banner981
banner980
banner983
11 Haziran 2019 Salı 15:37
Mecliste arbede!

İzmit Belediye Meclisi’nin haziran ayı toplantısında arbede yaşandı. Gündem dışı söz verilmeyen AKP’nin grup başkan vekili Mustafa Soydabaş, “Benim bir konuşma hakkım yoksa ben gelmeyeyim o zaman bir daha buraya” dedi. Bunun üzerine konuşan Fatma Kaplan Hürriyet, “Gündem dışı söz vermeyeceğim. Bunu Nevzat bey de hiç vermiyordu biliyorsunuz” şeklinde konuştu. Usulsüzlük yapıldığını söyleyen Soydabaş, “Usulsüzlük yapıyorsunuz, gündem önergelerimizi gündeme almıyorsunuz” ifadelerini kullandı.

MECLİSİ TERK ETTİLER

Fatma Kaplan Hürriyet ise “Gerekli bütün bilgiyi buradan ben anlattım. Bugün gündem dışı söz vermeyeceğim. Normalde veriyorum ancak ben bunu bugün vermeyeceğim. Hizmet yapacağız. Tahir bey bizim önergelerimizi okumadı bile. Onu ne yapacağız? Büyükşehir’e de bir zahmet lafınız olsun” şeklinde konuştu. “Mikrofonlar meclis bitmeden kapanıyor. Bu nasıl bir şey” diyen AKP’li meclis üyelerine, cevap veren Fatma Kaplan Hürriyet “Ben kapatmadım, bilmiyorum belki de arızalıdır” dedi. Gündem maddeleri görüşüldükten sonra kendilerine söz verilmeyen AKP Grubu meclisi terk etti. AKP Grubu meclisten çıkarken CHP’li meclis üyeleri ve bazı seyircilerle atıştı. Bu sırada kısa süreli arbede yaşandı

Son Güncelleme: 11.06.2019 17:05
Anahtar Kelimeler:
İzmit Belediye Meclisi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adalet 2019-06-12 12:29:46

Akp liler öğrenecek hazmetmeyi.hadi bakalim gülümseyen Hürriyet var

Avatar
Adalet 2019-06-12 01:04:34

Akp liler Atatürk çünkü olmuş.neymiş Atatürk ün resmi yokmuş
Belediyenin girişinde en az 500 adet Atatürk resmi var. Hergün altından geçiyorsunuz kafanızı kaldırıp bakın da içiniz rahatlasın.

Avatar
Eski ak partili 2019-06-11 22:15:17

çivili sopa yapıp ak ları dövseydiniz çiftte telki oynardık hem ne oynama

Avatar
Pasalii 2019-06-11 20:12:02

İki Lafjndan Biri Nevzat Dogan :) Neyse Meyve veren Agac Taslanir Ne diyelimmmm adamsin Nevzat Baskan..

Avatar
Necip can 2019-06-11 20:06:25

NE NEVZAT BAŞKANMIŞ DEMEK İYİ YÖNETMİŞKİ FATMA HANIM BU KADAAR ÖRNEK ALIYOR FATMA HANIM İCRAAT GÖRELİM İCRAAT KOLTUGA OTURDUGUNUZDAN BERİ Bİ TANE İCRAAT GÖREMEDİK HEP KAVGA İFTİRA BİR ŞEY SÖYLÜYORSUNUZ ARKASI GELMİYOR SORSANIZ NEVZAT DOĞANI KİMSE BEGENMİYOR AMA DİLLERDEN DÜŞMÜYOR NEVZAT DOĞAN BÜYÜK BAŞKANMIŞSIN NEVZAT DOĞAN DİLLERDEN DÜŞMÜYORSUN ADAM GİBİ ADAM İZMİT GÖRSÜN ŞİMDİ FATMA HANIM GERÇEK YÜZÜNÜ GÖSTERİYOR HİÇ BİR İCRAAT YOK İÇİ BOŞ OLDUGU ORTAYA ÇIKIYOR FATMA KAPLAN HÜRRİYETİN İYİ SEYİRLER İZMİT HÜRRİYET GİDİYOR Bİ DAHAKİ SEÇİME ;))))

Avatar
Erkan 2019-06-11 18:16:05

Bu AKP Meclis üyelerinin bazı konular hoşuna gitmediği için taşkınlık yapıyor. Oysaki dürüst olup orada bişeyler yapmak yerine ortalığı karıştırıyorlar. Böyle giderse bizim ayağımıza köstek olurlarda 5 yıl boyunca onlarda bizde halka hizmet veremeyiz. Zaman birlik ve beraberlik zamanıdır. Saygılarımla.

