banner1046
banner1117
01 Şubat 2019 Cuma 15:08
MHP’li Yaşar Arslan’dan Sedat Peker’li açılış!

Kocaeli siyasetinin ve iş dünyasının yakından tanıdığı bir isim olan Yaşar Arslan, ünlü burger zinciri Mr. Asado Burger’in bayiliğini aldı. İstanbul Bebek sahilinde faaliyete giren işletmenin açılışına, Sedat Peker de katıldı. Ünlü sanatçıların da sıklıkla tercih ettiği Asado Burger’in açılış töreninde Sedat Peker ile Yaşar Arslan’ın bir hayli samimi olduğu görüldü. Yaşar Arslan, 31 Mart 2019 yerel seçimleri için İzmit Belediye Başkan aday adayı olmuş ancak ittifaktan dolayı aday yapılmamıştı. Arslan, aynı zamanda MHP İl Başkan yardımcılığı görevinde de bulundu.













Son Güncelleme: 01.02.2019 16:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
batuhan çapan 2019-02-02 20:59:10

hala varmi boyle şeyler ış adamıymiş tanimam bolmem ama söyle dostunu söyleyim sana kim oldugunu sırıtın bakalim gerçek kabadayilar zindanda çakmalar yutubur olmuş yaşasın alahatdin çakıcı gerçek adam

Avatar
izmitli 2019-02-02 04:54:45

BUNLAR KİM SANATÇIMI NE URETTILER ULKE ICIN ANLAMADIM NEC,İLER ÇOCUKLARA FAYDALIMI YOK ,NECİ BUNLAR SIRITAN SURATLAR VAR SADECE HAMBURGER BURGER İŞİ LAZ İŞİ DEĞİL HANİ MİLLİ DUYGU VARDI BUNLARDA MİLLİ DUYGU OLSA PİLAVCI AÇARLARDI .... BURGER HE GAVURCA MI OLUYOR CAHİLL DİLİNDE HE YOBAZ DİLİ GAVURCA DERLER EKMEĞİDE GAVURCADAN YERLER BUNLARIN NE OLDUKLARI BELİRSİZ....

Avatar
Hakan 2019-02-02 02:43:36

Kim bu sedat? Ne iş yapar? O kadar parayı nerden bulur? Yargılanmalı ve ortaya çıkartılmalı bu kadar gelir hangi iş kolundan geliyor.Mutlaka sonu ya Adnan Oktar gibi olacak ya da diğer gayrimeşru iş yapıpta ayağına dolaşanlar gibi

Avatar
Hakki soydan 2019-02-01 20:37:49

Size yorum gonderdim yayinlamadiniz siz simdi parayi nasil kazandigi belli olmayan bir insan için yorumnyazdim

Avatar
Kalender Furkan 2019-02-01 19:27:59

Allahım şekillere pozlara bak, sanırsın gerçekten iş adamı ile birlikte açılış yapılmış. Bebek bu mekanı tutmaz.

Avatar
Hakki 2019-02-01 18:56:14

Simdi bu adami is adami diye lanse ediyirsunuz bu adam kocaelinde ne is yapar bilneyen yoktur gelsin parada nasil gelirse gelsin kan emici onun icin paranin nasil geldigi cok onemli degil can yakanin cani elbet birgun yanar

Avatar
Leyla Çulha 2019-02-01 18:35:47

Rabbim ne günlere ve kimlerin eline bıraktı bu güzelim ülkeyi. Yazık, bunu haber diye yayımlayana da yazık okumamak gerek gerçekten sizi...

Avatar
Bahadır Erenos 2019-02-01 17:00:57

Mafya siyaset işadamı üçgeni. Çakallar toplanmış poz vermiş.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-01 16:30:59

Öncelikle bazı simalar yabancı değil,selam olsun,işyeriniz hayırlı olsun,ikinci olarak Atatürk büstünün önündeki poz çok anlamlı ve güzel olmuş,sanki Değirmendere iskeleden çekilmiş gibi,Gölcük kaymakamı da inşAllah haberi görür!

banner1048

banner354

banner599

banner820