banner881
banner887
banner883
03 Mart 2019 Pazar 10:16
Nevzat Doğan: Topuna sahip çıkan bu kuştan, almamız gereken dersler var!
banner728

İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan, malumunuz 1 Nisan tarihi itibariyle başkanlık koltuğunu, 31 Mart yerel seçimlerini kazanacak isme devredecek. Büyükşehir Belediye Başkanlığı için aday adaylığını ilan eden ancak aday yapılmayan, İzmit Belediyesinde de de devam kararı verilmeyen Doğan, AKP’nin adayı Sibel Gönül’ün saha çalışmalarında boy gösterip kendisine destek veriyor. Doğan, sosyal medyada 2 fotoğraf paylaştı dün ve üzerine ilginç bir not düştü. Fotoğraflarda bir muhabbet kuşu ve topu vardı. Fotoğraflardan birinde top, Nevzat Doğan’ın elindeydi ve kuş da Doğan’ın topu tuttuğu elde duruyordu. Diğer fotoğrafta ise top, Doğan’ın göğsündeydi ve kuş, bu kez de oraya konmuştu. Doğan, bu fotoğrafların üzerine, “Hayatının önemli bir değeri olan topuna sahip çıkan bu kuştan almamız gereken dersler var” notunu düştü.





Son Güncelleme: 03.03.2019 13:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmit güzeldir 2019-03-03 23:42:25

Yegenlerinde tirlarina sahip ciksin o zaman, artik Izmit Belediye Baskani amcalari yok...)) Nevzat Doğan nın yeğenlerini tanırım amcalarıyla görüşmezler Yazan arkadaş bu zamana kadar tırlar

Avatar
Izmit 2019-03-03 22:04:37

Yegenlerinde tirlarina sahip ciksin o zaman, artik Izmit Belediye Baskani amcalari yok...))

Avatar
Hadi Kapan 2019-03-03 19:26:01

Tıp çok mutlu olmalı. Peki bu durumda nevzat in sahip çıktığı damat Güray efendi ne hissediyor olmalı? Yazık la size...

Avatar
Lale Bakçı 2019-03-03 19:23:18

Nevzat da damadına sahip çıkan belediye başkanı. Öz damadın Güray Oruç u belediye başkan yardımcısı yaptığını unutmadık, unutmayacağız.

Avatar
marko 2019-03-03 19:03:15

teşbihte hata olmaz sayın başkan... sizi hangisi temsil etmekte? kuş? top?....

Avatar
Belediyeci 2019-03-03 14:09:17

Biz topumuza sahip çıkamadık anlaşılan

Avatar
İzmit 2019-03-03 12:19:51

Körfez belediye başkaninın yeğeni lise mezunu Emrah çobanı bu belediyede o kadar üniversite mezunu varken yasal olmadığı halde zabıta müdürü yapacakmış NEVZAT DOĞAN BU NASIL BIR ISTIR ANLAMAK MUMKUN DEĞİL.
ZABITADA HIÇ CALISMAYAN BIRI Z SİNİ BILMEDİGİ BİR YERE NASIL MUDURLUK YAPACAK
İSTEMİYORUZZZZZZZZ

Avatar
Mustafa Özcan 2019-03-03 11:33:44

Bir gereksiz nevzat diğer gereksiz siz. Aptal gibi okudum sonuna geldim halen anladığım bir şey olmadı. Bu gibi saçmalıklarla çaldığınız zamanım haram zehir zıkkım olsun size.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328