banner830
banner887
banner883
08 Şubat 2019 Cuma 09:27
Olay müdür yine görevden alındı!
banner728

Kocaeli’de 1990 yılında İl Turizm Müdür Yardımcısı olarak göreve başlayan Adnan Zanburkan, ilerleyen süreçte İl Kültür Turizm Müdürü oldu. 12 Aralık 2013’te görevden alınan Zanburkan mahkemeye başvurdu. Müdürlük koltuğuna vekaleten Mehmet Kesen oturdu. Kocaeli İdare Mahkemesi kararıyla görevine dönen Zanburkan bir iki gün sonra yeniden görevinden görevden alındı. Bu şekilde tam 4 kez görevden alınan, 4 kez görevine dönen Zanburkan son olarak 19 Aralık 2014’te görevden alınmıştı. Her defasında Kocaeli’den çok uzaklardan, Ankara Kültür ve Turizm Müdürlüğü’nde geçici görevle uzman olarak görevlendirilen Zanburkan, 8 Nisan 2015’te görevine iade edildi.

15 AYDA 4 KEZ…

15 ay içerisinde görevden alınması ve iadeleriyle en hızlı yer değiştiren müdür olarak anılan Zanburkan 4 yıldır görevden alınmıyordu. Kültür ve Turizm Bakanlığı bugün Zanburkan için yeniden harekete geçti. Kocaeli’nin olay olan müdürü yine görevden alındı. müdürlük görevine kimin vekalet edeceği bilinmiyor. Devlet memuru olduğu için açıklama yapmayan Zanburkan henüz nereye atandığını bilmiyor. Zanburkan’ın her zaman olduğu gibi mahkemeye başvurarak hakkını araması bekleniyor.

Son Güncelleme: 08.02.2019 10:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TÜRKİYE'Lİ 2019-03-09 00:01:11

Olay yok sadece hırsızlık yapmadı.sisteme uymadı.

Avatar
Kazımman 2019-03-06 16:25:13

Olay yapacak ne olumsuz iş yaptı ki,ben bir türlü anlayamadım ALLAH ALLAH

Avatar
TÜRKİYE'Lİ 2019-02-22 15:45:58

Benimki yalakalık değil değer'e saygıdır.Adanan Zamburkan bu İzmit'te bır çok insana ekmek kazandırdı bunlardan birçoğu izmit'li.Nereli olduğuyla değil ne yaptığına bakarsanız bır çok insanın ondan insanlık dersi alması gerekir.O çalmadı, hırsızlık yapmadı.Garibanların iş sahibi olmalarını sağladı.

Avatar
üstad 2019-02-19 23:47:00

O türkiyeli kimse bence o isim bence esas tam adnan yalakası o sözü söyleyen kendisi o kelimeye layık olan kişidir

Avatar
TÜRKİYE'Lİ 2019-02-17 18:44:55

Basın olarak yandaşlığınız'ı açıktan ortaya sergiliyorsunuz. Çünkü yazanların çoğu Tayyip yalakaları başka yazılar neden yayınlanmıyor peki basın tarafsızlık bumu sizce? Yazıklar olsun.Ben bır yazı yazdım Yayınlanmadı.

Avatar
olay 2019-02-16 09:13:31

Ne büyük olay ki abartacak kadar olay deyil kendi miskinliğinden bu zamana dan bekledi kendini ucuza sattı bence

Avatar
erdoğan 2019-02-15 21:47:52

çok neşeli bir görünüme sahip olan akbaşlı müdür ağlamamak yerine gülmeyi tercih ediyor

Avatar
ağlayan 2019-02-15 12:42:58

aslında gülmek çok kolay geliyor ağlamamak için o güldüren Reisin ellerinden öpmek deyil ayaklarını öpesim geliyo

Avatar
gülen adam 2019-02-15 00:03:47

tabiki gülen adam dır nedeni yapacağını yaptı karslılar dünyası oldu

Avatar
TÜRKİYE'Lİ 2019-02-13 00:15:48

Tayyip'in yandaşlarının boğazımı kurudu.Kime ne zararı oldu? Adnan Zamburkandan bıraz insanlık dersi alması gerekenler var bence.

Avatar
fahri 2019-02-12 22:07:50

Ocu bucu kimsenin ağzına yakışmaz kocaeli kültür karslıların yuvasımı bir an önce oraları terk etsinler çok bile durdu adnan dayınız

Avatar
ayhan 2019-02-12 10:57:05

Bu hükümette cemaatciler at oynatmadı esas chp liler at koşturdu hiç bir zaman böyle kocaelide kültür müdürü olarak kalan bir müdür kalmamıştır çok bile kaldı

Avatar
körfez 2019-02-11 10:58:00

Mehmet kesen asaleten atandı vekaleten deyildi Bence adnan zanburkanı çok bile oldu gitmemesi karslı istilasına kültür müdürlüğüne uğradı

Avatar
mehmet 2019-02-10 23:06:33

bence bu iktidar bu kadar beklettiysede seni koruyan şimdiyeden iktidardan birileri varmış bence çoktan gitmen gerekirdi senden başka kültürü yönetecek müdür mü yok tur

