banner929
banner887
28 Kasım 2018 Çarşamba 20:05
O fabrikada şok karar!  Sendika başkanına yasak!
banner919

Lastik-İş Kocaeli Şube Başkanı Abdullah Karacan geçtiğimiz haftalarda yaşanan olayda, Sakarya’da bulunan bir fabrikada hayatını kaybetmişti. Karacan’ın hayatını kaybettiği fabrikada önemli kararlar alındı. Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Abdullah Karacan'ın öldüğü 2 kişinin yaralandığı olayla ilgili lastik fabrikası işçi çıkardı ve sendikanın şube başkanına fabrikaya giriş yasağı koydu. Fabrikadan 7 işçinin çıkartıldığı, soruşturma tamamlanana kadar sendikanın Sakarya Şube Başkanı Mustafa Sipahi'ye fabrikaya giriş yasağı koyulduğu bilgisine ulaşıldı.

Son Güncelleme: 29.11.2018 08:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
izmitli 2018-11-29 10:25:27

mafyanın adamları iş başında...bu iş burada bitmez...daha çok su götürür

Avatar
İşçi 2018-11-29 08:01:21

Bir süre sonra palazlanan sendika da aynı olmaya başlar yeni bir sendikalar yasadına ihtiyaç var örneğin başkanlık temsilcilik yönetim kurulu üyeliği tek dönemle sınırlı olmalı mali açıdan devlet denetimi yapılmalı bu tüm sendikakar memurlar içinde geçerli olmalı

Avatar
Şakir @izmitli goodyearli 2018-11-28 23:25:52

işte bu nedenle daha en başından derinlemesine soruşturma başlatıldı. Kişisel mi yoksa tetikçinin arkasında rant kesimimi var. Söyleyecek birşeyin varsa savcılığa git ifade ver .

Avatar
Eski bir çalısan 2018-11-28 21:54:11

Bence yanlış
Mevcut sendikayla daha demokratik bir sekilde devam edilmeli. Mesela seçilmiş delegeleri idçinin onüne getirilip seçimcilik oynanmamalı. Yok öyle tek liste. Hodri meydan fabrikalarda temsilci seçimleri yapılmalıdır. Demokratik kosullar zorlanmalıdır. İnsanlar seçimle işbaşına gelmeli. İŞÇİNİN TEMSİLCİSİNİ SEÇME HAKKINI NEDEN ALDINIZ.

Avatar
Isci 2018-11-28 21:25:45

Isciler mafya vari sendikacilari istemiyor.

Avatar
izmitli goodyearli 2018-11-28 20:34:05

Arkadaslar...artik lastik is ciplak..yoneticiler ciplak..artik sorgulama zamani..mafya sendikasini birakalim..cesaret edelim PETROL ISE gecelim..mucadelemizi orada devam edelim. Varmisiniz..

Misafir Avatar
Şakir 2018-11-28 23:25:52 @izmitli goodyearli

işte bu nedenle daha en başından derinlemesine soruşturma başlatıldı. Kişisel mi yoksa tetikçinin arkasında rant kesimimi var. Söyleyecek birşeyin varsa savcılığa git ifade ver .

Beğenmedim! (0)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328