Avatar
Erkan ARIK 2019-06-11 18:15:46

Bu AKP Meclis üyelerinin bazı konular hoşuna gitmediği için taşkınlık yapıyor. Oysaki dürüst olup orada bişeyler yapmak yerine ortalığı karıştırıyorlar. Böyle giderse bizim ayağımıza köstek olurlarda 5 yıl boyunca onlarda bizde halka hizmet veremeyiz. Zaman birlik ve beraberlik zamanıdır. Saygılarımla.

Avatar
Erkan ARIK 2019-06-11 18:15:30

Bu AKP Meclis üyelerinin bazı konular hoşuna gitmediği için taşkınlık yapıyor. Oysaki dürüst olup orada bişeyler yapmak yerine ortalığı karıştırıyorlar. Böyle giderse bizim ayağımıza köstek olurlarda 5 yıl boyunca onlarda bizde halka hizmet veremeyiz. Zaman birlik ve beraberlik zamanıdır. Saygılarımla.

Avatar
Başkan yardımcısı 2019-06-11 17:11:59

Video dahil 5.karedeki foto da başkan yardımcısının mutluluğunu gördünüz mü... kaos yarat insanları birbirine düşür, seyret ve sonra da kıs kıs gül... artık çok geç ama Uyan İZMİT Uyan gerçek yüzleri çıkıyor ortaya...

Avatar
Arkadaş 2019-06-11 17:09:14

Aktroller basmış yorumları embesil takımı önlerinde klavye muhalefet haberleri bekliyorlar demek ki Hürriyet Hanım doğru yolda böyle devam..Her şey güzel olacak..

Avatar
Cumhuriyet 2019-06-11 17:05:21

Karşı tarafa yapılınca kanun ve kurallara uygun size yapılınca hukuksuzluk.Siz ve sizin gibi tiplemeler yarattı işte bu durumu her şeyi eğip büktünüz işin ucunun bir gün size dokunmayacağını sandınız,her zaman iktidarın nimetlerinden nemalanacağınızı mı sandınız..Bu tavırla yeni gelen ismin ve yönetimin hizmetlerini aksatacağınızı sanıyorsanız siyaseten silinirsiniz bu halk artık sizin ne mal olduğunuzu çok iyi biliyor...

Avatar
Paşalı 2019-06-11 17:05:19

Şu taner eyüp oglunu atamadınızmı balkondan aşagıya , akıllı ol taner akıllı

Avatar
Hayati 2019-06-11 16:33:48

Gülümse İzmit. Kayıp 5 yıl var. Muhalefetteki gibi olmuyor değil mi. Muhalefet konforu bitti. Icraat yap icraat. Laf kalabalığı yeter.

Avatar
Görkem 2019-06-11 16:27:01

İzmit halkının oyu ile meclis de çoğunluğu alan AKP grubuna söz hakkı ve önerge hakkı vermemek Fatma başkan senin haddine değil. Sen orada binlerce izmitliyi temsil eden bir grubu susturmaya kalkamazsın kendine gel

Avatar
İzmi izmit 2019-06-11 15:55:45

Meclisi yönetemeyenler İZMİT i yönetecek hahhhaaa... ne NEVZAT DOĞAN mış be her yaptığınızda iyiye de kötüye de bahaneniz hazır... siz kendiniz olun yönetinde görelim, bırakın karşılaştırmayı oy veren yada vermeyenler yapsın, kazandığınız yerden aşağı doğru iniyorsunuz bilmem farkındamısınız

Avatar
İzmitli 2019-06-11 15:44:05

Kaç meclis oldu takip ediyorum. Fatma hanım kusura bakmasın her meclis de alttan alttan sürekli AKP grubunu tahrik ediyor. Her meclis de ama nevzat ta öyle yapmıştı diyor. Kardeşim sen uygulamalarını eleştirdiğin nevzat doğanın yaptıklarını niye yapıyorsun ozaman bırak adamlar önergesini okusun sonra da oylat gitsin bitsin.

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482