banner984
banner980
banner1003
04 Kasım 2019 Pazartesi 12:24
Ruhsatsız alkollü eğlence... Hayal Kahvesi'ni  kimler kolluyor?
Symbol AVM’de 2017 yılında açılışı yapılan Hayal Kahvesi Kocaeli, o günden bu yana alkol ruhsatı olmadan faaliyet göstermeye devam ediyor. Yatırım ruhsatı belgesiyle birlikte İl Tarım Müdürlüğü, Hayal Kahvesi’ne TAPDK belgesi vermişti. Hastane yakınında olmasından dolayı Turizm Bakanlığı’ndan Hayal Kahvesi’nin başvurusuna ruhsat onayı çıkmadı.

TARIM İL MÜDÜRLÜĞÜ BELGESİ DE İPTAL

Turizm Bakanlığı’nın ruhsat vermemesi sonrası Kocaeli İl Tarım Müdürlüğü de Hayal Kahvesi’ne verdiği belgeyi iptal etti. Ancak Hayal Kahvesi’nde alkol satılmaya ve konser organizasyonlarına devam edildi. Bu süreçte Hayal Kahvesi’nin ruhsatsız bir şekilde alkollü eğlence düzenlemesinin önüne kimse geçmedi.

BELEDİYENİN VERDİĞİ SÜRE DE DOLDU

Ardından yaşanan süreçte Başiskele Belediyesi Hayal Kahvesi’ne 1 Kasım tarihine kadar ruhsat süresi tanıdı. Hayal Kahvesi, tüm çabalarına rağmen bakanlıktan ruhsatı alamadı. İşletmeye verilen süre doldu fakat herhangi bir işlem yapılmadı. Şu anda Hayal Kahvesi’nde alkol satışı ve konserler yapılıyor. Denetlemelerde alkollerin işletme tarafından saklandığı da edinilen bilgiler arasında.

KİM VEYA KİMLER KOLLUYOR?

Öte yandan Başiskele Kaymakamlığı’nın Hayal Kahvesi’nin kapatılması için iki kez yazı yazdığı buna kapatılma işlemi için kimsenin adım atmadığı edinilen bilgiler arasında. Sıradan esnaf ruhsatsız çalıştırılmazken Kavanlar’a ait bu işletmenin iki yıldır alkol ruhsatı olmadan faaliyetine devam etmesi kafalarda soru işaretleri uyandırıyor. Hayal Kahvesi Kocaeli’yi kimlerin kolladığı, kimlerin işletmeye yol verdiği herkes tarafından merak ediliyor.

Son Güncelleme: 04.11.2019 16:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sosyal gezici 2019-11-06 09:49:23

Yani varya şu İzmit'in adam gibi büyümesine izin vermeyin olur mu aman yani. ne adam gibi magaza gelir nede adam gibi mekan açılır açılsada böyle taşlanır yada açılması engellenir vs. Hayal açılalı kaç sene olmuş şimdi mi ruhsatsız haber oldu anlamadım? ya hayal açıldı da adam gibi millet sanaçtı dinliyor. yani İstanbul'a mı gidelim konser dinlemeye. Neden ruhsat verilmiyor neden insanların sosyal anlamda eğlenebileceği mekanlar çoğalmıyor.

Avatar
Mehmer 2019-11-06 02:38:31

Buntür kaliteli yerlerin açılması alkollu yerlerin denetlenmesini kolaylastırır. Güvenliği kendileri aldıgından zaten mekan sahibi mekanındaki kişilerin rahatca eğlenmesini sağlar. alkolü ne kadar yasaklarsak yasaklayalım insanların iradelerini engellemeliyiz. İçmeyen adam gidemez diye birsey yok. Herkes sevdiği sanatcıyı izleme hakkı varken bu imkanlardan insanları mahrum bırakmak haksızlık. Kentimizin gelişmişliği tanınmış yerlerin fazlalığıyla her kesimin ilgisi cekerek buyur. Turizmi arap olarak gorursek avrupalı ve asyalı kentimize gelen turistlere haksızlık yapmış oluruz. Ruhsatların verilmesi dileğimle.

Avatar
ersin 2019-11-05 10:03:35

jolly joker i sadece ruhsatının gecikmesi sebebi ile üstelik sahnedeki sanatçıyı indirip kapısına kilit vuran,onca misafiri ve sanatçıyı mağdur eden, zihniyet hayal kahvesine nasıl müsade etmiş acaba bunca yıldır.

Avatar
Başkan 2019-11-04 22:05:25

Hayali ruhsat vardır. Altını eşeleyin bakalım hangi Akp li hangi MHP li ler çıkacak..bürün İzmit biliyor kimlerin göz yumduğunu..ayaz ve ünlü geceler..bi de Büyükşehir li sanatçı vardı t MENGÜÇÇÇÇÇ

Avatar
Helal olsun size 2019-11-04 21:15:14

Kocaeli nin en cok okunan gazetesi yine yaptı yapacağını..tebrik ediyorum sizi ve ekibinizi

Avatar
Eşme 2019-11-04 19:42:36

Bizim semt i de KaraladıAçıklama yapmak istıyorum bi eşme li olarakKimse seven bu şahsı eşme de.Lütfen hepsini aynı kefeye koymayalım.

