banner960
banner981
25 Ağustos 2019 Pazar 16:37
Polis engelledi, İzmit'te kadınlar haykırdı: Öldürülüyoruz ama yürüyemiyoruz!
banner944
Kadın Meclisleri, “Lütfen ölme anne” diyen kızının çığlığı karşısında kanlar içinde “Ölmek istemiyorum” diye haykıran Emine Bulut ile tekrar gündeme gelen kadın cinayetlerine karşı İzmit Belediye İş Hanı önünde bir araya geldi. Oldukça kalabalık olan grup, burada bir basın açıklaması gerçekleştirdikten sonra İnsan Hakları Parkı’na yürümek istedi ancak polis engeliyle karşılaştı. CHP’li Avukat Nazım Gençtürk ve eşi, duruma müdahale ederek, polisle konuştu, yürüyüşe izin verilmesi gerektiğini belirtti, grubun parka ulaştığında dağılacağını söyledi ancak polisin tepkisi değişmedi. Bunun üzerine kadınlar oturma eylemi yaparak, “Öldürülüyoruz ama yürüyemiyoruz”, “Yasayı uygula, kadını yaşat”, “Asla yalnız yürümeyeceksin”, “Anne lütfen ölme” sloganları attı.















Son Güncelleme: 26.08.2019 08:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Amele 2019-08-27 14:09:35

Meclis getirsin ,idamı onaylayayım diyor Cumhurbaşkanı.AKP ''nın önerge vermesi gerekki,Cumhurbaşkanı idamı onaylasın.

Avatar
Amele 2019-08-27 14:04:38

Meclise getirin,idamı onaylayayım diyor;Cumhurbaşkanı.peki hangi parti meclise sunacak idamı?

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-08-26 10:29:09

Polis engellemez emri uygular,Valilikten çıkıyor o engellemeler,Hüseyin Aksoy seni kınıyorum,darılma ama günahım kadar hazetmiyorum ne senden ne görev anlayışından,görev anlayışında ciddi zaafiyet olduğuna inanıyorum!

Avatar
İzmitli @huko 2019-08-26 08:46:12

Bu zihniyet işte. Kendini belli ediyor.Araştırılıp izlenilmeli. Gereği yapılmalı.

Avatar
Al iste 2019-08-25 23:01:07

Huko kimlikli şahıs senin gibiler yüzünden işleniyor bu cinayetler nasıl bir hastalıklı zihniyettir bu bekaretini al8nca nafaka ver dulsa verme qfedersin hayat kadını mı senin eşin nafakayı sevişme karşılığı mı veriyordu yuh

Avatar
izmitli 2019-08-25 22:28:48

Neyin peşindesiniz la siz, ne olduysa onu haberleşirmiş kadın. Fotograftan da görülüyor belli ki yürüyüş yapılsın diye ugrasmislar taktir edeceginize asıl siz siyaset peşindesiniz. Kimin ne emeği varsa helal olsun

Avatar
Cumhuriyet 2019-08-25 22:22:47

Bu arada KocaeliBarış yazdığım yorumları yayınla yada tatlı su muhalifliği yapıp sözüm ona demokratım diye caka satma.Bu habere kaçıncı kez yorum yapıyorum bakalım hangisini koyacaksın

Avatar
Cumhuriyet 2019-08-25 22:21:05

İlk önce şu İzmitli41 ile trkn denen cahil trollere sözüm olacak.Siz evli iseniz yada kız arkadaşlarınız var bu tutumu sergilemeniz normal çünkü siz onlara cariyeniz yada malınız gözüyle bakıyorsunuz sanırım birde şu basmakalıp muhafazakar sözleriniz yok mu ne tiplemeler olduğunuz çabucak belli oluyor.Kendi çıkarları için saniyede khk çıkaranlar söz konusu kadınlar oldu mu ipe un seriyorlar neden çünkü zihniyet vehhabi ihvancı zihniyet kokuşmuş arap kafası peki bu insanlar kime sorumluluların cezalandırılması için önlem alınması için talepte bulunacaklar uzaylılaramı?Küçük beyninizle tutturmuşsunuz siyaset de siyaset ne siyaseti çıkarlarınız ve pis düşünce dünyalarınız sekteye uğrayacak ve hak aramaya bile siyaset diyorsunuz.Utanma ve arlanmanız da yok yürüyüşe neden izin verilmiyor işte bu kafa bu zehirli zihniyet kadınları toplum da bir birey değil bir mal olarak görüyor mal olarak kalmak isteyene sözüm yok ama kadın olmak isteyende hakkını arayacak bu kadar basit.

Avatar
nurullah @Tfkn 2019-08-25 21:27:20

hükümet gündemi bunla meşgul etti şimdi arka planda kimbilir ne tavizler veriliyor

Avatar
İzmitli41_ 2019-08-25 20:41:56

Bu tür olayları kendine reklam malzemesi yapma arkadaş, siyasi kariyer için samimiyetsizliği meslek edindiniz.

Avatar
Tfkn 2019-08-25 19:47:11

Boş işler. Yarın hepsi unutur. Bunda bile siyaset yapıyorlar. Amacınız başka.

Misafir Avatar
nurullah 2019-08-25 21:27:20 @Tfkn

hükümet gündemi bunla meşgul etti şimdi arka planda kimbilir ne tavizler veriliyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Arkadaş @huko 2019-08-25 17:26:55

Sen nasıl bir kafasın ya nafakalar mı neden oluyor cinayetlere yok ya yok senin gibiler ıslah da olmaz adam da

Avatar
huko 2019-08-25 16:46:54

süresiz nafaka kaldırılsın dul kadınla evlenip ayrılınca nafaka verilmemeli çok büyük haksızlık hadi bakiredir kadın evlenirsin ayrıldığında ödersin ortada bekaretini almışsın ama dul 2.eşi olan bir koca neden nafaka versin acil kalksın nafaka

Misafir Avatar
İzmitli 2019-08-26 08:46:12 @huko

Bu zihniyet işte. Kendini belli ediyor.Araştırılıp izlenilmeli. Gereği yapılmalı.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Arkadaş 2019-08-25 17:26:55 @huko

Sen nasıl bir kafasın ya nafakalar mı neden oluyor cinayetlere yok ya yok senin gibiler ıslah da olmaz adam da

Beğenmedim! (5)

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921