banner960
16 Temmuz 2019 Salı 12:53
Şehir içi ulaşım 3 TL olacak!
Kocaeli Otobüs ve Minibüsçüler Odası 1 yılın ardından yeniden zam talebiyle UKOME’ye başvurdu. Geçtiğimiz yıl yüzde 10-12 oranında zam alan minibüsçüler odası bu yıl UKOME’den yüzde 15 ile 25 arasında zam talep etti. UKOME, minibüsçüler odasının talebini sonrasında Kocaeli Üniversitesi’nden rapor istedi. Üniversite konuyla ilgili bir rapor hazırladı. KOÜ’nün hazırladığı raporda yüzde 12 ile 18 arasında zam yapılması ön görüldü.
Kocaeli’de şehir içi ulaşım şu anda 2 lira 75 kuruş. Bu ücretin ay sonunda gerçekleştirilecek UKOME toplantısında 3 liraya yükselmesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 16.07.2019 16:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mülayim Çoksert 2019-07-17 10:36:37

2.99 olsun, marketlerde fiyatlar öyle!

Avatar
Marko Paşa 2019-07-17 10:05:22

10TL olur inşAllah.

Avatar
Tombili @Otobüsçü 2019-07-16 23:25:37

Hangi Asker BEDAVA!!!!

Avatar
Huko @umut 2019-07-16 19:41:42

dostum Cok haklisin asgari ucrete calisip akpye oymu verilir saka gibi

Avatar
Taksi küfür ediyor 2019-07-16 19:34:54

Taksi yede ZAM ZAM ZAM istiyoruz 8.5 sene oldu bre densizler bre küfür ye
mekten bıkmadınızmı açılış 5 tl km 5 tl kısa mesafe 15 tl haftaya istanbul alıyor açılış 6 tl km 5 tl kısa mesafe 15 tl

Avatar
haldun 2019-07-16 19:22:44

o eski pusku arabalarla maganda gibi olan bazi soforlere 3 tl Cok turkiyenin en pahali ulasimi kocaelide sanirsin herkesin ayligi 7-8 bin tl yazik benim gibi sosyal demokratlara oy veren insanlara akplilerin gunahini biz cekiyoz esimle carsiya git gel 12 tl vijdansizlar

Avatar
umut @İZMİTLİ 2019-07-16 17:38:47

AKP ' ye oy verirken düşünecektiniz...Laftan anlamayana bu şekilde anlatırlar.Bu kocaeli halkı, istanbul kadar olamadı.Çeksin bir 5 sene daha aklı başına gelir belki...

Misafir Avatar
Huko 2019-07-16 19:41:42 @umut

dostum Cok haklisin asgari ucrete calisip akpye oymu verilir saka gibi

Beğenmedim! (1)
Avatar
Otobüsçü 2019-07-16 17:19:37

Arkadaşlar yazdıklarınız da haklısınız , kent kart yakamızdan elini çeksin 2 buçuk a taşıyalım , otobüslerimiz para kazansın arabamızı yenileyelim şuan aylık 3 bin liraya çalışıyoruz sanayi si de içinde eğer varsa 4 bin vereyim aylık diyen arabamı kim gelirse üstüne vereyim , belediye uygun taşıma istiyorsa zararı karşılayacak
Emekli den para alma
Polis asker bedava
Öğrenci indirimli
Belediye memuruna belediye otobüsü bedava bizim arabaya binmezler
O zaman biz kimden para alacağız
Evet arabanın yenilenmesi lazım
Ama bir otobüs şuan 300 bin lira
Aylık seneti 5000 lirayı buluyor
3 bin kazanıp beş bin nasıl harcayalım
Bizde taş yemeyeceğiz dimi ?
Lütfen biraz esnafın yanında olalım
Bizler sizi yaz kış taşıyan esnafız .

Misafir Avatar
Tombili 2019-07-16 23:25:37 @Otobüsçü

Hangi Asker BEDAVA!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
izmitli 2019-07-16 16:53:50

O HURDA OTOBÜSLERE 3 TL ÇOKKK

Avatar
ersoy 2019-07-16 16:47:16

Akp süper zeka parti açıklasına ula petrolün rafineri çıkış fiyatını,yok oldu olacak 5 lira yapın ula zaten millet balık istifi gibi kliması çalışmayan yetersiz kirli birçok otobüste gidiyor Ankarada gittiği kilometre belli bazı belediyeler öğrenciye ücretsiz yapalım diyor Kocaeliden tık yok!

Avatar
Böylemi Olacakti 2019-07-16 16:07:59

Hiçbir sosyal güvencesi olmayana Verilsin bedava Kent kart adamin kapisinda Bir domuzu eksik o adama bedava kart veriliyor neden Kari Koca Emekli Kira geliri var yedigi onunde yemedigi arkasinda yaziktir gunahtir bunun icinmi sectik Tahir Büyükakın

Avatar
adalet 2019-07-16 15:53:01

utanın be...Önce yıkık dökük araçlarınızı yenileyin.Yaz ,kış klimanızı çalıştırın.insan gibi davranın yolcularınıza.Belediye tüm araçları kendi bünyesine almalı.Bu rantçı çakallara meydanı bırakmamalı.

Avatar
Ayhan 2019-07-16 15:48:31

türkiyenin en pahalı ili ünvanı bizde her şeyde

Avatar
Hakan 2019-07-16 15:09:50

Zam isteyen yamyamlar ilk önce arabalarınızı yenileyin adam gibi şöför koyun klima açın 3 lirada o zamn hakkınız olur işiniz gücünüz yamyamlık

Avatar
İZMİTLİ 2019-07-16 13:50:21

Yana da onaylayana da onay verene de haram zıkkım olsun. Herkese bedava yapın asgari ücretliye yükleyin zammı. bizim hakkımız yok mu gezme ye. aldığımız maaş belli yarısı gidiyor zaten otobüse. biri de çıkıp demiyor ki bunlara ya utanın önce bi yıkık dökük araçlarınızı yenileyin. yaz-kış klimanızı çalıştırın. İnsan gibi davranın yolcularınıza onlar sizin ekmek kapınız diye. ama yok rant her yerde. Tahir başkanım biz seni bunun için mi seçtik. En pahalı ulaşım Kocaeli de yazık günah değil mi bu millete. Kocaeli genelin de eylem yapılmalı bunlara yüz verilmemeli.

Misafir Avatar
umut 2019-07-16 17:38:47 @İZMİTLİ

AKP ' ye oy verirken düşünecektiniz...Laftan anlamayana bu şekilde anlatırlar.Bu kocaeli halkı, istanbul kadar olamadı.Çeksin bir 5 sene daha aklı başına gelir belki...

Beğenmedim! (2)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328