banner984
banner980
banner1003
04 Kasım 2019 Pazartesi 16:11
Müdürlük, Hayal Kahvesi için harekete geçiyor!

Hayal Kahvesi, ne Başiskele Belediyesi’nden ne de bakanlıktan alkol ruhsatı alamamış, bir süre Kocaeli Tarım İl Müdürlüğü, Hayal Kahvesi’ne TAPDK belgesi vermişti. Hastane yakınında olmasından dolayı Turizm Bakanlığı işletmeye ruhsat vermedi. Ardından müdürlüğün belgesi de iptal edildi. Ancak Hayal Kahvesi 2017 yılından bu yana alkollü konser ve eğlenceler düzenlemeye devam etti.

İL MÜDÜRÜ GAZETE BARIŞ’A KONUŞTU

Son olarak Başiskele Belediyesi, işletmeye 1 Kasım tarihine kadar süre tanımıştı. Bu süre de doldu fakat Hayal Kahvesi için resmi bir işlem yapılmadı ve alkol satışı bu işletme tarafından sürdürüldü. Konuyla ilgili Gazete Barış’a konuşan Kocaeli Tarım İl Müdürü Nuri Al, “2018 yılı kasım ayında işletmede denetim yapıldı ve ruhsat olmadan alkol satıldığı tespit edildi. Ürünlere el koyuldu ve işletmeye ceza kesildi. Aynı şekilde 2019 yılının ocak ayında da aynı sebepten işletmeye ceza kesildi. Alkol ürünlerine el konuldu ve hazineye devredildi. İşletmeye tanınan süre doldu. Müdürlüğümüz konuyla ilgili yeni yaptırımlar ve denetimlerde bulunacak” dedi.

BELEDİYE VE KAYMAKAMLIK NE BEKLİYOR?

Kocaeli Tarım İl Müdürlüğü’nün Hayal Kahvesi’nin kapatılması için iki kez yazı gönderdiği biliniyor. Buna rağmen Başiskele Kaymakamlığı ve Başiskele Belediyesi’nin harekete geçmemesinin nedeni bilinmiyor. Hayal Kahvesi’ni kimlerin koruduğu, belediye ve kaymakamlığın işlemleri yavaşlatmasının altında yatan nedenlerin neler olduğu merak ediliyor.

Son Güncelleme: 05.11.2019 10:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cem doğru @İzmitli 2 2019-11-06 21:25:47

Doğru bir gün bile çalıştırılmadı çünkü malum şahıs paralı köpeklerine bastırdı mekanı sonrada bir güzel yedirip içirdi hayal kahvesinde hepsini!

Avatar
Sokakta 2019-11-05 21:48:08

Sıkıntı çok.sadece fetöcü güngör degil başiskele zabıta,iskan,ruhsat mudurlukleride hayal kahvesinde bedava yiyip içiyor.konu günü gün etmek.Yavuz vicdanına yenik düşecek ve Izmitten gidecek.yoksa bu izmit onu ve güngörü yiyecek..

Avatar
Başiskele 2019-11-05 12:11:20

Haber ruhsatsız mekan işletmesinden bahsediyor sen ne diyorsun. He sorarsan evet zorumuza gidiyor. Başiskele belediyesinin muhitindeki esnafa işletmelere göz açtırmayıp diğer taraftan hizmet bazında bazı konulara kör olması zorumuza gidiyor. Varsa olur bir kanalı bizde bilelim.. Bedavadan idman yapmayalım Belediye ile.

Avatar
Xxx 2019-11-05 08:24:23

herkesin açmasına müsade etmez ama hayal kahvesine tıpası yetmez kesilen ceza bir konserde çıkan paranın %10 u bile değil yani önemsiz

Avatar
İzmitli 2019-11-05 03:26:25

Hayal kahvesine göz yuman görevini istismar etmiştir Ahkam kesmek parası olanın o kunışur anlayışı çok konuşur hayal kahvesi kapatılmalı

Avatar
Alkol haramdır 2019-11-05 02:47:47

Gölkay park'ta hizmet veren Doğa park'ta aynı şekilde alkol ruhsatı olmadan yıllardır kimsenin sesi bile çıkmadan alkollü düğünler dahil normal günlerde alkol servisi yapıyor.
Şikayet etme gereği duymuyorum. Çünkü hepsi biryerlerden bağlıyor işi. İzin verenede,satanada, aracı olanada Allah biliyor yapacağını.

Avatar
Ruhsatsız @İzmitli 2 2019-11-04 21:08:17

Haberde ruhsatsız diyor sen ne diyorsun.göz mü yumsunlar yani...herkes açsın o zaman. Tercih tüketici ye bırakılsın bakalım bir kişi gider mi oraya

Avatar
izmitli2 yandaş dinle bak 2019-11-04 20:49:57

midyata pirince giden çobanlar hastahanenin hemen yanında ruhsatsız 2 sene kimlere rüşvet vererek işini gördü açıklamalı...

Avatar
Serefli 2019-11-04 20:48:37

Basiskele belediyesi rusvet almistir belki kimbilir? Belediyeler denetlenmiyor ki. Basiskele belediyesini bir denetlesinler imar ruhsat suulandirma konularinda Ayaz in ve yardimcilarinin imar mudurlerinin neleri cikar kimbilir. Yolsuzlukla mucadele eden yokki memlekette. Kac belediye baskanina dava acilmis ki.

Avatar
İzmitli 2 2019-11-04 19:59:56

Belliki izmitteki tek gidilebilir eğlence mekanına karşı karalama kampanyası başlatmışsınız .son gülen iyi güler.bunuda yazın bi kenara.1 gün bile işletilemeyen mekanın kuyruk acısı olsa gerek . . .

Misafir Avatar
cem doğru 2019-11-06 21:25:47 @İzmitli 2

Doğru bir gün bile çalıştırılmadı çünkü malum şahıs paralı köpeklerine bastırdı mekanı sonrada bir güzel yedirip içirdi hayal kahvesinde hepsini!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ruhsatsız 2019-11-04 21:08:17 @İzmitli 2

Haberde ruhsatsız diyor sen ne diyorsun.göz mü yumsunlar yani...herkes açsın o zaman. Tercih tüketici ye bırakılsın bakalım bir kişi gider mi oraya

Beğenmedim! (0)
Avatar
Suskun 2019-11-04 19:44:15

Kopyacı yandaş basın suskunÇok komik kimse yazamıyor Köşelerden atıp tutanlar kabuğuna çekilmiş

Avatar
Şaskınım 2019-11-04 19:40:54

Habar yapılması mı bekleniyordu harekete geçmek için

Avatar
çobanlar rant bitti 2019-11-04 17:23:50

Çobanlar bunu kabul etmeli artık rüşvet vererek veya fetöcülerle pis pazazrlıklara girerek tek eline aldıkları sektörü zaptturap altına alamazlar.dağdan gelip bağdakini koyma günleri geçti..

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-11-04 16:55:37

Başiskele Kaymakamının görev anlayışını beğenmiyor kendisini birkez daha kınıyorum!

Avatar
izmitli 2019-11-04 16:52:53

Ünlü'nün neler yaptığının farkında olmayan büyükşehir belediyesi bakanına da yazıklar olsun. Aydın Ünlü'nün at koşturmasına müsaade ediyor. Ha aynı şeyi yaptın ha müsaade ettin hiçbir farkı yok bence. Yazıklar olsun

Avatar