banner1046
banner1117
18 Aralık 2019 Çarşamba 13:38
“Pamuk eller cebe”  En çok beleşçileri vurdu!

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın yılın son belediye meclis toplantısında sürpriz bir karara imza attı. Muhalefetin hazırlıksız yakalanıp itiraz edemediği bu karar ile Başkan Büyükakın, Perşembe Pazarı alanını Kocaelispor’a gelir sağlaması amacıyla ücretli hale getirdi. Yakın zaman sonra hayata geçecek olan karar en çok eski Perşembe Pazarı alanını nakliyeciler ve oto kiralamacılar parkı haline dönüştüren bedavacıları vurdu. Hemen her gün bu alana onlarca aracını park eden nakliyat kamyonları ve oto kiralamacılar araçların üzerine astıkları telefon numaralarıyla adeta kendi ofislerini oluşturdu. Alınan karardan sonra belli bir saat ücretiyle Kocaelispor adına işletilecek olan otopark böylece bir düzene girecek.

Son Güncelleme: 19.12.2019 08:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tekin Kara 2019-12-25 22:51:47

Geliri iyi olanlar paralı garaj ve park alanlarını kullanıyordu zaten. Bu karar şehire zarar verir....

Avatar
29 2019-12-20 00:06:08

Daha amatör ligde süperlig olsun yürüyüş yolundan da alın nasılsa parayı yönetici topçu iç edecek

Avatar
Halil 2019-12-19 22:16:32

Vatandaşın yaşam standardını yükseltmeden otopark alanlarını paralı yapmak doğrumu tartışılır.

Avatar
İskambil 2019-12-19 21:34:38

nerde beleş oraya yerleş ncty bırakır arabayı

Avatar
Izmitliii 2019-12-19 18:35:15

izmit esnafı hiç ağlamasın çoğu insan oraya araçlarını bırakıp çarşıya gidiyordu şimdi hiç gitmez direk 41 outlet symol özdilek hayırlı işler esnaf abilerim

Avatar
Vatandas 2019-12-19 15:05:07

İyi arabalari da cebimize koyar tasiriz, bundan sonra yol kenarlari ücretli LPG'li araç otoparka gremiyor o zaman otopark sorununa çözüm bulunsun bı saat için neden 5lira veriyoruz

Avatar
Murat 2019-12-19 13:18:03

YAZIKLAR OLSUN

Avatar
Mert Ataman 2019-12-19 11:10:18

Top oynamaktan başka hiç bir meziyeti olmayan milyon Euro kazanan, şımarık, sonradan görme futbolculara mama parası çıkacak diye yüzbinlerce vatandaş mağdur ediliyor. Yazıklar olsun. Profesyonel spor müsabakası Roma imparatorluğu zamanında halk siyaset ile ilgilenmesin diye onlara bir meşgale bulmak için icat edilmiştir. Biz hafta sonu oynanan maçların polemiğini yaparken, politikacılar malı götürür ve ruhumuz duymaz. Spor yapılacaksa amatör ruhla yapılmalı. İddaa gibi oluşumlar tarafından mafyalaştırılmamalı.

Avatar
vatandaş 2019-12-19 10:48:21

kanunlarla otapark vergi vs adı altında paraları zaten alıyorsunuz....insanların yaşanabilirlik düzeyini zorlaştırmayın..bide paraları ihtiyaç için harcayın ..sporu severim bana yük olmadığı sürece saygılar...

Avatar
Ahmet 2019-12-19 09:46:40

Biz Nakliyecilere beleşçi ler diye yazan gazeteyi şiddetle kınıyoruz biz bu devlete vergimizi kuruşuna kadar ödüyoruz biz kaçak gökçek iş yapmıyoruz

Avatar
saçma bir başlık 2019-12-19 09:17:09

kocaelisporu destekleyeceğiz diye bu ülkede şehirde eşşek gibi çalışıp vergisini ödeyen insanlar birde otopark parasımı vereceğiz? beleşçiler başlığa bak? utanmıyorsunuz da... yorum yapan arkadaşlar çok seviyorsanız her ay maaşınızın yarısını kocaelispora verin. topçuların parasını ben ödemek zorunda değilim.

Avatar
Devletini seven 2019-12-18 23:34:49

İnşaAllah tebrik ederim başkanım yinede bu araç satanlara lütfen aracını galeride satsın.nerde kanunlar.

Avatar
Mert 2019-12-18 20:25:15

Helal olsun Fatma Başkan ve Tahir Başkana

Avatar
ali sürmeli 2019-12-18 17:20:21

belesci ifadesi yanlıs olmus yakısmadı.Ayrıca bedava olucak tabiii vatandasa hizmet .Kocaelispor kala kala oraya kaldıysa gitsin carsı da flüt calsın 1 tl toplasın.her yer rant olmuş.Her sey harbiden güzel yuh yuh

Avatar
Remzi akay 2019-12-18 16:55:01

ÇOK ÇOK GÜZEL. .HER TARAF İÇİN İYİ OLDU..PİSLİK İÇİNDE İDİ. .BELESCİLER ÜZÜLEREK AMA...ONLARDA CARE TÜKENMEZ. BULUR LAR Bİ BELEŞ YER.ne yapsınlar ya kabak tatlı. .beleş seviyolar

Avatar
Remzi 2019-12-18 16:54:17

ÇOK ÇOK GÜZEL. .HER TARAF İÇİN İYİ OLDU..PİSLİK İÇİNDE İDİ. .BELESCİLER ÜZÜLEREK AMA...ONLARDA CARE TÜKENMEZ. BULUR LAR Bİ BELEŞ YER.ne yapsınlar ya kabak tatlı. .beleş seviyolar

Avatar
Remzi 2019-12-18 16:53:10

ÇOK ÇOK GÜZEL. .HER TARAF İÇİN İYİ OLDU..PİSLİK İÇİNDE İDİ. .BELESCİLER ÜZÜLEREK AMA...ONLARDA CARE TÜKENMEZ. BULUR LAR Bİ BELEŞ YER

Avatar
Galip 2019-12-18 16:31:34

Terbiyesiz bir başlık olmuş

Avatar
Belediyenin görevi? 2019-12-18 15:44:50

Belediyenin görevi ne takıma ödesin para o kadar vergiyle ben neden para veriyorum otoparka

Avatar
Yunus çalışkan 2019-12-18 14:11:33

Kocaelispor bu şehrin takımıdır. Menfaati için gereken neyse yapılmalıdır. Umarım kalıcı ve işe yarar bir gelir kapısı olur.

Avatar
Vatandaş 2019-12-18 13:50:24

Çok iyi oldu Ncty de verin kocaelispora düzene girsin takımımıza da faydası olsun..

banner1048

banner354

banner599

banner820