banner984
banner980
banner1003
14 Ekim 2019 Pazartesi 13:21
Okul müdüründen şikayet var!
Gölcük eğitim camiasında son günlerin en çok konuşulan konusu Gölcük Mecit Kavan İmam Hatip Ortaokulu Müdürü Cahit Çetin. İddialara göre Çetin’den kimi okul velileri ve öğrenciler şikayetçi. Öğrencilerle her konuda tartışma yaşadığı iler sürülen müdürle ilgili hem Milli Eğitim Müdürlüğü’ne hem de CİMER’e şikayet dilekçeleri yazılmış, iddialara göre herhangi bir işlem yapılmamış. Çetin’in iktidar yakın olduğu, kimi çevrelerde korunduğu konuşuluyor.

Son Güncelleme: 14.10.2019 14:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İnsanadam 2019-11-02 18:33:15

Adamlık ınsanliktir

Avatar
Öğretmen 2019-10-23 16:19:46

Oradan kaçarak kurtulmuş yahut kaçmaya mecbur kalmış öğretmenlerle, N sınıfı dışındaki öğrencilerle, velilerle ayrıntılı görüşmeler yapılmalı. Zulme karşı duran biri olarak ben gerekli mücadelemi yaptım yapmaya da devam edecegim. Burada savunuculuk yapan kimseler Kralın zulmünden nasiplenmemiş, canları yanmamış kimselerdir. Imam hatip okullarını yüreği geniş, dili ve sözü güzel, fikri ve vicdanı ile örnek olacak kamil insanlar idare etmelidir.

Avatar
Z. Uluskan 2019-10-23 16:03:36

Oradan ayrılan öğretmenlerle röportaj yapılmalı. Ben de zulme karsi gelerek elimden gelen hertürlü mücadeleyi verdim, vereceğim.

Avatar
İmam Hatipli 2019-10-21 21:32:11

Yıllar geçse de zihniyet değişmiyor.Haberi yapan gazetenin bugüne kadar yaptığı haberler ortada,resmen geçmişte imam hatiplere karşı olan zihniyet şimdi de Kocaeli’nin en başarılı İmam Hatip ortaokulundan birine saldırıda bulunuyor yani isme takılmayın orda Cahit hoca yerine başka biride olsa siz ve sizin gibiler hep rahatsı olacaktır.p

Avatar
İmam Hatipli 2019-10-21 21:15:26

Yıllar geçse de zihniyet değişmiyor.Haberi yapan gazetenin bugüne kadar yaptığı haberler ortada,resmen geçmişte imam hatiplere karşı olan zihniyet şimdi de Kocaeli’nin en başarılı İmam Hatip ortaokulundan birine saldırıda bulunuyor yani isme takılmayın orada Cahit hoca yerine başka biride olsa siz ve sizin gibiler hep rahatsız olacaktır.

Avatar
köylü 2019-10-21 17:08:39

biz o okulun yıllardır velisiyiz 2 çocuğum ve ablam cahit hocanın okulundan okudu ve okuyor hiç bir zaman sorun yaşamadık ve duymadık adaletli gayet nezaketli hedef leri yol gösteren iyi bir öğretmen ve yönetici ben kendi adıma ve etrafımdan bu zamana kadar hiç sorun yaşamadık iyi bir insan vatanını ve milletini seven bir kişi olarak tanıdık bilginize karalamak kolay dır kendisiyle yüz yüze konuşun birde

Avatar
köylü 2019-10-21 17:08:24

biz o okulun yıllardır velisiyiz 2 çocuğum ve ablam cahit hocanın okulundan okudu ve okuyor hiç bir zaman sorun yaşamadık ve duymadık adaletli gayet nezaketli hedef leri yol gösteren iyi bir öğretmen ve yönetici ben kendi adıma ve etrafımdan bu zamana kadar hiç sorun yaşamadık iyi bir insan vatanını ve milletini seven bir kişi olarak tanıdık bilginize karalamak kolay dır kendisiyle yüz yüze konuşun birde

