banner920
banner887
14 Haziran 2019 Cuma 19:28
Saffet Sancaklı  Kocaelispor’u  icraya verip  575 bin lira aldı!
banner919

Kocaelispor’un bugün gerçekleştirilen genel kurulunda açıklanan faaliyet raporunda şaşırtan bilgiler yer aldı. Faaliyet raporunda yer alan giderlere göre Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Kocaeli Milletvekili Saffet Sancaklı icraya verdiği yeşil siyahlı temsilcimizden 574 bin 255 lira aldı. Sancaklı’ya bu ay 276 bin 788 lira daha ödeme yapılacağı öğrenildi. Kongreye MHP’yi temsilen hiçbir isim katılmazken, yeşil siyahlı takımımızı icraya vererek binlerce lira kazanan, avukat masrafları ile birlikte Kocaelispor’a büyük yük olan Saffet Sancaklı tepki topladı.

Son Güncelleme: 15.06.2019 08:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bora Zan 2019-06-15 10:43:15

Bu para Saffetin kendi alacağı değildir,Sefa Fener başkanı Aziz Yıldırımdan Saffeti aracı kullanarak 1.5 m. dolar borç almıştır ve alınan borç tekrar Saffet aracılığıyla Aziz Yıldırıma ödenmektedir.Konunun özeti budur...Fazla traşa lüzüm yok, bilip bilmeden konuşmayın, İŞKEMBEDEN sallamayın.Sefa neden borç para alma gereği duydu,neden borcu kendi ödemedi kulübe ödetiyor ASIL SORU BU? Çünkü deniz bitmişti,kaynak tükenmişti o zaman.Sefa da fazla dayanamadı ANKARAYA kaçtı,kulübü zorla Hikmet Erenkayaya devretti....Acı gerçek budur.

Avatar
bülent yıldız 2019-06-15 09:10:41

herbir kuruş haram zıkkım olsun ...

Avatar
Sadi 2019-06-14 23:17:04

Ben 72 yılından buyana MHP liyim bundanda gurur duyarım hiç birzaman vazgeçmedim lakin nezaman bu şahsı aday gösterdiler milletveli oyumu partimindışında kullandım sanki Kocaelinde başka adammı yoktu. Şimdiye kadar Kocaeline İzmite ne artısı olmuş birileri sıralıyı versin

Avatar
DDy 2019-06-14 21:41:02

Izmitli değildir.Kocaelili de olduğu şüpheli.. küçük adam bunlar.

Avatar
Ersoy 2019-06-14 21:14:54

Hayrını görsün.

Avatar
Ozgur 2019-06-14 20:07:37

Yanlış anlamayın kendisi hem milliyetci hem izmitli hemide milletvekili sevsinler seni

banner846

banner820

banner354

banner482

banner926

banner599

banner921

banner328