Avatar
bir söz var 2019-11-04 17:15:35

Babadan atadan kalma bir söz var sen sen ol ekmeğini yediğin yere ihanet etme ve dağdan gelip bağdakini kovmaya kalkma.anladın sen ...

Avatar
Basınn 2019-11-04 17:05:03

Yerel basın uyuyorSizden başka sadece astakoz haber de varEnterasanGaTeci diye geçinenler avanta söz konusu oldu mmürekkep bitiyor ha ha ha

Avatar
İzmitli 2019-11-04 16:56:08

Aydın Ünlü'nün kocaeliyi haraca bağladığını herkes biliyor. Adama ağzını açan yok. Sen ne yapıyorsun diyen yok. Bu Kocaeli büyükşehir belediye başkanı bunu görmüyor ve duymuyor mu? Eğer duyuyor ve görüyorsa neden engel olmuyor karşına dikilmiyor? Ha sen yapmışsın ha sesini çıkarmayıp göz yummuşsun hiçbir farkı yok maalesef

Avatar
Meclis ve baskan 2019-11-04 16:37:21

Çok armaya gerek yokAkp li belediye başkanları ve Meclis üyelerini araştırın cevabı bulursunuz

Avatar
Para para para 2019-11-04 16:18:18

Paranın gücü olsa gerekŞaşırıyorum İnsanlar sigara yüzünden dünya ceza öderkenBunkara kim geç yumuyor anlamıyorumSiyaset mi il tarım mı emniyet mi Rüşvet mi avanta mı çokta mı ???????Pis kokular var işin içinde

Avatar
Seda 2019-11-04 16:14:30

Bir sefer gittim gittiğime pişman oldumTam içmeye başladıkBaskın var dedilerMasalardan içkileri kaldırdılarSatarken masayı içki li satıyorlar Orada da tartıştık bi daha da asla gitmemMadem veremiyorsun neden satıyorsun

Avatar
Burak 2019-11-04 16:11:45

Adalet ve KALKINMAMilliyetçi. HAREKETKalkınma ve hareket ittifak ı sonucudur

Avatar
Acaba 2019-11-04 16:07:34

Çok merak ediyorum bu işin altından hangı ak parti Li hangi MHP liler çakacak acaba Çok güzel bir konuya değinmişsinizTramvay geçerken yıkılan ve ruhsat sözü verilen 2 firma aylardır uğraşıyor her türlü koşulu yerine getirmişken ruhsat alamıyorlar

Avatar
Mete 2019-11-04 16:00:11

Bende gittim bir kac sefer ruhsatı var dıye biliyordum kim kolluyor ise gerekli işlemin yapılması lazım sanatçı nasıl çıkıyor ruhsat yok ise bilet satışımda bile içki dahil veriyorlar

Avatar
Bora 2019-11-04 15:57:53

Konser günleri gelin hastane ye de görün duyun rezaleti hastalar can çekişiyorBangır bangır müzik sesleri sankiHayal hastanesiHastane yönetimi de şikayetçi

Avatar
Ünlü mü ünsüz mü 2019-11-04 15:10:54

Kim verdi bu adama yetkiyiHala duruyor İstediğiİle ittifak yapıyor işine geldiğinde

Avatar
İzmit li 2019-11-04 15:08:32

Çıksın bakalım şimdiÜnlü şahsiyetTarife belli Bütün ruhsat olaylarında var silah tan tut iş yeri açmaya kadar 15 bin başlangıç Villa son

Avatar
Rıza @izmitli 2019-11-04 14:46:38

Kim olacak tabi ki ünlü reis

Avatar
Mert 2019-11-04 14:45:26

Bu iş belli kardeşim aydın ünlü güzel indirmiş Villa da güle güle otursunMHP Kahvesi :))

Avatar
izmitli41 @basit 2019-11-04 13:28:22

ne güzel özetledin hay ağzına sağlık. bu zamana dek verilen avantalar kurumların kasasına en azından bağış adı altında girseydi şimdiye aaaah ah :))

Avatar
basit @izmitli 2019-11-04 13:13:55

kim koruyacak tabiki silah ruhsatını tarifeye bağlayan kızı hayal kahvesinden çıkmayan içip içip olay çıkaran malum şahıslardan avanta villa alan falan filan...

Misafir Avatar
izmitli41 2019-11-04 13:28:22 @basit

ne güzel özetledin hay ağzına sağlık. bu zamana dek verilen avantalar kurumların kasasına en azından bağış adı altında girseydi şimdiye aaaah ah :))

Beğenmedim! (0)
Avatar
izmitli 2019-11-04 12:52:39

babam can çekişirken yanıbaşımızda hastehanade bırakın ölülere hastalara dahi saggıları yok . vur patlasın çal oynasın.hey gidi "avanta"" nelere kadirsin..

Misafir Avatar
Rıza 2019-11-04 14:46:38 @izmitli

Kim olacak tabi ki ünlü reis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
basit 2019-11-04 13:13:55 @izmitli

kim koruyacak tabiki silah ruhsatını tarifeye bağlayan kızı hayal kahvesinden çıkmayan içip içip olay çıkaran malum şahıslardan avanta villa alan falan filan...

Beğenmedim! (0)

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482