Avatar
ESKİ VELİ 2019-10-17 20:35:07

Benım kardeşim gecen yıl mezun oldu Mecıt Kavandan ben daha önce bu kadar ilgili ne idareciler nede ogretmenler gordum sızın hakkında atıp tuttugunuz cahit bey okulun gerekirse tadılatına bıle yardım eden mutevazı kendini eğitime ve ögrencilerine adamıs bir insan insanları tanımadan atıp tutmak cok kolay ben en yakını yanı okulun velısı olarak söyleyebılırim ki güzel insanların hep hakkı yenır Cahıt hocamızda oyle bırı şikayet edenlerın işine gelmeyen seyler soyledıyse ona kızmıslardır cocugunuz iyi bir lıseye yerlessın istiyorsanız Cahıt hoca ve dıger idareciler ordayken cocugunuzu Mecıt Kavan a verın bu sacma haberlerede kulak asmayın

Avatar
Ahsen 2019-10-17 19:16:56

cahit çetin, o okulu ayakta tutan insanlardandır. yönetemediğiniz, eğitemediğiniz çocukları iyileştirmeye çalışan bir adam bu. ki geçen yıllarda da bir çok başarıya imza attılar. kesinlikle meyve veren ağaç taşlanır

Avatar
Veli 2019-10-17 09:29:54

Bu şahıs son derece nezaketten uzak bir insan sürekli bağırıp çağıran adam kayiran okulu çiftliği gibi gören birisidir çocukların çorabına kadar inceleyen değişik bir tiptir

Avatar
Veli b 2019-10-17 00:01:31

Kendileri çok güzel mu efendi de çocuklardan efendilik bekliyorlar. Terbiyesiz de milletin çocuğuna ağıza alınmayacak her türlü hakaret bunlardan haberi olmayanlar konuşuyor bilip bilmeden.okuldan öğrenci atmak ta ne haddine soruyorum sizlere??

Avatar
Doğrucu davut 2019-10-16 22:47:18

Sadece cahit çetinmi..golcuk kız ve erkek anadolu imam hatip lisesindede durum aynidir.vizyonsuz ve misyonsuz şahıslar bu okullarda görev yapmaktadırlar.onlar hakkındada bir çok sikayet yapılmış ama soruşturmalar sümen altı edilmiştir.hic birine ceza dahi verilmemiştir.temizlik yapılacaksa toptan yapılmalıdır.pansuman tedbirler fayda etmez.saygilarimla

Avatar
Veli 2019-10-16 19:52:47

Tabi cocuklarimizin agir efendi hanim olmasini istemekmi suc mudur cok iyi kendi cocugu gibi koruyup kolluyo yazik emek veriyo eniysini istiyo omu suc Allah razi olsun hakini yiyemem memnunuz

Avatar
Veli b 2019-10-16 14:22:01

Muallime hanım yazılan haber yanlı ve kulaktan dolma değilde bence siz bu müdürün yanlısısınız. N ler sınıfı diye hangi okulda ayrım yapılıyor hangi öğretmenler ya da müdür öğrencileri sınava girsin ya da girmesin diye ayırıyor .. ayrıca başka şeyler de var da burdan yazılacak gibi değil. Sözün özü bu adam bu görevden alınmalı!!

Avatar
Vatandaş 2019-10-16 10:09:49

Haberde sadece şikayet var iddası var , neyi şikayet edilmiş,ne yapmış ,neler yapılmamış belirli bir ibare yok. Bunlar netleşinde yazılması daha doğru olurdu

Avatar
Öğretmen 2019-10-15 11:14:56

Muallime hanım çocuğunuz seviye sınıfında mı?

Avatar
Öğretmen 2019-10-15 10:44:27

Muallime hanım çocuğunuz seviye sınıfında mıydı?

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-14 23:32:41

İl milli eğitim müdürünün de çok başarısız biri olduğunu düşünen biri olarak şaşırmadım!

