banner984
banner980
banner983
09 Ekim 2019 Çarşamba 12:54
O muhtarı, belediyeden kovuyorlar!
İzmit Belediyesi çalışanı Türkiye Muhtarlar Derneği Kocaeli Şube Başkanı ve Tavşantepe Mahalle Muhtarı İbrahim Efe, ilk olarak gazeteniz Barış’ta “Çift dikişçi muhtar olarak” gündeme gelmişti. Hem belediyeden hem muhtarlıktan maaş almasıyla gündem olmuştu Efe. İşe gitmeden maaş aldığı iddia edilen Efe’nin belediyede işe giriş çıkış saatlerinde kart basmadığı ortaya çıktı. İzmit Belediyesi’nin incelemesi sonrasında Efe, mesai saatleri içerisinde belediye dışında muhtarlık ve dernek başkanlığı gibi farklı işler yaptığı gerekçesiyle disipline verildi. Disiplin kurulu dün akşam toplandı. 4 üyenin bulunduğu disiplin kurulunda sendika temsilcileri İbrahim Efe’yi korudu.

BÜYÜKŞEHİR’E Mİ GİRECEK?

2 işveren temsilcisi, Efe’nin iş akdinin feshedilmesini isterken, sendika temsilcileri buna gerek olmadığını öne sürdü. İbrahim Efe disiplin kuruluna herhangi bir savunma yapmadı. Uyarıları da önemsemeyen Efe’yle ilgili son kararı İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet verecek. 6 gün içerisinde karar verecek olan Hürriyet’in Efe’nin iş akdini feshetmesi bekleniyor. Efe’nin işe iadeyle ilgili bir çaba içerisine girmeyeceği, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde görev alacağı iddia ediliyor.

İbrahim Efe ile ilgili kısa bilgi:

İbrahim Efe 2000 yılında Bekirpaşa Belediyesi’nde işe giriyor.
2009 yılında İzmit Belediyesi’nde Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü’ne kadrolu işçi olarak geçiyor.
Bekirpaşa Belediyesi döneminde kart sistemi olmadığı için o dönem bilinmiyor ancak 2009 yıldan itibaren hiç kart basmamış.
3 bin 925 lira maaş, 400 lira da ikramiye alıyor.
Toplam 4 bin 325 lira her ay hesabına yatıyor.
Tavşantepe Mahalle Muhtarlığında 2. dönemi
Son Güncelleme: 09.10.2019 20:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dejavu de tanırlar 2019-10-11 16:53:53

İbrahim efe sevdigim deger verdiğim abilerinden biridir tanıdık tanımadık herkese kucak acan yardımına koşan sevilen sayılan bir abimizdir belediye yaptıgı kart basma olayı aslı varmı yok m bilmiyorum ama böyle bir sebebten dolayı işten atılırsa sacma olur bence

Avatar
BİRİ 2019-10-10 10:26:13

TABİ CANIM MUHTAR 200 BIN TL LIK ARABAYA BINIYO HAK EDIYO GARİİ

Avatar
M Eker 2019-10-10 08:17:47

eğer doğruysa kanıtladıysa verilen butun paraları faiziylen gerı alınıp ceza olarakta tum mav varlıgına el konulması lazım hapis cezasıda uygulansın kı ibreti alem olsun

Avatar
Mert 2019-10-10 06:34:10

Haram zıkkım olsun ,haksız maaş aldıysa

Avatar
melek 2019-10-09 22:34:38

yetkili biri acıklama yapacak. kanuna uygunsa bu şekilde devam edecek. fakat kanuna aykırı ise göz yumanlar ve kişi geriye dönük olarak bakmalı

Avatar
Gerçeği gormek 2019-10-09 21:17:22

Belediyede calisan muhtari kaymakamlik kamu gorevini yapmadigindan gorevden almasi gerekir yada muhtar belediyeden gorevinden istifa etmelidir baska secenek yoktur.

Avatar
Gerçeği gormek 2019-10-09 21:11:15

Muhtar 08 17.oo saatlerinde muhtarlık makamında halka hizmet için vardır. Belediyede çalışan işçi.de mesai saatlerinde verilen görevi yapar görevin karşılığı maaş alır bu arkadaş nerede görev yapıyorsa oradan maaşını alma hakki olur Allah katında ve tüyü bitmemiş yetimin ve kül hakkını yemek günah ve ahlaksizliktir muhtar gereğini yapmalıdır.

Avatar
Tekin Kara 2019-10-09 19:36:07

İzmit in diğer mahalle muhtarlarınıda belediyede işe alıp maaş vermek lazım. Daha adaletli olur.

Avatar
ata 2019-10-09 19:18:11

bu nedir akp li ler ?? bir cevabınız varmı ? orası tarlamı kart basmayacaksın hesap vermeyeceksin ?? seçim yapmasaydık sen direk otursaydın başkanlık koltuğuna ?? 3 işin var 4. çok gelmezdi .. aylık toplamda 20.000 götürüyormusun ? yazık yazık utanın biraz

Avatar
Vatandaş 2019-10-09 18:14:54

Zaten muhtarlığına söz edilmemiş ana gerçekten işe gitmiyor ise Başka

Avatar
izmit 2019-10-09 17:22:25

Basın ve CHP örgütleri bu olayın üstüne ne kadar gider ise Fatma başkan o kişiyi işten atmaz. Haklı olduğu halde atmaz. Chp istemese atar ama chp ile yolları ayrılan başkan her işini örgütün tersine yapıyor.

Avatar
İZMİTLİ @Tavşantepe li 2019-10-09 16:59:53

Ne kadar basiretsiz bir yorum !! Adam hak etmediği maaşı alıyor gitmediği halde. Bu kadar da yandaş olunmaz o para da senin de hakkın var evliysen eşinin de var varsa çocuğunun da var.Bilmiyorum senin için önemi var mıdır ???

Avatar
Tavşantepe li 2019-10-09 16:12:17

Fatma hürriyet böyle bir karar vermeyecektir gaz ile çalışacağını sanmıyorum tavşantepe zor bir yer ve burada cok büyük oy ile rakipsiz seçilen ve artı muhtar kimliği olan birini başkan atmaz hatta atmamalı başkana oy verenler ibrahim efe yede oy verdiler partili partisiz herkez arti fakir dostugönüldaş birisi efe bu atfedilen suçlamalar yersiz ve tutarsız CHP liler tavşantepe deki seçmenler muhtarı sevenler muhtarın yanında Fatma hanım yokken muhtar partili partisiz ayrımı yapmadan herkezin yanında olmuş birisi

Misafir Avatar
İZMİTLİ 2019-10-09 16:59:53 @Tavşantepe li

Ne kadar basiretsiz bir yorum !! Adam hak etmediği maaşı alıyor gitmediği halde. Bu kadar da yandaş olunmaz o para da senin de hakkın var evliysen eşinin de var varsa çocuğunun da var.Bilmiyorum senin için önemi var mıdır ???

Beğenmedim! (0)

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482