banner960
15 Temmuz 2019 Pazartesi 22:23

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 15 Temmuz konuşmasında muhalefete yüklenince Kocaeli’de demokrasi nöbetine katılan CHP’li İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, CHP’liler ve İYİ Partililer alanı terk etti. Muhalefetin alanı terk ediş anı saniye saniye kameralara yansıdı…

Son Güncelleme: 15.07.2019 22:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
rıza @İzmitli 41 2019-07-17 15:53:59

kudurun 5 sene daha :)))

Avatar
İzmitli 41 2019-07-16 21:10:32

Fatma hanım ne zaman icraatlarınızla gündeme geleceksiniz? İşiniz gücünüz şov, yok yolda tek başına gezdi, yok encümene bağırdı yok tören alanını terk etti... Tek çivi çakmadan bunca trip çekilir gibi değil

Misafir Avatar
rıza 2019-07-17 15:53:59 @İzmitli 41

kudurun 5 sene daha :)))

Beğenmedim! (1)
Avatar
Chpli 2019-07-16 11:37:05

Fatma başkan sana helal olsun. Ülke tarihinde hiçbir gücü olmadan sadece şov ile hem vekil hem başkan oldun ya senden iyisi yok. Bu gidişle cumhurbaşkanı bile olursun sen!

Avatar
Yanıt'ın KRALI @Arkadaş 2019-07-16 11:33:46

Yalancı sahtekar,unutmadık 3 yıl oldu...Cehapenin başındaki zat darbe gecesi Atatürk havalimanına uçakla geldi,Tankların yanından geçip meçhul bir yere gitti.ertesi gün medyada çok konuşuldu bu "Darbe olunca tankların önüne ilk ben çıkarım diyen dubaracı Kemal nerde" soruları sorulunca Bakırköy Belediye başkanının evinde,TV karşısında olayları izlediğini yansıtan fotoğraflar basına servis edildi, hepimiz gördük sen göremedin,tühh bee.yazık yazık.Manipülatör denir senin gibilere cahil değilsen...BİZE KÜL YUTTURAMAZSIN!

Avatar
Suflör 2019-07-16 11:23:17

Figüran lazım değil, Kaç kurtul,tiyatrocu Fatma!

Avatar
Muğla 2019-07-16 10:56:20

Ne oldu Fatma hanım gerçekler acımı geldi. Şovmen seni

Avatar
Marko Paşa 2019-07-16 10:46:36

Orada bulunmanız bile hataydı. Akp ile ne işi var Chp'nin. Akp'lilere payanda olasınız diye mi oy verdik size?

Avatar
Tufan @tuna 2019-07-16 10:44:03

bu soruyu tayyip erdoğan asla cevaplamayacak herşeyden haberi vardı. dün feto-akp teröristleri gülüyorlar Millleti nasıl kandırdıklarını, Silahlı Kuvvetleri nasıl zayıflattıklarını gösteriyorlardı vatan haini Millet düşmanı fetocular akpliler

Avatar
sultan 2019-07-16 10:15:28

konturolü kaçış

Avatar
kamil 2019-07-16 10:05:06

hürriyet bide alana geldin hani tiyatroydu seyretmeyemi geldin

Avatar
Ayhan 2019-07-16 09:44:41

şovmen

Avatar
Derinceli Manav 2019-07-16 09:21:50

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’te tüm Türkiye genelinde sosyal medya hesaplarından Kanlı Darbe girişimini “Tiyatro” olarak değerlendiren ve hiçbir anma programına katılmayanların arasındaydı. İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, yaptığı sosyal medya paylaşımlarında 251 vatandaşın hayatını kaybettiği 15 Temmuz darbe girişimi için, “TİYATRO, TİYATRO, TİYATRO” ifadelerini kullanmıştı.Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet'in Darbeden 3 yıl sonra ilk kez katıldığı anma etkinliklerinde yeni bir TİYATRO sahnelemiş olması gayet doğal.

Avatar
Jj 2019-07-16 01:28:00

Helal sanà kapln bolucü akppp

Avatar
Hasan 2019-07-15 23:25:08

Işleri güçleri fotoğraf ve show. Önce kendi başkanına sorsun. Havalimanindan neden kontrollü eve kaçmış?

Avatar
tuna 2019-07-15 22:59:28

Darbenin yapılacağı bilinmiyor ama Bay Kemal'in nerede olduğunu biliyor

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-16 10:44:03 @tuna

bu soruyu tayyip erdoğan asla cevaplamayacak herşeyden haberi vardı. dün feto-akp teröristleri gülüyorlar Millleti nasıl kandırdıklarını, Silahlı Kuvvetleri nasıl zayıflattıklarını gösteriyorlardı vatan haini Millet düşmanı fetocular akpliler

Beğenmedim! (2)
Avatar
Aklim yokmu.da dediğin olsun 2019-07-15 22:58:04

Aferin Başkan iyiki terkettim sanki bu darbenin oluşumunu başka birileri hazırlamış geliştirmis.de bizlerde dinliyoruz aptaliz ya birde kendi gibi düşünmeyenleri elistiriyorlar

Avatar
Arkadaş @İzmitli Vatandaş (mi) 2019-07-15 22:52:30

İşte bir ak bölücü bu tiplere dikkat edin kafaya bak.Valla Chp nin başındaki Meclisteydi senin çobanın neredeydi o hala belli değil..

Misafir Avatar
Yanıt'ın KRALI 2019-07-16 11:33:46 @Arkadaş

Yalancı sahtekar,unutmadık 3 yıl oldu...Cehapenin başındaki zat darbe gecesi Atatürk havalimanına uçakla geldi,Tankların yanından geçip meçhul bir yere gitti.ertesi gün medyada çok konuşuldu bu "Darbe olunca tankların önüne ilk ben çıkarım diyen dubaracı Kemal nerde" soruları sorulunca Bakırköy Belediye başkanının evinde,TV karşısında olayları izlediğini yansıtan fotoğraflar basına servis edildi, hepimiz gördük sen göremedin,tühh bee.yazık yazık.Manipülatör denir senin gibilere cahil değilsen...BİZE KÜL YUTTURAMAZSIN!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2019-07-15 22:50:35

Hic yakismadi Ak parti. Olmadi bu. Bu millet ulke tapulu mal degil. İstanbul bile CHP dedi. Butun buyuk sehirler gitmisken olnadi bu. Burayi da diger secimde kaybedersiniz bu gidisle

Avatar
Izmitli 2019-07-15 22:46:59

Ne zoruna gitti bidaha alir oyu vatan mesele hayinlikdegil izmitte vatan hayine yer yok

Avatar
Arkadaş 2019-07-15 22:38:13

FETÖ=PKK=AKP=RECEP.Milleti bölenler..

Avatar
Tufan 2019-07-15 22:30:40

15 temmuz fetonun suç ortağıakpli hainler Aziz Milletimize hesabını vereceksiniz

Avatar
İzmitli Vatandaş (mi) 2019-07-15 22:29:38

15 Temmuz 2016'da da aynı böyle terk etmişti liderleri. Gerçekler acıtır, acıtınca kaçtılar.

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-07-15 22:52:30 @İzmitli Vatandaş (mi)

İşte bir ak bölücü bu tiplere dikkat edin kafaya bak.Valla Chp nin başındaki Meclisteydi senin çobanın neredeydi o hala belli değil..

Beğenmedim! (3)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328