banner881
banner887
banner883
02 Şubat 2019 Cumartesi 15:34
Sefazedeler:  Seçtik Sefa’yı  çekiyoruz cefayı!
banner728

Kartepe’de Sefa Sirmen’in projesi Titanic Otel’den daire satın alan ve yıllardır tamamlanmayan inşaat çalışmaları nedeniyle mağdur olan vatandaşlar yine otel önünde bir araya geldi. “Sefazedeler” adı altında bir oluşuma giden vatandaşlar 3 haftadır sürdürdükleri eylemlerine bu hafta da devam eti. Her hafta olduğu gibi bu haftada cumartesi günü saat 13.00’te otel önünde bir araya gelen Sefazedeler hazırladıkları pankartlarla dikkat çekti.

DEVLET ÇÖZEBİLİR!

Titanic Otel İnşaatı’nın yanında yer alan Ener Yapı Satış Ofisi’nin önünde buluşan Sefazedelerin pankartlarında “Hızlı çal, hızlı yaşa. İşte Sefa başkan”, “Sefa süren Sirmen, cefa çeken mağdurları”, “Adı Sefa kendi cefa”, “Seçtik Sefa’yı çekiyoruz cefayı”, “Helal haram fark etmez, Sefa Ziya yer affetmez” yazıları yer aldı. Mağdurlar söz konusu sorunu devlet yetkililerinin çözebileceğini ifade etti.

Son Güncelleme: 02.02.2019 16:37
Anahtar Kelimeler:
KocaeliSefa Sirmen
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cem Pınar @Turhan Aydoğan 2019-02-03 21:10:15

Gideceğim kardeş bir daha gideceğim...önerilerinin hepsini yaptım...CİMER dahil.

Avatar
Ismail altikatoglu 2019-02-03 13:37:28

Sefa bey kartepeye turizim yatırımı yapıyor diye baş sayfaya başlık atan gazeteciler nerde şimdi gitsin baksınlar titanik tam batmış 9 metre şu altında nerde cesaretli gazeteciler görsünler yatırımı susmasınlar taraf haber yapmasınlar gerçekleri yazsinlar

Avatar
Mert Namlı 2019-02-03 13:34:19

Valla kardeşler ben cumartesi gelirim ama çok işim var size söz vermiş olmayalım. Güzel açıklamalar yapmışsınız da henüz inşaatı başlamamış projeye topraktan, ucuz diye de tüm parası yatırılmaz. Açıklamalar yapmışsınız ama Sirmen'in üzerine kayıtlı menkul ve gayrimenkuller var. Asla çözümsüz olduğuna inanmıyorum. Dün bey diye peşinde dolaşırken ucuz alma sevincini yaşayan sizler bugün aynı kişiye hakaret ediyor olmanız da pek manidar

Avatar
Turhan Aydoğan @insaf 2019-02-03 13:21:15

Öncelikle adını açıkça yaz. Savcılık görevini yine yapmazsa 1-Adalet Bakanlığına, 2- Hakimler Savcıular Yüksek Kuruluna 3- CİMER'e şikayetini derhal yaz. Provakatörlük yapma. Sayın Savcılarımız ve Sayın Yargıçlarımız senin gibi provakatörlerin oyuncağı asla değildir.

Avatar
Turhan Aydoğan @Cem Pınar 2019-02-03 13:17:56

zekazede değilim cahil değilim diyosun diyosun aciz değilim diyosun. Akıllıyım diyosun yani. Neden savcılığa mahkemeye gidip dava açmıyorsun. Lafı gevelemeden kıvırmadan cevabını yaz ve hemen savcılığa, mahkemeye git akılııysan. sana o zaman aferin diyecem

Misafir Avatar
Cem Pınar 2019-02-03 21:10:15 @Turhan Aydoğan

Gideceğim kardeş bir daha gideceğim...önerilerinin hepsini yaptım...CİMER dahil.

