banner1019
banner980
03 Ekim 2019 Perşembe 11:51
Partizanlık ve bir kıyak daha…  Düğün salonu  işletmecisi  AKP’li gence  çift maaş!

31 Mart yerel seçimleri sonrasında belediyelerde ve belediye şirketlerinde pek çok makam siyasilerin hizmetine sunuldu. Kandıra eski belediye başkanı Ünal Köken, Kartepe eski belediye başkanı Şükrü Karabalık İSU’da kendilerine makam buldu. Derince eski ilçe başkanı, belediye başkan aday adayı İdris Alp İZAYDAŞ’a kapak attı. 2014 yılında Derince Belediye Başkan Aday Adayı olan Cumhur Seferoğlu Çenesuyu’na genel müdür yapıldı. Son skandal ise yine Derince’de ortaya çıktı. Siyasilere sadece makam dağıtmayan, Cumhur Seferoğlu’nda olduğu gibi çift maaş almalarını da sağlayan AKP’li belediye başkanı Zeki Aygün, benzer bir uygulamayı AKP’nin mevcut gençlik kolları başkanı Tanju Yılmaz için de yaptı.

ÇALIŞANI OLDUĞU ŞİRKETE YÖNETİM KURULU ÜYESİ OLDU

1989 doğumlu olan eski düğün salonu işletmecisi Tanju Yılmaz yerel seçimlerden sadece 2 hafta sonra Derince Belediyesi şirketi olan Yelken A.Ş.’ye genel müdür olarak atandı. Yılmaz’a yapılan kıyak bununla sınırlı kalmadı. Genel müdürlük maaşına ek kazanç alması sağlanan Tanju Yılmaz çalışanı olduğu şirkete yönetim kurulu üyesi olarak atandı.

Son Güncelleme: 03.10.2019 13:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pilli. RIZE 2019-10-05 15:27:40

bu dunyada dvlt hakki kulhakki yiyen...! ahirette ateş yer...!

Avatar
Kenan 2019-10-04 12:28:42

Adamlara bak teşkilatı için çalışan herşey hakeder diyor bir iki kişide destekçisi yarın Allah’ın huzuruna çıktığınızda da görürüz inşaAllah sizleri

Avatar
yelkenspor 2019-10-04 10:48:10

oh oh oh ne güzel dünya yala yut palamuttt nefisss siz bitirceniz reisi aç gözlüler gözünüz doysun

Avatar
kenan yeşiltaş 2019-10-04 10:45:53

tanju kardeşim işine bak sen her zaman taktir ettim kardeşimi teşkilatı için çalışan bir gün hakeder herşeyi

Avatar
Derinceli 2019-10-04 10:35:49

Bu çocuk seçimde CHP yi sandığa gömdü ya gençlik kollarıyla. Ondan bu acınız.

Avatar
dericeli 2019-10-04 09:42:04

Bu isimlerin içerisinde benim dikkatimi çeken özkan Demetgül bu adam Haydarın döneminde işçilikten sahtakarlıkla memur yapıldı ve emen peşine müdür yapıldı zaten belediyenin anasını ağlattı yüksek maaş ala ala şimdide yelkene üye yapılmış tabiki çınarlı gurubu bundan vaz geçemezler Allah fitil fitil burnundan getirsin.

Avatar
Teşkilatçı 2019-10-04 08:26:18

Kim devletin malını içinde Allah korkusu olan birisine teslim etse bu malum kesim böyle saldırır. Tebrikler zeki aygün. Çok doğru seçim.

Avatar
bam bam bam @Esnaf 2019-10-04 08:16:26

al işte tam bir ak koyun

Avatar
Esnaf 2019-10-03 21:55:32

Burada atıp tutanların hepsinden daha donanımlı daha da adamdır.

Misafir Avatar
bam bam bam 2019-10-04 08:16:26 @Esnaf

al işte tam bir ak koyun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kenan 2019-10-03 20:19:29

İşte AKP nin adalet anlayışı sanki ondan başka insan yok

Avatar
Derince li 2019-10-03 17:12:32

Bu görünen maaşı birde görünmeyen maaşı var zaten belediye çalışanını nasıl bir şirkette genel müdür olarak görevlendirilir ablamadım

Avatar
derince 2019-10-03 14:31:35

Derince bitik köyden beter. İşsizlik diz boyu. Ama bunlar yemenin peşinde. Rabbim hakkımızı bırakma.

Avatar
dünya ahiret 2019-10-03 14:19:05

bu dünyada yiyin yiyin....

Avatar