banner1046
banner1135
banner1117
28 Haziran 2020 Pazar 15:11
Pandemi hastanesinde bakın ne bitti!
Ülkemizde korona virüsün görülmesinin ardından pandemi hastanesi olarak faaliyet göstermeye başlayan SEKA Devlet Hastanesine tedavi olmaya giden hasta ve hasta yakınları ellerini dezenfekte etmek istediklerini ancak dezenfektan aparatında dezenfektan olmadığını gördüklerini söyledş. Pandemi hastanesi olan SEKA Devlet Hastanesi’ndeki koridor ve odalarda bulunan dezenfektan şişelerinin boş olduğu iddia edildi. Hijyen konusunda hastaneden oldukça şikayetçi olan hasta yakınları, hastane yemeklerinin de oldukça kötü durumda olduğunu ve personellerin bile dışardan yemek söylediğini belirtti.

Ancak gazetemize yapılan açıklamada, hastanenin koridorlarında tüm dezenfektan kutularının dolu olduğu, çekilip gazetemize ulaştırılan fotoğrafın servis odasında çekildiğini, hasta yakınının dezenfektanın bittiğini söylemesi durumunda odalara dezenfektanın konulduğunu belirterek, "Hasta ya da hasta yakını dezenfektanın bittiğini görevlilere söylemek yerine fotoğraf çekerek basına servis etmeyi tercih etmiş. İnsanlar burada COVİD-19'a karşı canla başla mücadele veriyor. Evlerine aylardır gitmiyor. Biraz daha hassas davranılmasını umuyoruz" dendi. 



Son Güncelleme: 29.06.2020 12:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cemil yapar @Ismail 2020-07-02 10:16:10

gitmezsen ölmezsin işte, özetle gitme

Avatar
Mehmet caglar 2020-06-30 13:19:16

Geçen 15 gün önce eşim ameliyat oldu...o hastanedeki. Hijyen temizlik hemşire arkadaşlar personellere tekrar teşekkürler ..ben başka hastanede mıydım .diyorum. Yorumları görünce. Özel hst.bu imkan yoktur.iddaam ..10 günde çok şeyler değişmiş o zaman . İnsanlar beleş diye su şişesine doldurup evine götürürse. Denizde olsa dayanmaz yani .

Avatar
Ismail 2020-06-30 07:32:55

Seka devlet hastanesine her gittiğimde midem bulanıyor hijyen sıfır koridorlar çok dar her odada tuvalet var diyorlar hacet yapmaya pislikten çekinirsin o hastanede ölmek için pandemiye gerek yok normalde ölürsün ben ismail ay

Misafir Avatar
cemil yapar 2020-07-02 10:16:10 @Ismail

gitmezsen ölmezsin işte, özetle gitme

Beğenmedim! (0)
Avatar
SEKA... @Özgür 2020-06-29 20:27:55

NEYİNE YETMİYOR...

Avatar
Mustafa 2020-06-29 18:51:56

Amac tamamen hainlik baska bisey degil hastanede bedava bakiyorlar demiyorlarda hala neyin pesindeler amerikaya gondericen bunlari bakalim kim tedavi edecek yoksa kaldirim kosesinde olup gidecekler mi o zaman anlarlar

Avatar
S.y 2020-06-29 17:20:58

Haber diye bunu yazan da yazdiran da kötü ruhlu insanlar .En iyi temizlik malzemesi su ve sabundur.Hastanede su ve sabun da mı yokmuş?

Avatar
KOCAELİ 2020-06-29 16:41:38

Laborant ile seka yorumcuların dediğine katılıyorum
Yazık halimize acıyorum cahillik böyle birşey bunu haber yaptirana kadar oradaki yetkililere bilgilenirsen yardımcı olmayacaklar mi hemen karalama hemen mağduru oynama olmaz böyle birsey

Avatar
Hatun cetik 2020-06-29 13:10:37

Yazık okadar korkuyorsan yanında taşı bizim milletimiz hic birseyden memmun kalmıyor

Avatar
Çalışan yakını 2020-06-29 11:38:04

Seka Devlet Hastanesi aylardır pandemi ile mücadele ediyor. Çalışanlar risk altında
ama oldukça fedakar.Bir dezenfektan boş bulundu diye karalama yapmak acımasızlıktır. Yazık çok yazık.....

Avatar
SEKA... 2020-06-29 09:43:23

Vatandaşın yanında getirdiği kutuyu tam doldurmamış mı? Koridordaki dezenfektanı rahat bıraksın idareye başvursun verirler kesin...

Avatar
Sena 2020-06-29 08:40:19

Her hasta odasında tuvalet banyo var İlk hijyen el yıkama, el dezenfektanı değil Yerinden kalkmadan hijyen yapmak istemişler!

Avatar
Özgür 2020-06-28 21:55:34

Sadece Seka değil Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'de aynı durumda iki seferdir gidişimde girişteki dezenfektenler boş sadece sabun ve su var...

Misafir Avatar
SEKA... 2020-06-29 20:27:55 @Özgür

NEYİNE YETMİYOR...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2020-06-28 21:26:28

Hastaneler birliği başkanı denetleme görevini yapmalı!

Avatar
Laborant 2020-06-28 21:10:42

Hastane ne yapsın,gelip dezenfektanlari boşaltıp giden yüzsüzleri mi ifşa etsin.el insaf ya.haber yaparken biraz daha insaflı olun lütfen.personelinden malzeme esirgemeyenler vatandaştan da esirgemez elbette

banner1048

banner354

banner599

banner820