banner1046
banner1038
29 Mayıs 2020 Cuma 09:39
Muhtardan çirkin paylaşım

İzmit Sanayi Mahallesi Muhtarı olan ve Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde çalışan İsmail Moğultay Gezi Parkı direnişinin 7’inci yıl dönümünde eyleme katılanlar hakkında çirkin bir paylaşımda bulundu. Moğultay yaptığı paylaşımda: “Gezide hiç tanımadığı adamlardan, Gezi çadırında peydahlanan, Veled-i Zinalar 7 yaşında” yazdı.

Son Güncelleme: 29.05.2020 12:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
umur 2020-06-02 09:24:28

SORMAK LAZIM HEM BELEDİYEDE ÇALIŞIP HEMDE MUHTARLIK YAPACAK KADAR YOĞUN ÇALIŞIYORMU ACABA İŞE GİDİYORMU ?

Avatar
Hasan Kartal 2020-06-01 20:06:55

Bir Ak Partili olarak bu ve bunun gibi tiplerden iğreniyor, Gezi eylemlerine katılan her bir bireyden özür diliyorum. Tahir Büyükarkın, ilk ve bundan sonra hep partiye oy vermeyeceğiz ailecek. Asla bit daha oy vermeyeceğiz, bıktık usandık bu çirkinliklerden.......

Avatar
Doğrucu Davut 2020-05-31 15:24:52

Bu şerefsizler çabuk unutuldu, 99 depreminde bunlar sülalece ma aile çoluk çocuk deprem yardımı kuyruklarına girip topladıkları gıda maddelerini akrabalarının bakkalında satarak palazlandılar, şimdi iktidarın kapısında havlayarak kemik kapma peşindeler.

Avatar
vatandaş 2020-05-31 13:21:29

sakalına s.ctigimin yobazi, anana bir sor bakalım sen ne çocuğusun...

Avatar
vatandaş 2020-05-31 12:58:55

Hoşt demek lazım buna ama; köpeklerimize hakaret etmiş oluruz.!

Avatar
Orhan 2020-05-30 01:07:57

Memleketi neresi bunun.Sayın büyukakın size oy vermiş biri olarak bu tiplere yüz vermeyin sizin devlet adamı ciddiyetinizle bu bağdaşmıyor

Avatar
Devletini seven 2020-05-30 00:44:24

Çok ayıp yakıştıramadım hem belediyeden maaş al hem muhtar maaşı.biz insanlarda iş yok.bu tip imanı zafıflara koltuk teslim ediyoruz.çok şerefsiz gördüm hem namaz kılıp kamu malı çalan talan eden hem Allahtan korkmaz hem kuldan utanmaz

Avatar
İzmit 41 2020-05-29 18:09:12

Veledi zina zaten kendiside asıl eşcinsellere çok yakın olan bu hadsizlerin 17. yıl dönümünü yaşıyoruz oraya yoğunlaşmak lazım.Bu cibilliyetsizi ciddiye almayın kendini adam sanar sonra...

Avatar
İzmitli senin yerine ben utanıyorum. 2020-05-29 16:30:13

Ödenilen vergi ile hem Muhtarlıktan ve B.şehir,den haksız maaş alacak terbiyesizce milletin ödediği para ile millete adice tvet atacak. kendin utanmıyorsan çalıştığın makamları utandırıyorsun.

Avatar
ARENA 2020-05-29 15:04:09

Eski atasözleri boş yere söylenmemiş vesselam ... KİŞİ KENDİNDEN BİLİR İŞİ ...

Avatar
Kaan 2020-05-29 13:42:37

Ciddiye almayın

Avatar
Devrim 2020-05-29 13:18:40

Bu nasil bir asagiliktir!? Bu nasil mahallesinde secilmis? kimi temsil ediyor bu edebi birtarafina kacmis ahlaksiz!?

Avatar
alperen 2020-05-29 13:11:14

derince ilçe başkanı hakaret ederken bu millet nerde yaşıyordu

Avatar
Arkadaş @Huluşi 2020-05-29 13:04:13

Fetönün polislerinin akp den güç alarak orantsızı şiddet kullandığınjda yazsaydın bari.Eli sopalı militanların Ali İsmail Korkmazları nasıl katlettiğinide yazsaydın.En önemlisi gezi iddianamlerini fetöcü savcıların hazırladığını da belirtseydin.İyi ki köprülere de karşı çıkılmış bak geçmediğin köprünün vergisini milletin Anasına küfür edenlere ödüyoruz.O taleplerde bulunan insanları tarih onurlu insanlar diye yazacak,senin oy verdiklerinde nefretle anılacak ama sen bunları idrak edebilir misin hayır edemezsin

Avatar
muta çocukları 2020-05-29 12:51:59

kendileride muta çocuklarıdır.

Avatar
Cumhuriyet 2020-05-29 12:23:12

Kendi anası ve babasından şüphe edenlerin veyahut kendi çıkarı için anasını babasını satacak tiplemelerin bu tür sözleri etmesi abesle iştigaldir.Yalakalığını yaptığı partinin bugüne kadar hangi terör örgütleri ile yol yürüdüğünü görmezden gelen bir ahmakın hezeyanlarıdır.Bende gezideydim anam da belli babam da.Bir ağaç için bile memleketi mi satmayanlardanım.Sen kimsin peki?

Avatar
Canan Güven 2020-05-29 11:27:20

Pissiniz... Aklınız fikriniz pis !

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-05-29 11:25:48

Muhtar çok beddua tepki alırsın sen,sanayi ceryanı çarpmaz inşAllah!

Avatar
izmitli 2020-05-29 11:11:22

chp'lilere veledi zina diyen veledine zinadır demiyecek onun gibi aşağılaşmayacağım çünki aşağılık bir adam adam bile değil varlık bu yav&ak...

Avatar
Nimet 2020-05-29 11:05:07

insanlık hiç son yıllardaki kadar rencide edilmemişti, insan olmaktan utanır olduk.İnsan olmak zor iştir;Saygı,sevgi,hoşgörü,vicdan,doğruluk gerektirir bu da her kula nasip olmaz.

Avatar
V. Çelik 2020-05-29 11:04:14

Seni unutmayacağız.. Unutursak kurusun vicdanlarımız.

Avatar
Huluşi 2020-05-29 10:54:18

Gezi olayları maksadının dışına çıkmış bir olaydı.Yeşille başlayıp Tayyip Erdogan gitsin,köprü yapılmasın hava alanı yapılmasına dönmüştü.Siz eyleminizi bir ağaç ile başlatıp devlet yıkmaya teşebbüse çevirir seniz bu tarz adlar ile anılmanız normaldir.

Misafir Avatar
Arkadaş 2020-05-29 13:04:13 @Huluşi

Fetönün polislerinin akp den güç alarak orantsızı şiddet kullandığınjda yazsaydın bari.Eli sopalı militanların Ali İsmail Korkmazları nasıl katlettiğinide yazsaydın.En önemlisi gezi iddianamlerini fetöcü savcıların hazırladığını da belirtseydin.İyi ki köprülere de karşı çıkılmış bak geçmediğin köprünün vergisini milletin Anasına küfür edenlere ödüyoruz.O taleplerde bulunan insanları tarih onurlu insanlar diye yazacak,senin oy verdiklerinde nefretle anılacak ama sen bunları idrak edebilir misin hayır edemezsin

Beğenmedim! (3)
Avatar
BİLMİM 2020-05-29 10:43:13

KİŞİ KENDİNDE BİLİR İŞİ

Avatar