Beğenmedim! (0)
Avatar
akıllı 2019-02-03 12:18:20

çok komiksiniz siz zede felen değilsiniz şeytansınız pirim yapar satarım edasında tiplere bak bunlardan hangisi ilk evini almış ? hepsi yatırımcı eeee risk her alanda var bak seçim sonrası banka mevduatlarına el konulacak dedikodusuda var oda risk yani ama sizi kim biraraya getirip bu pretestoyu yaptırıyor bu kentin yaşayanlarıda biliyor değilmi tutmaz gülüm bu iş tutmaz yasalar mahkemeler sizi bekler hadi camım bu şekilde bişey olmaz dava açın yasalar karşısında arayın hakkınızı şam şeytanları tatlı su kurnazları

Avatar
Cem Pınar 2019-02-03 11:48:20

Değerli yorumcular,
Tüm fikir ve önerilerinize tüm saygımla, ne zekazedeyim ne de yol iz bilmeyen bir aciz.Ne siyasi bir amacım nede seçim dönemi veya başka bir gizli amaca yönelik kişiliksiz bir adam da değilim.Sadece işçi emeklisiyim....37 yıl fiilen çalışmış,bu uzun emeğimin sonunda almış olduğum kıdem tazminatının üzerine de para ekleyerek bu projeden "tapusuyla" bir ev edinmek isteyen kişilerden birisiyim.Ne ihtarnamelerimiz,ne suç duyurularımız,ne açılan davalar ve hatta tüketici mahkemesi müracaatlarımız bu projelere çözüm için yol açmıyor.Basından destek alarak çözüm aramak aklımıza gelen son çare.Vicdan ve merhamet dolu mesajlarınız (!) için sağolun var olun...Dilerim tek kuruşunuz ve hiç bir emeğinize zarar gelmesin...Sizin umurunuzda olmayan (!) çocuklarımızın rızıkları umarım bir yetkili ,Sefa Bey,Ailesi veya başka bir kişinin umurunda olur.

Misafir Avatar
Turhan Aydoğan 2019-02-03 13:17:56 @Cem Pınar

zekazede değilim cahil değilim diyosun diyosun aciz değilim diyosun. Akıllıyım diyosun yani. Neden savcılığa mahkemeye gidip dava açmıyorsun. Lafı gevelemeden kıvırmadan cevabını yaz ve hemen savcılığa, mahkemeye git akılııysan. sana o zaman aferin diyecem

Beğenmedim! (1)
Avatar
İsmet Şen 2019-02-03 11:11:08

Habere bakıyorum, bizi dolandıran chp’nin yükselttiği Sefa Sirmen diyorlar. Yorumları okuyorum ak partiye sallıyorlar. Aklıma Tosun geliyor,Sefa Sirmen çıkıp 10 bin tl daha yatırın inşaatı hızlandıralım dese verir bunlar! İlginç bir Topluluk

Avatar
Nanedar @Leyla Çulha 2019-02-03 11:10:25

....manidarmış, peeh...Bunlar sanki 10 yıldır bu dertten muzdarip.Son 1 yıldır zaman zaman medyada seslerini duyuruyorlar,çok mu ağır geldi?..Manidar tarafı seçim mi?....Sefa bir yere aday oldu da bir sen mi duydun?....DAM ÜSTÜNDE SAKSAĞAN VUR BELİNE KAZMAYI.

Avatar
Suistimal @esnaf 2019-02-03 11:06:41

Sefa sizin babanızdı, 13.5 yıl belediye reisliği yapmış yediemindi,Milletinvekiliydi....Güvenilir şahıstı....Belediyeden önce de Müteahhitti.....

Avatar
Çoktatör @Şinasi 2019-02-03 11:03:34

Sen kim oluyon lan sümüklü Şinasi? Gelirsem oraya haritaya dönersin.

Avatar
insaf 2019-02-03 10:38:24

çarşamba günü 2.kez savcılığa gideceğiz turann.

Misafir Avatar
Turhan Aydoğan 2019-02-03 13:21:15 @insaf

Öncelikle adını açıkça yaz. Savcılık görevini yine yapmazsa 1-Adalet Bakanlığına, 2- Hakimler Savcıular Yüksek Kuruluna 3- CİMER'e şikayetini derhal yaz. Provakatörlük yapma. Sayın Savcılarımız ve Sayın Yargıçlarımız senin gibi provakatörlerin oyuncağı asla değildir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Turaan Aydoğan 2019-02-02 22:56:13

Önce adını açıkça yaz. Sonra savcılıpa gideceksin mahkemey dava açacaksın. Sefa Sirmeni dava edeceksiniz. ama yapmıyorsunuzuz. Neden acaba.

