banner920
banner887
29 Mart 2019 Cuma 23:31
Seçime 1 gün kala erzak kolileri ortaya çıktı..!
banner919

En son 2014 yerel seçimleri öncesinde Sefa Sirmen’in güçlü olduğu mahallelerde TIR’larla erzak dağıtıldığı gözlenmişti. Koliler bu defa Gültepe ve Terzibayırı’nda ortaya çıktı. Kim tarafından dağıtıldığı bilinmeyen erzak kolileri CHP’liler tarafından görüntülendi. Fotoğrafta Gültepe Mahallesi’ndeki erzak kolilerini alan vatandaşlar görülüyor. Bu akşam ve yarın akşam erzak kolilerinin dağıtılmaya devam etmesi bekleniyor. Bilindiği üzere erzak kolileri iktidar partisi AKP’nin bir seçim çalışma yöntemi. Kentimizde ve ilimizde seçime birkaç gün kala erzak kolileri ortaya çıkıyor. Erzak dağıtılan vatandaşların tercihi AKP’den yana oluyor.

Son Güncelleme: 30.03.2019 14:56
Anahtar Kelimeler:
İzmitKocaeliSefa Sirmen
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nevzat 2019-03-31 06:21:11

Partı için dagıtılan bır yardım değil dır ihtıyaç sahıplerıne bır vakıf aracılığla dagıtılan bır yardımlaşmadır.gunah almayın..içinde olmasak yedıreceksınız.yazık etmeyın ..

Avatar
Hanife 2019-03-30 22:33:10

Sadece seçim öncesi böyle haberlerin peşine düştüğünüz ne kadar belli oysaki sürekli takip etseniz semerkand ın her ay düzenli bu yardımları ihtiyaç sahiplerine ulaştırdığınıda görüsüsünüz her şeyi işinize geldiği gibi yorumluyorsunuz ne kadar zavallısınız

Avatar
Ersoy 2019-03-30 20:56:28

:))))))))

Avatar
Asim 2019-03-30 20:08:38

Sibel Gönül AKP erzakla oy peşinde

Avatar
Memet 2019-03-30 19:52:58

Arkadaşlar ben atmış yaşındayım 1 paket sanayağı için 4 saat 1 paket sigara için 3 saat doktor için sabahın 4 de saraya girmek daha sayamadıgım bir çok sey sorarım size bu ülke hep böyleydide niçin başkaları yapmadı kimisi bankaları hortumladı,kimisi imf,ye yalvardı kimisi debrem için gelen yardımları memurlarına maaş verdi nankör olmayın elinizdekinin kıymetini bilin dedim.

Avatar
Adın batsın 2019-03-30 19:33:06

Siz nasıl bir pravokatörsünüz bu güne kadar ilk defamı koli dağıtılıyor.chp yada akp .dağıtmak isteyen dağıtabilir.bir koli erzaklamı değişecek insanların fikri..buradaki amacınız nedir sorabilirmiyim

Avatar
Milli And @En büyük Türkiye 2019-03-30 19:19:48

Muhalefet devleti mi satmış?Bakın sizin bir merkezden kara propoganda yaptığınızı biliyorum da sizin başınızdaki ve sizin beyninizin iyice sabunlaşması şu yaptığınız trollüğü bile mahvediyor.Ebleh herif devleti satanı sende çok iyi biliyorsun ama cebine giren üç kuruşa bütün değerlerini satıyorsun,insan ol ilk önce partin önemli değil insan ol.Zerre insan ırkına ait bir özelliğin olsun.

Avatar
Ali Ağırtaş 2019-03-30 18:27:25

Parti işi değil arkadaşlar bu erzak dağıtımı semerkant vakıfları aracılığı ile her ay düzenli dağıtılır bu erdallar ihtiyaç sahiplerine yanlış anlama olmasın ..

Avatar
En büyük Türkiye 2019-03-30 15:24:49

AKP yapcana inanmıyorum AKP iktidarı 20 sene olacak muhalefet bazı şeyleri kabullenmeli artık her seçimde aynı oyun BAŞARAMICAKSINIZ! MUHALEFET GİBİ DEVLETİ SATMIYO ERZAK VERSİN HELAL OLSUN :)

Misafir Avatar
Milli And 2019-03-30 19:19:48 @En büyük Türkiye

Muhalefet devleti mi satmış?Bakın sizin bir merkezden kara propoganda yaptığınızı biliyorum da sizin başınızdaki ve sizin beyninizin iyice sabunlaşması şu yaptığınız trollüğü bile mahvediyor.Ebleh herif devleti satanı sende çok iyi biliyorsun ama cebine giren üç kuruşa bütün değerlerini satıyorsun,insan ol ilk önce partin önemli değil insan ol.Zerre insan ırkına ait bir özelliğin olsun.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ozgur 2019-03-30 13:11:44

