaşarım.

Avatar
lab.lab 2019-07-10 10:34:09

Hani derler ya nerden baksan tutarsızlık diye , olayın başıda sonuda içide sıkıntılı. Çamur at izi kalsın.

Avatar
Tamam mı? 2019-07-09 23:51:31

Herkes kendini tatmin ettiyse dağılın, işinize bakın...

Avatar
Sekalı 2019-07-09 13:46:12

Halen çalışan biriyim orada. Ve yazılanların hepsi doğru. Gazeteyi ve haberi kınayan yalakalar siz nerden biliyorsunuz ne olduğunu da konuşuyorsunuz. Yaşayan bilir yalayan değil. Susun da adabınız olsun en azından

Avatar
Marseyas 2019-07-09 09:39:08

Yalakalık bu boyutlara gelmemeli .Millet vekilinin yakınıda olsa özel muamele yapılması doğru deyil.

Avatar
doğan 2019-07-09 08:43:42

atarlı hastanenin giderli müdürü.
atar gider yapmış...

Avatar
Kimden Müdür olur... 2019-07-08 21:06:07

Uzman diye Müdürmü olur iyiydi...:)

Avatar
E.K... 2019-07-08 20:08:25

Utanmasan S-400 krizinide İl Sağlık Müdürüne bağlayacaksın...

Avatar
Vatandas 2019-07-08 20:08:24

ARKADASLAR TORPİLLİ SOZLESMELI MUDURMU OLUR UZMAN DIYE MUDURMU OLUR SEKADEVLETIN MUDUR YARDIMCILARI NERDEN GELMIS AMA ARKALARINDAKI GUC REISSTE YOK AZICIK ADALETLI OLUN TASARONDAN GECENLERI MUTEMET YAPARSAN DAHA PERSONELLERI KAC SAAT CALISTINI BILMEYEN KISILER HACRA NASIL YAPSINLAR KADROLU MUTEMETLERLE DEVAM CAKMALARLA DEGIL

Avatar
ersoy kandemir 2019-07-08 19:19:21

Kocaeli il sağlık müdürü iftiracı,yalancı,hukusuz bir adam olursa,yardımcısı tehditkar,devlet işinde yanlışlıklar yapan biri olursa müdürü de böyle olur işte,bu arada il sağlık müdürlüğü cemaatçi yuvasına dönmüş kimse sesini çıkarmaz vali bakar,siyasetçi zevk alırsa bu durumdan sağlıktan sorumlu vali yardımcısı ağzını açmazsa ne beklenir ki!Dikkatinizi çekerim hiçbiri benim iddialarıma ne cevap verebiliyor ne de karşıma geçebiliyor eeeee bu halk sormaz mı ne oluyor diye,hesap verecek tüm hukuksuzlar bende hukuksuz bazı şeyler yaptım ama benim amacım halkımın çıkarlarını korumaktı bunlar gibi halkı devleti sıkıntıya sokmak değil!

Avatar
Sözleşmeli... 2019-07-08 18:45:24

Sözleşmeli idareci derken harcanabilir mi diyorsun...

Avatar
haberci 2019-07-08 17:11:45

Kocaeli Barış gazetesi hep aynı . Araştırmadan tek taraflı haber yapıyorsunuz. İnsanları karalama ne kadar ucuz. Böyle gazetecilik olur mu?

Avatar
izmitli 2019-07-08 15:15:22

Ben eski bir Seka çalışanı olarak bu yazıdan bir şey anlamadım.Bir gazete iddialar üzerine değil belgeler üzerine haber yapmalıdır.Madem gelmez ise imzaya ödeneğide vermezsin olur biter.

Avatar
Sendika nerede? 2019-07-08 14:39:57

Sendikanın o mutemetlere sahip çıkmasını tavsiye ediyorum.

Avatar
Eee yani 2019-07-08 14:29:42

Müdür yardımcısı personele işinizi yapın demiş yanlış bişey mi söylemiş. Ayrıca haber tek taraflı bilgi ile yapılmış gibi bakalım diğer arkadaş ne diyor.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328