Avatar
Ersin Soykan 2019-02-08 12:34:50

SİYONİSLERİN HEDİYE ETTİĞİ CESARET MADALYASINI NE YAPMAMIZ LAZIM

Avatar
Ersoy Kandemir @Hakan Paşasever. 2019-02-08 12:22:10

Ah ah bu hükümet yok mu,beni de taaaa Hakkariye yolladılar tomarla soruşturma,dava,iftira,ceza NASIL KORKUYORUM NASIL KORKUYORUM,altıma edeceğim çok afbuyurun,ben de kendime bebe bezi aldım müdürlüğe geldim,bırakırım filan kokar neme lazım,HEEE ÖBÜR BAZI KOKULARI mı sordunuz yani müdürlükgillerden bazılarından geliyor koku ama rahat onlar,rahatsız değil kokusan,maşAllah nazar değmesin bir de cesurlar ki,gözlerim yaşarır hep,EFERİN!

Avatar
Ersoy SESLİSÖVER @Sesli güldüm 2019-02-08 11:58:53

Adını yazda lions sana bir aslan pençesi hediye etsin,masonları bilemiyorum sana ne güzellik yapar,ama madem bu kadar duyarlısın sen git CEMAATÇİLERİN DEVLETE SIZMASINA AĞZINI aç,sapık Oktar çetesigilleri eleştir,kimseye de mason diye iftira atma,tekrar hatırlatırım DEVLET MEMURİYETİNDE HER TÜRLÜ devlet haricindeki oluşumlara katılmak SUÇTUR,dini cemaatçilik suçtur,mason da olunamaz MEMURSAN ama DEVLETTEKİ CEMAATÇİLER ağırlıklı olarak MENZİL,fetö,Süleymancılar,Nakşibendiler,Kadiriler,İskenderciler, vs..........

Avatar
Sesli güldüm 2019-02-08 10:39:40

Lions larla gezersen olacağı buydu. Herkesin mason olarak adlandırdığı lions kulübünün yamacindan ayrıl biraz.

Misafir Avatar
Ersoy SESLİSÖVER 2019-02-08 11:58:53 @Sesli güldüm

Adını yazda lions sana bir aslan pençesi hediye etsin,masonları bilemiyorum sana ne güzellik yapar,ama madem bu kadar duyarlısın sen git CEMAATÇİLERİN DEVLETE SIZMASINA AĞZINI aç,sapık Oktar çetesigilleri eleştir,kimseye de mason diye iftira atma,tekrar hatırlatırım DEVLET MEMURİYETİNDE HER TÜRLÜ devlet haricindeki oluşumlara katılmak SUÇTUR,dini cemaatçilik suçtur,mason da olunamaz MEMURSAN ama DEVLETTEKİ CEMAATÇİLER ağırlıklı olarak MENZİL,fetö,Süleymancılar,Nakşibendiler,Kadiriler,İskenderciler, vs..........

Beğenmedim! (0)
Avatar
oktay 2019-02-08 10:32:41

Bu sefer geri dönüş yok.Başkanlik sistemi var.Gule gule beyaz sacli adam.

Avatar
Hakan Paşasever. @Pasalii 2019-02-08 10:22:44

Devlet istemiyorsa anla'ki cebe atacakları Rant'a taş koymuştur (Aslında devlet kişilerle uğraşmaz istemeyen hükümettir ama sen anlayasın diye senin dilinden yazdım) Pekiyi senin avantan nedir Tarihi evin var'da müteahhite'mi vermeni engelliyor.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-08 12:22:10 @Hakan Paşasever.

Ah ah bu hükümet yok mu,beni de taaaa Hakkariye yolladılar tomarla soruşturma,dava,iftira,ceza NASIL KORKUYORUM NASIL KORKUYORUM,altıma edeceğim çok afbuyurun,ben de kendime bebe bezi aldım müdürlüğe geldim,bırakırım filan kokar neme lazım,HEEE ÖBÜR BAZI KOKULARI mı sordunuz yani müdürlükgillerden bazılarından geliyor koku ama rahat onlar,rahatsız değil kokusan,maşAllah nazar değmesin bir de cesurlar ki,gözlerim yaşarır hep,EFERİN!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersin Soykan 2019-02-08 10:09:57

SEÇİM ÖNCESİ CEZA KESİLİYOR.MİLLETİN KESTİĞİ CEZANIN GERİ DÖNÜŞÜ YOKTUR.

Avatar
Enteresan 2019-02-08 10:02:38

Derince Belediye Başkan Adayı Sertif Gökçe'nin kayın babası.

Avatar
Pasalii 2019-02-08 09:31:07

Bi Kak git artik devlet istemio senii kolpaaa

Misafir Avatar
Hakan Paşasever. 2019-02-08 10:22:44 @Pasalii

Devlet istemiyorsa anla'ki cebe atacakları Rant'a taş koymuştur (Aslında devlet kişilerle uğraşmaz istemeyen hükümettir ama sen anlayasın diye senin dilinden yazdım) Pekiyi senin avantan nedir Tarihi evin var'da müteahhite'mi vermeni engelliyor.

Beğenmedim! (0)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328