banner1046
banner1038
31 Mayıs 2020 Pazar 12:01
Parkı dağıtan muhtardan feci dayak!
Kocaeli’de korkunç bir olay yaşandı. Mahmutpaşa Mahalle Muhtarı Niyazi Mutlu, önce çocukların parkını dağıttı, sonra da o anları kayda alan komşusu Kurtuluş Değirmenci’yi feci şekilde darp etti. O anlar darp edilen şahıs tarafından anbean çekildi.

Kocaeli’nin Başiskele ilçesinde evinin yanındaki boş araziye çocuklar için park yapan vatandaş, mahalle muhtarı tarafından darp edildi. Mahalle muhtarının parkı yıkmaya çalışıp vatandaşı darp etme anı kameralara yansıdı. Olay, dün akşam Başiskele ilçesi Mahmut Paşa Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, mahallede yaşayan Kurtuluş Değirmenci isimli vatandaş, evinin sokağında bulunan boş araziye çocuklar için park yaptı. Değirmenci ahşap oyun grupları inşa ederek, yaptığı parkın etrafında bulunan diken ve otların temizlenmesi için mahalle muhtarı N.M.’den talepte bulundu. Muhtar Mutlu, arsayı temizletemeyeceğini söyleyince Değirmenci, ücretini kendisi vererek otları ve dikenleri temizletti. Daha sonra mahalle muhtarı Muhtar Mutlu, arsaya gelerek, Değirmenci’nin yaptığı oturakları yıkmaya çalıştı. Muhtar Niyazi Mutlu, cep telefonu ile kendisini görüntüleyen Değirmenci’ye yumruk attı. Araya giren vatandaşlar, Muhtar Mutlu'yu uzaklaştırırken, olay yerine gelen polis ekipleri inceleme başlattı. Hastaneye giderek darp raporu alan Değirmenci’nin çenesinde kırık olduğu tespit edildi. Değirmenci, Mahalle muhtarı Niyazi Mutlu'dan şikayetçi oldu.

"ÇOCUKLARIN MAĞDURİYETİNDEN DOLAYI..."
Kurtuluş Değirmenci, parkı çocukların mağdur olmaması için yaptığını söyleyerek, “Çocuklarımızın uzak bölgelerde olan parklara gittiğini görünce, çocuklarımız gözümüzün önünde olsun diye evimizin önünde bulunan bu boş arsaya bir park yapmaya karar verdim. Senelerdir burası boş halde. Çocuklarımızın o mağduriyetinden dolayı ben buraya kendi imkanlarımla küçük bir park yaptım. Çocuklar burada pandemi sürecinde mutlu bir şekilde eğleniyorlar. En azından gözümüzün önündeler. Mahallede yaşayan bütün vatandaşlar da bu parkı yaptığımız için bizi sever” dedi.

"BU İŞİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAĞIM"
Olay anını anlatan Değirmenci, “Cumartesi günü muhtardan buradaki dikenlerin kesilmesini istedim. Çünkü yılanlar olduğu için çocuklar korkuyor. Ben bu durumu kendisine ilettim ama umursamadı. Ben de kendi imkanımla ücretini vererek buradaki dikenleri, otları biçtirdim. Ondan sonra muhtar da bir hırsla, husumetle buraya geldi. Akıllı bir insan olsa gelip hanemin içerisinde bana saldırır mıydı? Ben darp edildikten sonra mahallelinin hepsi bu şahsın üzerine yürüdü. Buradan kaçarak gitmek zorunda kaldı. Buraya tehditlerle, bana küfürler savurarak gelip saldırdı. Daha sonra polis gelip incelemeleri yaptı. Karakola, hastaneye gidip darp raporumuzu aldık. Çenem kırılmış, onunla ilgili tedavi sürecimiz devam ediyor. Olay mahkemeye intikal etti. Biz bu işin peşini bırakmayacağız. Bizim niyetimiz belli” diye konuştu.


İŞTE O ANLAR VE PARKIN ESKİ GÖRÜNTÜSÜ




 

Son Güncelleme: 31.05.2020 20:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Semih 2020-06-01 22:46:15

Bu ülkede son zamanlarda eğitimsiz vasıfsız muhtarlar,bekçiler,polisler,zabıtalar,belediye memuru okadar üst seviyede ki.Peki kim bunlar,ne amaçla getirilmiş biliyormusunuz.Hepsine söz verilmiş seçimde yandaş çevre bunlar .Ülkenin durumu bu işte yazık.Başiskelede bu şekilde insan çok malesef...Bir tanede bizim mahallede var kişiliğine bir şey diyemem fakat iki iş birden yapıyorlar çoğunluğu böyle extra 2. Maaş alıyorlar bu işi yapmak isteyen vasıflı eğitimli okadar çok insan varken yandaş kişiler malesef görevde.Bence muhtar olmalı mı tabiki hayır belediyede boş okadar insan varki içlerinden birini mahallelere atama yaparsın daha iyi hizmet gelir bence..Çift işi olan muhtarlar bence muhtarlık görevinden alınmalı .Haksızlık bu..
Saygılar sunarım..

Avatar
Objektif Bakış 2020-06-01 12:18:36

Bence Başiskele köy olarak kalmalıydı. Deprem sonrası 5/6 tane belde birleştirilerek ilce statüsü kazandırıldı.Ancak burada yaşayan bir kesim halen daha magandalıktan taviz vermemek için direniyor. Örnek olarak kendini taşımakta zorlanan kişilerin silah taşıması ve huzuru bozması, araç kullanırken bütün yolları babasının malı gibi kullanmasını örnek verebilirim.