Benm oyumla bunlarin oyu bir olmamali

Avatar
Körfezli41 2019-03-30 12:53:14

Kimin olduğu belli değil

Avatar
Çoşkun @Kocaelim 2019-03-30 11:49:28

yalan haber, yandaş dezenformasyon haber olmadığı için işine gelmedi di mi aktrol

Avatar
mehmet 2019-03-30 11:15:54

:) biz zamanında son cumartesi günü dağıtılan çeyrek altınları gördük kardeşim. nedense cumartesi dağıtılıyordu çünkü eskiden cumartesi günü kuyumcular kapalıydı. pazartesi kuyumcuya giden şaşırıyordu çünkü altınlar sahte çıkıyordu :) bunlar en azından yiyecek dağıtıyor , insanları keriz yerine koymuyorlar. HELAL OLSUN...

Avatar
GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-03-30 09:46:30

Yiyin Aksırıncaya kadar ,tıksırıncaya kadar çünkü o koli hepimizin emeği
Sakın kendinizi borçlu hissetmeyin. bir ders verin şaşırtın ,artık kolilerde
fayda etmediğini sahtekarlar anlasınlar.

Avatar
Kemal 2019-03-30 09:17:44

Boş kafayla boş yorumlar yapmayın bu erzaklar dernek kuruluş tarafından neredeyse her ay başka mahallelere dağıtılıyor insanların aklı var kafasına koyduysa istediğine verir

Avatar
Kabul etmiyorum 2019-03-30 08:39:07

Benim vergilerimle oy toplamak için yapılan bu tür hareketleri kesinlikle kabul etmiyor ve hakkımı helal etmiyorum...

Avatar
Semih 2019-03-30 06:15:15

Bilip bilmeden yorum yapmayın! O koliler siyasi bir partiye ait değil! Kandil dolayısıyla durumu olmayanlara bir vakıf tarafından dağıtılıyor! Hemen su-i zan yapmayın! Arkadaş ülkede doğal afet olsa siyasi partiler biribirinden bilecek hale geldi. Bir gidin ötede bayılın ya!!! Admin sen de bir daha her gördüğün habere atlama! Şerefli habercilik yapın!

Avatar
Kocaelim 2019-03-30 04:02:26

Bir gazete deşiğin biraz tarafsız olur bu nedir okuyorum gün CHP propagandası yapıyorsun bu ne lan böyle ayıp biraz tarafsız olun ayıp yaptığınız gördünü yaz tabi ama her şeyi yaz CHP ip gördüklerini söylediklerini yaz

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-30 11:49:28 @Kocaelim

yalan haber, yandaş dezenformasyon haber olmadığı için işine gelmedi di mi aktrol

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hakan 2019-03-30 02:56:26

Herkes hâk ettiği şekilde yönetilir

Avatar
Rezil CHP 2019-03-30 01:52:06

Fatma kaplan hürriyetin 100 TL lik market fişi dağıttınıda yazsanıza
Yalanmı market fişi dağıtmıyormu Fatma hanımcık

Avatar
Şevki Uyandırır 2019-03-30 01:07:14

Muhalif yorumları beğenmeyen arkadaş sen serbestsin oyunu ve evladının geleceğini kim fazla erzak verirse ona satabilirsin bence mahzuru yok.

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-30 00:21:12

Normal bekliyordum zaten böyle bir haber.Hazineden 10 milyar nasıl kuş olup uçtu ee bir yerlerden çıkacaktı kokusu.Peki bu erzağı dağıtandamı suç,bunu alanlardamı?Akpnin sistematik olarak,bilinçli bir şekilde toplumu getirdiği düzenin adı bu muhtaç etme,kendine muhtaç yaşatma.Gelir ve eğitim seviyesi düşük insanların geleceğini kendine ipotekleme,aç bırakıp erzak kutularına mahkum etme kimin parası ile sırtına vergi yükü bindirilen dürüst,namuslu vatandaşların ödediği vergi ile aslında hepimizin emeğini,bu iki kutuya muhtaç,oy için kendi çoçuğunun geleceğini satanlara peşkeş çekiyor akp 16 senedir en iyi yaptığı iş peşkeş çekmedir.Peki o kutuları alanlar namusunu ve haysiyetini o kutudaki herşeye satanlara ne demeli?Bu ülke ile ilgili umutlarım tükenmek üzere maalesef böyle insanlar artıyor da ondan..

Avatar
Şevki Uyandırır. 2019-03-29 23:42:16

Aptal olmayın Erzak dağıttılar diye onlara hiç bir borcunuz yok zaten o erzağı size sizden yürüttükleri paralarla alıyorlar siz yine gidip bildiiğiniz yere oyunuzu verin Çoluk çocuğunuzun geleceğini Nohut'a Makarna'ya rehin vermeyin satmayın.

Avatar
Mücahid 2019-03-29 23:39:50

Paranın her kapıyı açtığını düşünen insanlar para için her şeyi yapabilecek insanlardır.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328