banner881
banner887
banner883
24 Ocak 2019 Perşembe 14:02
Pamukkale iflas bayrağını çekti!
banner728

İzmir 1. Asliye Mahkemesi, Pamukkale AŞ'nin konkordato talebini reddederek şirketin iflasını kararlaştırdı.

Alınan bilgiye göre, İzmir 1. Asliye Ticaret Mahkemesi, yolcu ulaşımı yapan Pamukkale AŞ’nin iflasına karar verdi. Şirketin mali durumuna ilişkin raporları inceleyen mahkeme heyeti, firmanın ticari faaliyetlerini sürdürmesine imkan olmadığına hükmederek iflas kararı verdi.

Son Güncelleme: 24.01.2019 16:05
Anahtar Kelimeler:
Pamukkale
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mülayim Çoksert @Murtaza Buralı 2019-01-26 11:03:27

Efetur'un sadece adı kaldı, ilk kurucu sahibi merhum İzmitli Mehmet Efe, lakin kendi ağzından söylediği söz; "benim 1 tane bile otobüsüm yok sadece şurada gördüğünüz masa ve sandalyelerden başka" olmuştur.Daha sonra bu şirket Metro turizme satılmıştır....Yani Efetur'un bugün İzmitli mirasçısı yoktur.Tek hatırası İzmitt'te kurulmuş olmasıdır...Orjinalliğinden hiç bir şey baki kalmamıştır.

Avatar
halıl @Murtaza Buralı 2019-01-25 09:56:41

kım ızmıttın evladı atmayın hırsızların arkadası

Avatar
Haldun Karaali @Levent Yükseler 2019-01-25 02:51:01

Levent Karadenizli Halit Bıçağı kollayayım derken İzmitlileri kızdırmışsın sen en iyisi geldiğin yere geri dön.

Avatar
Murtaza buralı @Levent Yükseler 2019-01-25 02:38:42

Karaosmanoğlunu tanımam Dünürünü'de bilmem Efe Tur izmitte Sadık Efenin oğlu Hüsnü Efe Ve Nebahat Karakadılar'ın kardeşi İzmit evladı Rahmetli Mehmet efe tarafından kurulmuş İzmitin kendi firmasıdır izmite sonradan doluşmuş taşralılar kıymetini anlayamaz.

Avatar
Levent Yükseler 2019-01-25 01:11:20

Murtaza oralı, iyice araştır efe tur un rahmetli sahibi ibram karaosmanoğlu nun dünürü nereli? Nereye ve neden salladığını bilmeyen tipler az araştırsa!

Misafir Avatar
Haldun Karaali 2019-01-25 02:51:01 @Levent Yükseler

Levent Karadenizli Halit Bıçağı kollayayım derken İzmitlileri kızdırmışsın sen en iyisi geldiğin yere geri dön.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Murtaza buralı 2019-01-25 02:38:42 @Levent Yükseler

Karaosmanoğlunu tanımam Dünürünü'de bilmem Efe Tur izmitte Sadık Efenin oğlu Hüsnü Efe Ve Nebahat Karakadılar'ın kardeşi İzmit evladı Rahmetli Mehmet efe tarafından kurulmuş İzmitin kendi firmasıdır izmite sonradan doluşmuş taşralılar kıymetini anlayamaz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ersoy 2019-01-24 23:57:11

Vahit Allah belanı vere la orayıdamı kuruttun pis adam!

Avatar
Vatandas 2019-01-24 23:43:27

Cok uzuldum. Efe turun yillardir tek basina at kosturmasi hic hos degildi. Herkesin bir rakibi olmali. Rakipsiz olunca kendini kral zannedenler hizmeti eksik veriyor. Biz Pamukkale' nin Istanbul seyahatlerimizde bizimle olmasindan cok memnunduk. Zaten uzun yola Pamukkale ile gidiyoruz 30 yildir. Pamukkale olmali! Biktik Efe turdan.

Avatar
Müptezel kızar 2019-01-24 21:55:31

Darısı sahibi yurt dışında kaçak olan METRO turizmin başına.

Avatar
Murtaza Buralı 2019-01-24 21:17:25

Sen kalk 45 yıldır Egenin Kralı iken Kocaelinin yolcusuna göz dik buranın öz evladından lokma kapmaya çalış Efe tur'a rakip hatlar aç Batan kim,
N'oldiii.

Misafir Avatar
Mülayim Çoksert 2019-01-26 11:03:27 @Murtaza Buralı

Efetur'un sadece adı kaldı, ilk kurucu sahibi merhum İzmitli Mehmet Efe, lakin kendi ağzından söylediği söz; "benim 1 tane bile otobüsüm yok sadece şurada gördüğünüz masa ve sandalyelerden başka" olmuştur.Daha sonra bu şirket Metro turizme satılmıştır....Yani Efetur'un bugün İzmitli mirasçısı yoktur.Tek hatırası İzmitt'te kurulmuş olmasıdır...Orjinalliğinden hiç bir şey baki kalmamıştır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
halıl 2019-01-25 09:56:41 @Murtaza Buralı

kım ızmıttın evladı atmayın hırsızların arkadası

Beğenmedim! (0)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328