Avatar
Şinasi @Zenci musa 2019-02-02 22:52:52

diktatör mahkemeleri adaietli karar vermediği için tazminat ödüyo biliyorsun ama söylemiyorun dansöz gibi kıvırıyorsun haram yiyici Allahsız akpli

Misafir Avatar
Çoktatör 2019-02-03 11:03:34 @Şinasi

Sen kim oluyon lan sümüklü Şinasi? Gelirsem oraya haritaya dönersin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Musa Çağıran 2019-02-02 21:40:26

Zenci çocuğu musa, Kılıçdaroğlu ile ilgili fena bir küçüklük anısı mi va3 sende?

Avatar
insaf 2019-02-02 21:24:04

bu yorumları yazan arkadaşlar eğer gerçekten yüreği olan varsa biz her cumartesi o binanın önündeyiz buyrun bekleriz. yada gerçekten vicdanı olan varsa gelsin bizi dinlesin.

Avatar
Zenci musa 2019-02-02 17:53:30

Kilicdaroglundan yardim isteyin. Yok ya istemeyin. O da bu aralar sıkışık. Attigi iftiraların tazminatını ödüyor.

Misafir Avatar
Şinasi 2019-02-02 22:52:52 @Zenci musa

diktatör mahkemeleri adaietli karar vermediği için tazminat ödüyo biliyorsun ama söylemiyorun dansöz gibi kıvırıyorsun haram yiyici Allahsız akpli

Beğenmedim! (2)
Avatar
esnaf 2019-02-02 17:37:06

Tapu almadan bir yere para verirsen her şeyi göze aldın demektir.

Misafir Avatar
Suistimal 2019-02-03 11:06:41 @esnaf

Sefa sizin babanızdı, 13.5 yıl belediye reisliği yapmış yediemindi,Milletinvekiliydi....Güvenilir şahıstı....Belediyeden önce de Müteahhitti.....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ufuk Soydere 2019-02-02 16:41:28

İbram çalmadı, İbram'ın yavrusu İsmayıl'dan alın daireleri. Sefa hırsızmış ya, İsmayıl bir kooperatif kurarsa koşun, koşun ona koşun. Ne zaman cebe dokundu, o zaman ses çıkartan tiplerle dolu bir ülke.

Avatar
Ak Titanik 2019-02-02 16:39:29

Ay şimdi çok üzülecem az bekleyin hele! üzülecem, üzülecem valla az bekleyin.

Avatar
Musa Sert 2019-02-02 16:38:30

Gazete gazete gezip eylem yapan bu Zekazedeler acaba dava açmayı da düşünmüşler midir? Yoksa tetikçi vasfı ile mi sürekli gazetelerde yer almaktadırlar? Sefa Sirmen'in hırsız olduğunu iddia edenler, daireleri alırken Sefa Bey, Sefa Bey diye peşinde koşmuşlar mıdır? İmzaladıkları sözleşmede kendilerini koruyan bir sürü madde ile hak sahibi olanlar, dava açmışlar mıdır? Yoksa görüntü mü tüm bunlar bir seçim öncesi? Sonuç; umurumda bile değilsiniz.

Avatar
Leyla Çulha 2019-02-02 16:34:57

Sefa Sirmen'i zerre kadar desteklememekle birlikte haberin ve protestoların zamanlamasının manidar olduğunu söylemek isterim. Şimdiye kadar sesi çıkmayanlar bugün boy boy gazetelerde. Ayrıca; zerre kadar üzülmüyorum. Sefa Sirmen'in dünya kadar malı var, batsa bile kalanların üzerine haciz şerhi koydurur davanı açarsın. Gazete mi çözecek sorunu?

Misafir Avatar
Nanedar 2019-02-03 11:10:25 @Leyla Çulha

....manidarmış, peeh...Bunlar sanki 10 yıldır bu dertten muzdarip.Son 1 yıldır zaman zaman medyada seslerini duyuruyorlar,çok mu ağır geldi?..Manidar tarafı seçim mi?....Sefa bir yere aday oldu da bir sen mi duydun?....DAM ÜSTÜNDE SAKSAĞAN VUR BELİNE KAZMAYI.

Beğenmedim! (0)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328