Avatar
aleyna 2020-06-01 03:46:56

Oldum olası bu şehrin insanlarından nefret ederim bu da kanıtlarından sadece biri

Avatar
Gebze li 2020-06-01 00:27:10

Vedat sen ne alaka yöre ayırt ediyorsun.bi karın agrin var belliki.burası Türkiye her köşesi ayrı bi güzel.yabancılar mülteciler bile sıgıyorsa bu memlekete senin ne haddini Karadenizlilere laf etmek.her yerde çürük elma çıkar önemli olan iyi olanları seçmek.ağzından çıkanı kulağın duysun

Avatar
Takip 2020-05-31 23:29:21

Rezillik diz boyu

Avatar
Davut 2020-05-31 21:34:36

Bu olayın böyle olacağı önceden belliydi Olay ne park meselesi nede diken meselesidir vatandaş mahallesinin muhtarının husumetli olduğu bitişik mahalle muhtarının sosyal medya hesabından kendi muhtarı hakkında olumsuz yazışmalar yapması sonucu mahallesinin muhtarı da bunlara sosyal medya üzerinden okuması sonucu Piskolojisi bozulmuş ve bu istenmeyen olay yaşanmıştır

Avatar
Hacı 2020-05-31 21:10:57

Bu muhtarla ilgili ceza davası bitinve bir dr tazminat davası aç kardeş aklı başına gelsin

Avatar
Vedat @Izmitli 2020-05-31 20:44:06

Rizeliyim

Avatar
Vedat @İzmit 2020-05-31 20:43:37

Rizeliyim

Avatar
İzmirli 2020-05-31 20:16:11

Adamın (muhtarin)tapulu arazisine ne hakla park yaptınız onu anlamış değilim

Avatar
İzmit 2020-05-31 19:59:43

Hele sen yaz bakalım nerelisin vedat efendi, çok bilgin ve medeni olduğun mesajından belli.

Misafir Avatar
Vedat 2020-05-31 20:43:37 @İzmit

Rizeliyim

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2020-05-31 18:45:00

Başiskelenin kaymakamından yıllardır hazetmem,görev anlayışını beğenmem,turkuaz sular dereden akmaya başlamadan önceden beri,bir de muhtarı eklerim sevmediklerim listeme,bulunduğu makamın ağılıklarını taşıyamayanlara sinir olurum!

Avatar
Amele 2020-05-31 17:29:36

Muhtar sen başiskeleye ,israil denmi geldin.ne bu şiddet bu celal.Aganin malı gidiyor,çobanın canı gidiyor.ölünce o parkı yanında mi götürecek.insanın gözünü toprak doyururmuş.

Avatar
İzmit 2020-05-31 17:25:14

Cahil yobaz herşeyi kendisine hak gören müsvedde ama seçenlerin de her önüne gelene oy vermemesi lazım Türkiye nin başına ne geliyorsa bu adam bizden diye düşünenlerden geliyor

Avatar
Rightfull 2020-05-31 15:34:37

Arif Aygün, kim bilir muhtarla ne ilişkin var ne çıkarın varda saldırıyorsun. Kim olursa olsun şiddet haklı sebepler ile meşrulaştırılamaz. Başiskele gibi yobaz çoğunluklu kitlede bile böyle bir vahşilik yazıklar olsun... özellikle böyle bir insansı mahluğu oy ile muhtarlığı layik görmek, seçim adaylarının iyi tanınması gerektiğinin ispatıdır.

Avatar
Murat 2020-05-31 15:16:43

Şerefiz herif gelsin dışarda aynısını bize yapsın bakalım onun kafasından kıvılcım çıkartmıyormuyum.

Avatar
Izmitli 2020-05-31 15:07:47

Vedat merak ettim nerelisin sen

Misafir Avatar
Vedat 2020-05-31 20:44:06 @Izmitli

Rizeliyim

Beğenmedim! (0)
Avatar
Musa 2020-05-31 14:35:35

Allah belasını versin dingonun ağırı mı bu şehir? Böyle insan müsveddelerinin toplumda işi yok kalkıp muhtar yapmışlar. Serseri seni! Sinirden elim ayağım titriyor artık biz bunları haketmiyoruz!

Avatar
CHP'Lİ 2020-05-31 13:46:00

Vay yavşak muhtar değil ne olursan ol bu kim niye .birde yok onu arasanıza falan diye yorum yapanlar var hitlerin adamları gibi hareket yap sonra gördüğümüze inanmayalım geç bunları faşist ve ...

Avatar
Vedat 2020-05-31 13:42:56

Bu karadenizlileri bu şehirden kovun hatta ülkeden kovun bunlar yobaz kendini bilmez tipler çok cahiller

Avatar
Arif Aygün. 2020-05-31 12:54:43

Barış gazetesi Yazarı.Bu haberin hiç hoş değil.Haberci iseniz önce haberin doğruluğunu araştırın.Böylesi bir olayın içeriğini bilmeden ve araştırmadan yayınlamanızı hiç beğenmedim.Haberin doğruluğunu kanıtlamadan yayına sokan yalancı medyalara benzediniz.Bırakın siz bu medyacılığı..!!!!

banner1048

banner354

banner1129

banner599

banner820