banner984
banner980
banner1003
07 Kasım 2019 Perşembe 12:34
MHP'li vekilden EYT açıklaması: Olmayan paranın neyini dağıtacaksın?
Emeklilikte Yaşa Takılanlar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği çatısı altında tarihi bir mücadele yürüterek kazanılmış ancak ellerinden alınan haklarını geri istiyor. Hükümet ise bütçeye büyük yük olduğu iddiasıyla bu sorunu çözmeye yanaşmıyor. Seçim süreçlerinde AKP ile ittifak halinde olan MHP’nin EYT’lilere çözüm sözü vardı, hatta bunun için kanun teklifleri dahi verilmişti lakin bu vaatler havada kaldı. AKP, EYT’yi çözmeye yanaşmadı, MHP ise muhalefetin sunduğu önergelere çekimser oy vererek bu konunun AKP oyları ile reddedilmesine göz yumdu.

MHP’de EYT konusunda farklı sesler yükselebiliyor. Kimisi bu sorunun çözüme kavuşturulması gerektiğini savunuyor kimisi ise EYT’nin yükünü bütçenin kaldıramayacağından söz ediyor. Bengü Türk TV’de Cem Açıkgöz’ün sunduğu Günün Raporu adlı programa konuk olan Milliyetçi Hareket Partisi Antalya Milletvekili Abdurrahman Başkan da bu görüşte, yani bütçenin EYT yükünü kaldıramayacağını düşünüyor. Bunu katıldığı programda kasada yeterince para olmadığı itirafı ile dile getirdi. EYT ile ilgili soruları yanıtlayan Başkan, “Türkiye'nin Ekonomisi daha iyi olduğunda bu yapılabilir. Kasada para varsa dağıtırsın olmayan paranın neyini dağıtacaksın?” dedi. Başkan’ın EYT’den ‘erken emeklilik’ olarak söz etmesi ise tepki çekti. Bilindiği gibi EYT'liler, 50-55 yaş ortalamasında olan, erken emeklilik değil, kazanılmış haklarını isteyen bir mağdurlar topluluğu. Sayıları milyonları aşan bu topluluk, seçimlerde sandıklara doğrudan etki ederek güçlerini kanıtladı. 

Cem Açıkgöz, Bengü Türk TV’de ağırladığı Başkan’ın EYT sorusuna verdiği cevapları, Twitter’da paylaştı. Atılan tweetler şöyle:

BİRİNCİ TWEET:

Sosyal Medya Üzerinden Gelen #EYT soruları ile ilgili:(1)

"Türkiye'de erken emeklilik kısmı sıkıntılı bir süreç. Ekonomiye de bunu taşıyabilme ihtimali yok. Kanayan bir yara oldu."

@benguturktv

İKİNCİ TWEET:

#EYT ile ilgili:(2)

"İktidar muhalefet bir araya gelirse orta bir yol bulunabilir. Türkiye'nin Ekonomisi daha iyi olduğunda bu yapılabilir. Kasada para varsa dağıtırsın olmayan paranın neyini dağıtacaksın?"

MHP Antalya Milletvekili

@abdurrahmanbask


Son Güncelleme: 07.11.2019 12:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Efkan Ala 2019-11-10 14:02:33

La birinizde ananı avradını yedi ceddini diye niye saydirmazz adam daş iiii şak geçmiş

Avatar
alper 2019-11-08 05:30:51

Allah sizden sorsun inşAllah bu mübarek güz yüzu suyu hürmetine bende Mhp liyim sizin yüzünüzden soğudum tebrik ederiz benim gibi çoģunu soğuttunuz siz işte mhp bunyesinde olan içine sızan parazitsiniz peki soruyorum bir millet vekili 3.yada 4 yılda emekli olurken ve maaşları 10 bin üzeri olurken pütcede para var biz garibanlarami yok bu haktır er yada geç misliyle çıkar sayın vekil unutma

Avatar
Körfezli 2019-11-08 01:39:58

Dayı beş yıldır bana ve benim gibi olan arkadaşların vermediğiniz paralarımızla sefa sürdünüz..Yılbaşında emekli olacağız..bizim paraları da ödeyemecekseniz ona göre kaybolun ortalıktan o zaman..YETİM hakkı yediniz siz ...Bu arada benim almadığım para 300.milyar HESAP vereceksiniz KİMSE hakkını helal etmiyor Senin bir yıllık maaşın benim almadığım emekli aylığımdır.

Avatar
Mert 2019-11-07 19:53:17

Çoluk çocuğunuzdan çikıcak akilli olun.

Avatar
Ahmet Bayrak 2019-11-07 19:42:14

Damat ekonomi çok iyi diyodu hani 10350 gün yatırılmış pirimim var siz ve yandaşlarınız biraz az yeseydiniz bir de suriyelilere harcanan para var siz kimden gelen paraları kime veriyorsunuz haram zıkkım olsun daha söylencek çok şey var birikiyo ama sizin açınızdan iyi olmuyucağı kesin

Avatar
Özgür 2019-11-07 19:36:07

Son civiyidde çaktım diyosun yani..

Avatar
Dadaş 2019-11-07 19:25:08

Az kaldı o altınızdaki kırmızı koltuk larda çok oturamayacak sınız .... az bekleyin

Avatar
Eski ak partili 2019-11-07 18:49:44

Bu kimki konuşuyor sen kendine bakta önümüzdeki seçimde meclise girebilecenmi hdp iki katı milletvekili çıkaracak yiyorsa onlara sarksana

Avatar
Muhammet Koralp 2019-11-07 18:43:11

Meclisteki saltanat bitmeden o kasa boş olur biz gerekeni yaptk bir dahaki seçimlerde EYT yi daha iyi anlayacaksınız

Avatar
Ahmet turan 2019-11-07 18:40:35

Sadaka istemiyoruz 35 senelik ödediğimiz pirimin karşılığı istiyoruz

Avatar
İsmet Çelik 2019-11-07 16:24:52

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum,anlamayanlara veya bu MV gibi Erken Emeklilik istemiyoruz,Verilmiş olan ve sonrada gasp edilen emeklilikleri hakkımızı istiyoruz.Ben 25 yıl devlete para ödedim,para..Sen çarçur edersen para kalırmı benim suçum nedir,Suriye lilere 40. Milyar dolar ödendi,MV sizinki cebinizden çıktı.Yazıklar olsun kendi ülkesinin insanını düşünmeyenlere

Avatar
Mert 2019-11-07 16:10:56

Yemeseydiniz kasadaki paralari.dizinize gözünüze duracak zaten o paralar.

Avatar
Zahit günay 2019-11-07 15:38:55

Milletin parasıyla saray yapılacağına milletin parasını millete dağıtsaydınız. Bu lafı ne yüzle söylersin 05392789283 anlat bende bileyim. 13 ayrı uçağa binilir 1000 lerce koruma araçları bunlar neyle açıklanır ey vekil anlat hadi.

Avatar
İBRAHİM 2019-11-07 15:25:42

100 YAŞINA GELENE KADAR PARA OLMAZSA BEKLEYECEKMİYİZ. BU NE MANTIK YA. BU ADAMLAR TAMAMEN VİCDANLARINI YİTİRMİŞLER.

Avatar
Mehmet cizmelioglu 2019-11-07 15:16:34

Suriyelilere yedirmekten para mi biraktiniz. Madem kasada para yok. Trilyonlari goturmeyin secim yardimi almayin o zaman. Devletin yuku eyt liler degil. Milletvekillerine ve suriyelilere harcanan paradir

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482