banner960
18 Temmuz 2019 Perşembe 10:02
Otoyol, bakın ağaçlara ne yaptı?
Kuzey Marmara Otoyolu inşaatı uzun süre önce başladı. İnşaat çalışmaları kapsamında ilk olarak İstanbul trafiğini rahatlatmak adına 3. Köprü inşa edildi. Adına Yavuz Sultan Selim denilen köprünün inşaatında yeşilin, doğanın hiçe sayılması gündeme geldi. Pek çok bilim adamı, söz konusu otoyolun ve köprünün yapımı öncesinde bilimsel bir çalışma yapılmadığını ve gelişi güzel, ormanlık alanların hedef alındığını öne sürdü. Bütün itirazlara rağmen, orman arazilerinin ciğerleri söküldü, yol ve köprü inşaatını hız verildi. Derken köprü tamamlandı, otoyol uzamaya başladı.

TAHRİBAT UYDUDAN GÖRÜLÜYOR

Kuzey Marmara Otoyolu 2 yıl önce kapımıza kadar geldi, daha sonra ciğerlerimize ilerledi. Geniş ve oldukça uzun bir alanda devam eden çalışmalar kısa bir süre sonra tamamlanacak. Başta Kocaeli Üniversitesi Umuttepe Yerleşkesi çevresindeki ormanlık alanlar olmak üzere Kocaeli’de pek çok yeşil alan otoyol nedeniyle tahrip edildi. Otoyol güzergahında pek çok tünel ve viyadük inşa edildi. Kuzey Marmara Otoyolu güzergahındaki doğa tahribatı uydu görüntülerine yansıdı. İşte yaşanan o tahribat…













Son Güncelleme: 18.07.2019 14:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Garipce 2019-07-20 11:39:07

En guzel fikir madem cevre bozukmasin her yer yesil kalsin araba kullanimi yasaklansin herkes ata binsin yollar da kapansin daha guzel bak dogal yasam ...ne agac sevgisi varmis millette de haberimiz yokmus

Avatar
Muzaffer demir 2019-07-19 11:45:00

Uçan araba vardı da biz alıp havadan gitmeyelim mi dedik Yola köprüye havalanına karşısın hese karşısın baraja karşısın nükleere karşısın sen ülkenin yararına olan herşeye karşısın Afedersin sen kimsin kimin tasması senin boynunda ülkeye karşısın sen kimin uşağısın???

Avatar
Bekir 2019-07-19 11:39:53

Yol su yapanlardan Allah razı olsun ağaç kesilsin ağaç dikilir yenisi kenarlara selamlar

Avatar
Filiz guler 2019-07-19 11:06:20

Baska elestircek bisey bulamadiniz devleti agac uzerinden vurmaya calisiyonuz tipki gezide yatiginiz gibi bu hukumeti agac uzerinden elestiremezsiniz simdiye kadar bukadar cevreci bir lider gelmedi bu ulkeye fesatsiniz siz bu hukumetin yaptiklarini hayal bile edemediginiz icin boyle dusunmeniz cok normal

Avatar
Mert 2019-07-19 09:12:12

Yol yapımında kesilen ağaçlardan fazlası dikiliyor. Onları neden yazmıyorsunuz?

Avatar
Müslüm 2019-07-19 08:58:13

Alkış

Avatar
İzmitliye cevap 2019-07-19 08:36:45

Hayallerinden istiyorum 20 sene once de tem yolunun kenarlari yemyesildi ne avm si ne stadi ne fabrikasi her yeri oyup delip eseleyip aldilar yesil bitince askeriyenin hasdal kislasina gozu diktiler yesil giyersem tecavuze filan ugramaktan korkuar olcaz yakinda yorum gonder butonuda yesil

Avatar
Durmuş akdemir 2019-07-19 08:31:38

Siz ne içiyorsunuz kafanız bu kadar güzel oluyor yada kimin ekmeyini yiyiyorsunuz bu kadar hainlik yapıyorsunuz

Avatar
İmaloğlu 2019-07-19 08:28:19

Deve kervanlarıyla gidilsin artık ne gerek var.üzülüyorum

Avatar
Kaya bey 2019-07-19 08:27:47

İyi de... yol nereden yapılacak... 25 milyona dayanmış trafikte ki araç sayısı... bu haber yanlı yönlü ve de saçma. Lütfen hiziplik yapmayın

Avatar
Ahmet demir 2019-07-19 07:26:58

Istanbul Beykoz'da CHP li belediye Ormanın içine koskocaman acar istanbul yaparkene nerdeydin dayı...

Avatar
Faysalyagci41@gmail.com 2019-07-19 07:13:12

Siz bir civi caktinizmi sizinki Orman falan degil ulkeyi karistirmak

Avatar
alaattin tuna 2019-07-19 06:33:56

anca istemezük diyin gezizekalılar..başka bir bok bilmeyin

Avatar
Rahim esen 2019-07-19 05:26:22

Geri zekalı gelişen ülkede yaşıyoruz yol olmadan nasıl olacak katırlamı geçecek yazık sizin gibi zihniyetlere

Avatar
Cumhuriyet 2019-07-18 14:53:01

O yolu devlet yapmıyor o yolu devlet yaptırıyor ama peki kime yaptırıyor Milletin A.... koyacağız diyen adama yaptırıyor.Peki o yoldan geçiş ücreti ne olacak elbette pahalı olacak ki o yolu tapan Milletin A... koyan adam parasını kazanasın.Şimdi Milletin A... koyan adam ile akp ağaç kesiyorlar çok mu garip hayır,biri azılı kapitalist diğeri de azılı kapitaliste yol gösteren sözüm ona İslamcı iktidar kısacası o yoldan kimseye hayır gelmez ah var çünkü ah..Şu aktorlllerde basmış gazeteyi oda ilginç her muhalif haber altında birkaçı zehirli dilini kullanıyor ulan kendinize değil de çocuklarınızıda mı düşünmüyorsunuz be yazıklar olsun size.

Avatar
Serkan 2019-07-18 14:01:36

senin muhabirligine editorunde editorlugune........!
Napacakti devlet yercekim kanununu kaldirip havadanmi gececekti.

Avatar
koray 2019-07-18 13:08:54

senin var mı önerin? Kuzeye yol yapılması lazım her yer orman nasıl yapılacak yol? 1 aydır oturmuşsun Google haritaların başına eski ile yeni haritaları karşılaştıyorsun. Sonrada habercilik diye yayınlıyorsunuz

Avatar
izmitli 2019-07-18 10:40:38

iyi de o yol kenarları yol bitince yeşil oalcak tekrar ağaçlanıp. sadece yol genişliği kadar bir alanın heba olmasından bahsediyoruz. onun alternatifi uan araba, araçlar yerde gittiği sürece bu kayıp olacaktır. şimdi bu durumda yol kenarlarında bugüne kadar yapılan ağaçlandırma vs sebebiyle park bahçeler belediyesi diye eleştirilen akplilere yol yaparken ağaç kesiyorsunuz demek biraz mantıksız muhalefet olur. özetle akp zihniyetine yol kenarında ağaç katliamı yapıyorsun demek insafsızlık ollur.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328