Avatar
Muallime 2019-10-14 21:46:35

Yazı da yorumlar da yanlı ve kulaktan dolma. Meyve veren ağaç taşlanır. Ben de bu okulda çocuğumu okuttum her günüm okulda geçti çocuğumu ilk yazdırdığım sene insanlar başka okula veremedik hiç olmazsa buraya verelim zihniyetiyle okula çocuğunu yazdırırken bugün okul Kocaeli birincileri Türkiye dereceleri çıkarıyor. Bu başarıyı elde etmenin elbet bedeli var herkesi memnun etmek mümkün değil. Cahit hocanın arkasında iktidar olduğundan değil okulu bu kadar başarılı yönettiğinden kendisine dokunulmuyor. Ücretli öğretmenler konusunda da başka konularda da her camiaya eşit yaklaştığına da şahitiz. Ayrıca okulumuza müdür olarak atandıktan çok sonra Şemsettin Ceyhan il başkanı oldu o geldiğinde Mahmut Civelek il başkanıydı. Duyduklarımıza değil resmî verilere bakalım.Belli ki üzerine oynanıyor

Avatar
Vatandaş 2019-10-14 21:38:56

Hakkında bu kadar soruşturma ve şikayet olupta hala müdür koltuğunu işgal eden başka biri daha yok Kocaeli’de. Sırtını cemaatine yaslamış her türlü haksızlığı, kabalığı, zorbalığı yapan kişidir. Kendisini hayırla anan 5 kişi çıkmaz. Ne zaman “yeter” denilecek bu adama.

Avatar
rıza 2019-10-14 21:31:30

fetöcü mü ?

Avatar
gölcüklü 2019-10-14 14:55:29

velilerin şikayetlerinin incelenir bir araştırma soruşturma yapılırsa çok daha vahim bir durumla karşılaşılması kuvvetli ihtimaldir.kocaeli valiliği cahit çetin olayına müdahil olmalı gerekeni yapmalıdır.bu şahısı kocaelide koruyan kesim hakyol camiası fikri ışık ve ekibidir.eğitimci kimliğinden uzak öğretici yanı ise tamamen şüpheli olan bi şahıs hakkında ivedilikle bir soruşturma açılması elzemdir.

Avatar
gölcüklü 2019-10-14 14:51:57

1992-1999 yılları arasında ortaokul dahil lise eğitimini gölcük imam hatipte tamamladım.o yıllarda cahit çetin isimli yönetici arapça dersimize giriyordu.o zamanlarda dahi sevilmeyen iletişimi kötü öğretmenlik vasıflarını taşımayan şuursuz bir adamdı.ayrıca o yıllarda gölcükte mefkure dersanelerinin bağlı bulunduğu hakyol grubuna aidiyet duygusu ile bağlıydı.o dersaneye giden sonradan akp il başkanı olan şemsettin ceyhan marifetiyle gölcük imam hatip okuluna müdür oldu.cahit çetin kontrolünde mefkura dersanesine giden pek çok kişi fikri ışık ve şemsettin ceyhan vesilesiyle milli eğitim camiası içerisinde söz sahibi oldular.malum şahısın ikamet ettiği yerin camisinde bile hem hoca hem cemaatle sık sık kavga etmekte olup eğitimci kimliğine ihanet etmektedir.aynı zamanda görev yaptığı okulda meslek derslerine giren ücretli öğretmenleri hakyol camiası içerisinden seçip diğer öğretmenler üzerinde baskı kurmaktadır.öğrenci ve velilerin büyük bir kısmı cahit çetinden rahatsızdır.

Avatar
insan 2019-10-14 14:06:02

zaten ne geliyorsa iktidar yanlılarından geliyor hepsinde din iman Allah korkusu ama madolyon arkasında iktidar yanlısı olduklarından veya öyle olduğunu gösterdiklerinden her ne yaparlarsa tek doğru onlar üstüne bir de herkes tarafından doğru dürüst referans verici olarak görülmüyorlar mı insan ne diyeceğini ne yapacağını bilemez hale geliyor

Avatar